پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:52:14 - شنبه 27 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری یادواره شهیدان «فیروزی» در شهرستان رابر+تصویر
یادواره شهیدان ایرج و کوروش فیروزی با حضورامام جمعه رابر، خانواده معظم شهداء و برخی از مسئولین محلیو شهرستانی در مسجد روستای گتک برگزارشد.

به گزارش “صبح رابر”؛ یادواره شهیدان «ایرج و کوروش فیروزی» همزمان با سالروز درگذشت مرحومه «ماه‌رخسار فیروزی» مادر بزرگوار این دو شهید، با حضورخانواده های معظم شهداء،  مسئولین شهرستان و با سخنرانی امام جمعه رابر و مداحی مداح اهل بیت رحمان مهدی پوردر روستای گتک از توابع شهرستان رابر برگزار  شد.

امام جمعه رابر با بیان تببین نهضت امام خمینی (ره) از سال ۵۷ تا کنون گفت:حضرت آیت الله خامنه‌ای هدیه الهی هستند که خداوند ایشان را بعد از امام خمینی (ره) برای کشور ما حفظ کردند وجود مبارک مقام عظمای ولایت بزرگترین نعمت خداوندی به ملت شریف ایران است.

وی افزود: امت اسلامی تداوم نهضت اسلامی و در امان ماندن آن از توطئه های شوم دشمنان را مدیون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: ما باید نسبت به این نعمت در پیشگاه الهی شاکر باشیم و شکر نعمت ولایت مقام معظم رهبری اطاعت از امر ایشان، از پیشگاه پروردگار دعای سلامتی معظم له باشد.

وی خاطر نشان کرد: از همه مسئولان می‌خواهیم تا از مقام معظم رهبری اطاعت کنند وگفتمان ایشان  باید تنها گفتمان جاری در کشور باشد.

شایان ذکر است؛ شهید «ایرج فیروزی» در ۷ بهمن ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید. شهید محراب «کوروش فیروزی» نیز در ۷ خرداد ۱۳۸۸ در شام غریبان حضرت زهرا(س) در مسجد امام علی (ع) زاهدان در یک عملیات تروریستی در حین نماز مغرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب