پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:43:54 - سه شنبه 7 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پویش مردمی حمایت از رشادت های فرماندهی سپاه قدس سردار سلیمانی
پویش مردمی حمایت از رشادت های فرماندهی سپاه قدس سردار سلیمانی در فضای مجازی به راه افتاده است.

به گزارش”صبح رابر“به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان، پویش مردمی حمایت از رشادت های فرماندهی سپاه قدس سردار سلیمانی در فضای مجازی به راه افتاده است که برای امضای متن می توانید اینجا را کلیک و سپس با ثبت نام در سمت راست صفحه آن را امضا نمایید:
بسم الله ارحمن الرحیم

“وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ”
(قرآن کریم)

خدای بزرگ را با همه‌ی وجود سپاسگزارم که به مجاهدات فداکارانه‌ی شما و خیل عظیم همکارانتان در سطوح مختلف، برکت عطا فرمود و شجره‌ی خبیثه‌ای را که به دست طواغیت جهان غرس شده بود، به دست شما بندگان صالح، در کشور سوریه و عراق ریشه‌کن کرد که این تنها ضربه به گروه ستمگر و روسیاه داعش نبود؛ ضربه‌ی سخت‌تر به سیاست خباثت‌آلودی بود که با ایجاد جنگ داخلی در منطقه نابودی مقاومت ضدّ صهیونیستی و تضعیف دولتهای مستقل را به وسیله‌ی رؤسای شقیّ این گروه گمراه هدف گرفته بود؛ ضربه ای بود به دولتهای قبلی و کنونی آمریکا و رژیمهای وابسته به آن در منطقه که این گروه را به وجود آورده و همه‌گونه پشتیبانی کردند تا سلطه‌ی نحس خود را در غرب آسیا بگسترانند تا رژیم غاصب صهیونیست را بر آن مسلّط سازند. شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک، نه فقط به کشورهای منطقه و جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملّتها و بشریّت خدمتی بزرگ کردید. این نصرت الهی و مصداق آیه «وَ ما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَ لٰکِنَّ اللهَ رَمیٰ» بود که به‌خاطر مجاهدت شبانه‌روزی شما و همرزمانتان به شما پاداش داده شد.
( امام خامنه ای مد ظله العالی )
سپاس خداوند منان را که بار دگر بارقه قدرت وجلال خویش را در دوران زعامت پیامبرگونه ولی خدا وقائد بزرگ مجاهدان  یعنی حضرت ایت الله خامنه ای ظاهر نموده و شیطان رو سیاه را با دست لشکریان عزتمند خود به فرماندهی سردار عزیز و شجاع  اسلام حاج قاسم سلیمانی به خاک مذلت افکند.
در تاریخ داستان بزرگانی چون حمزه سیدالشهدا و مالک اشتر را خوانده و شنیده بودیم و بر هیبت و بی کرانگی آنها غبطه می خوردیم و آرزو می کردیم که کاش در دوران رسول اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) بودیم و با جان و دل و چشم رشادت های آنها را درک می کردیم و بر افتخارات و پیروزی های آنان شادمانی می کردیم. امروز خداوند متعال بر ما منت نهاد  و اسطوره بزرگ جوانمردی و دلاوری و رشادت در برابر دشمنان دیرینه و قسم خورده اهل بیت (ع) را مجددا به عرصه ظهور آورد تا همه داستان های اعجاب انگیز تاریخ اسلام به دست پرتوان او تکرار شود. رزمندگان اسلام و مدافعان حرم، برادران شجاع شیعه و سنی از اقوام  ایرانی اعم از عرب وکرد و بلوچ و ترک و ملیت افغانی و پاکستانی و لبنانی… با تاسی به مولای متقیان و تحت امر امام امت،  آیت الله سید علی خامنه ای عظیم الشان و فرماندهی  مالکانه سردار حاج قاسم سلیمانی بر طغیان گران بی شرم تاخته و طومار سیاه و رسوای تکفیری های خون آشام را درهم پیچیدند.
ایرانیان سلحشور هیچ گاه از خاطر نمیبرند روزهایی را که سردار حاج قاسم سلیمانی ودیگر همرزمانش چون کوه درمقابل رژیم ددمنش بعث عراق و همه دنیای استکبارایستاده بودند و چون سیل درشریان جانبازی و فداکاری جاری بوده و هستند. ریگ های جفیر و دشت آزادگان و آبهای اروند و رودخانه بهمن شیر و جزایر مجنون و خلیج فارس و شهرهای  سردشت ومریوان وپاوه وقروه وسقز و تپه های قلاویزان وارتفاعات الله اکبر و بلندی های بازی دراز ومیمک و فکه وسوماروقصرشیرین وسرپل ذهاب و زمین و آسمان کشور از غرب و شرق و شمال و جنوب  صدای گام های او را می شناسند و شجاعت بی مثال او را در دفتر خاطرات خود ثبت کرده اند.
ملت ایران اعم از شهری و روستایی،زن و مرد، پیر و جوان، دانشگاهی و کارمند و کارگر، علی الخصوص مردم همدیار شما در استان کرمان؛ ضمن حمد و ستایش بیکران خداوند متعال به خاطر آفرینش مردان بزرگ و سلحشوران نامی چون مدافعان حرم و  دلیران عرصه  مبارزه با تحجر و تکفیر و بدعت و خشونت و شیطنت، مراتب قدردانی و تشکر و سپاس خود را از سردار رشید و مالک اشتر دوران و سلاله پاک اولیاءالله حاج قاسم سلیمانی اعلام داشته و تلاش و مجاهدت و بزرگمردی و نجابت او را ارج می نهند.
همه ما از خداوند متعال عزت و سربلندی و سلامت و ظفرمندی مستدام ایشان و همه مبارزان راه اسلام و ولایت را آرزومندیم و بر دوام زعامت و عظمت و شکوه امام امت آیت الله سید علی خامنه ای (دام عزه) و استواری بیرق اسلام ناب محمدی (ص) و نابودی استکبار لعین جهانی به  سرکردگی آمریکای جهانخوار دست دعا به آسمان می ساییم و برایشان طول عمر با عزت طلب می کنیم.

والعاقبه للمتقین
والسلام علی المرسلین
پویش مردمی حمایت از رشادت های فرماندهی سپاه قدس سردارحاج قاسم سلیمانی.

امضا نمودن

انتهای پیام/

سلیمانی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب