پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:07:56 - یکشنبه 5 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه رابر برگزار شد/تصاویر
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان تحت عنوان «شکوه مقاومت» همراه با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر “؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رابر صبح امروز با حضور نیروهای نظامی وانتظامی وپایگاههای مقاومت بسیج٬ در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار شد.

امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر، ضمن خیر مقدم  و تشکراز حضور باشکوه با عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: ما در همین مکان مقدس  اعلام میداریم که بسیجیان  شهرستان رابر در اقشار مختلف آماده و آموزش دیده و  پای کار آماده  هستند در راه  حفظ انقلاب و حفظ  دستاوردهای این انقلاب با تبعیت محض از مقام عظمای ولایت جان خودشان را فدا کنند که با تکبیر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه در این  مراسم ضمن تبریک هفته بسیج  اظهار داشت: بسیجی یعنی با حداقل امکانات حداکثر استفاده را باید ببرد.

وی افزود: شما بسیجیان در حدود این  ۳۸ سال ثابت کردید با حداقل امکانات حداکثر استفاده را بردند در دفاع مقدس با توجه به اینکه این انقلاب تازه جانی به خود گرفتهبود استکبار جهانی که ایران را حیات خلوت خود می دانست شخصی به نام صدام را اجیر کرد که در مقابل شما مردم غیور بایستند اما تفکر بسیجی باعث شد که یک وجب از خاک میهنمان را به دشمن ندهیم.

امام جمعه رابر تصریح کرد: بسیحی وقتی که امامش و رهبرش  ندا می دهد قبل از تمام شدن ندای او لبیک بگوید و شما بسیجیان و راست قامتان ثابت کرده اید که  پیرو  رهبر عزیزم شأن انقلاب هستید و در هر زمانی لبیک گفتید.

وی افزود: بیداری اسلامی که نشا آن از همین سرزمین بود در کشورهای اروپایی افریقایی و آمریکایی با حرکت شما بسیجیان اتفاق مهمی در دنیا، کشور لیبی ، مصر و حتی در کشورهای اروپایی افتاد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه  متاسفانه برخی عناصر خود فروخته داخلی این بیداری اسلامی  را زیر سوال می برند و می گویند: این بیداری اسلامی نیست بلکه بیداری انسانی است گفت: شما کور و کر هستید نمی بینید و نمی شنوید چشمانتان را قدری باز کنید و ببینید بیداری اسلامی که شعله آن درایران عزیز اسلامی زده شد در سر تا سر دنیا این جرفه تبدیل به شعله می شود و انقلاب جدید اسلامی در دنیا به وجود می آید.

وی در ادامه افزود: همانطور که حضرت امام فرمودند: باید تفکر بسیجی را به بیرون از این کشور بیریم الحمدالله این تفکر به بیرون از مرزها سرایت کرده این خیلی مهم است.

امام  جمعه رابر خطاب به مسئولین گفت: مسئولین  مادر هر دوره و زمانی که هستند  باید قدر این مردم بسیجی را بدانند و از حداکثر امکانات برای مردمانی مثل رابر، بیشترین توان کاری را برای مردم این خطه و شهید پرور انجام دهند.

وی افزود:  اگر بخواهنداز خط قرمز که خط رهبری است عبور کند همین مردم با همین  تفکر چنان  مشتی بر دهان دشمنان داخلی خواهند زد که دیگر نتوانند بلند شوند.

امام جمعه رابر با تأکید بر اینکه  مسئولین  استانی و  دولت عنایت ویژه ای به این شهرستان داشته باشیدگفت: بعضی از مسئولین در استان و وزارت خانه ها به سرزمینی که از این خاک شخصیتی بلند که استکبار جهانی را  به لرزه انداختند توجه ای ندارد.

وی افزود: امکانات  اولیه رفاهی را برای این مردم در نظر ندارند، چرا شهرستانهای دیگر را در اولویت قرار می دهند؟،  و رابر را فراموش کردند و هر سرمایه گذار و سرمایه داری را به شهرهای دیگر سوق می دهند مگر مردم شهرستان رابر در قبل و  بعد از انقلاب  ثابت نکردندکه همیشه در خط امام و رهبری و پیرو  ولایت  فقیه بودند؛ ما  این را قبول نمی کنیم.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی از این استعداد برای شهرستان استفاده می کنداما شما  مسولین بدانید که شهرستان رابر شهرستان استثنایی است و باید به دیدی استثنایی  به این شهرستان نگاه کنید.

                  

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب