پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:45:53 - پنجشنبه 9 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز می توانیم با قدرت ملت ایران،سپاه و بسیج اسرائیل را باخاک یکسان کنیم/باید به خدا متصل شد و از شهدا نیرو گرفت
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران گفت:ما امروز یقین داریم آمریکا نابود می شود، ما معتقدیم با قدرت ملت ایران ، با قدرت سپاه و بسیج و سپاه قدس اسرائیل را می توانیم با خاک یکسان کنیم

به گزارش“صبح رابر“؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران صبح امروز در مراسم  یادواره شهدای شهرستان کرمان در جمع مردم و مسئولین و خانواده شهدا در محل حسینیه ثارالله با اشاره به حضور پیکر شهید مدافع حرم «غلامحسین امیری» اظهار کرد:این توفیق نصیب ما شد که امروز یک شهید مدافع حرم نیز در این جلسه حضور پیدا کند تا از راه و آرمان شهدا بگوییم.

 

 

وی ادامه داد: بعد از طلوع اسلام باب شهادت در جنگ بدر باز شد و  بعد از جنگ بدر و جنگ احد این آیه نازل شد که برخی از این درب عبور کردند و برخی در انتظار شهادت مانده اند و آرزو دارند شهید شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: برخی از مفسرین اعتقاد دارند که این آیه در شأن امیرالمؤمنین نازل شده و از عشق ایشان به شهادت میگوید و برخی هم معتقدند گروهی از مسلمانان عشق به شهادت را دارند و عمومیت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران عنوان کرد:آنچه مسلم است این شور و  شعور در جامعه اسلامی وسعت یافته است، حضرت علی به عنوان یک الگو و پرچمدار حرکت است که من و شما به او نگاه کنیم ببینیم امامی در جایگاه عصمت و امامت عشق به شهادت دارد.

 

 

این مقام مسئول با طرح ین سوال که شهادت چه رتبه ای است که حضرت علی با آن عظمت مشتاق شهادت است، تصریح کرد:امام خمینی (ره)  فرموده اند” کسانی که لایق شهادت اند خدا این شهادت را به عنوان یک هدیه به آن ها می دهد”.

 

 

وی با بیان اینکه اولین گام برای شهادت خودسازی و غلبه بر هوای نفس است، که ما آن را جهاد اکبر می نامیم، افزود:این جنگ از جنگ با داعش، آمریکا و… سخت تر است که گفتنی است جهاد اکبر مقدمه جهاد اصغر است، تا انسان ها ساخته نشوند لایق حضور در میدان جنگ و شهادت نمی شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی تأکید کرد:انسان با راز و نیاز، عبادت وتلاوت قرآن به خدا وصل شود، وقتی انسان وصل به خدا شد الهی می شود، وقتی الهی شد، مجاهد و لایق حضور در میدان جنگ می شود.

 

 

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه میدان جنگ تقسیم قدرت و پست و مقام نیست، ابراز کرد:در این جبهه اصالت، جراحت و سختی و مشکلات و شهادت است، آن کسی که بر هوای نفس پا بگذارد به خدا وصل شود و ذکر و آرمان او خدا شود خالصانه وارد میدان جنگ می شود و این شخص می تواند جهاد برای خدا را به جا بیاورد.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران گفت:امیر المومنین(ع) در نهج‌البلاغه  فرموده اند”یک درب بهشت درب ویژه است که از این درب تنها کسانی عبور می کنند که دوستان ویژه خدا است یعنی همان مجاهدانی که در میدان جنگ وارد می شوند چه شهید شوند و چه نشوند”.

 

 

وی با بیان اینکه تا مجاهد دوست ویژه خدا نشود خدا درب شهادت را برای او باز نمی کند،اظهار کرد: باید لایق بود و وصل به خدا شد، بیرون میدان جنگ تلاش خیلی سخت است و با این فکر مادی نمی توان عظمت شهید را تببین کرد چون با این قدرت های دنیایی قابل مقایسه نیست.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با تأکید بر اینکه تفاوتی ندارد شهید ایرانی، افغانی، لبنانی، سوری و.. باشد، گفت:ما این را می دانیم که باید بر روی روی قبر شهید بیفتیم و التماس کنیم که یک نگاهی به من بکند چون شهید پیش خدا ارج و قرب دارد.

 

این مقام مسئول گفت:این نشست ها برای این است که ما هر از چند گاهی به نام شهدای استان، شهرستان، تدارکات و مدافع حرم جمع شویم و الگو گیری کنیم و راه و فکرمان را با راه و فکر شهدا تطبیق دهیم که  ببینیم درست می رویم یا خیر.

 

 

وی ضمن بیان اینکه برخی انتظار شهادت را می کشند و نگاه می کنند به این شهدا که ببینند راه و فکرشان عوض شده است یا خیر، تصریح کرد: به این معنی که  ما پای دین و انقلاب مان می مانیم، پای خط امام و خط ولایت فقیه و تحت پرچم مقام معظم رهبری می مانیم،تا کجا می مانیم که مثل ما شهید امیری وقتی جنازه ما داخل طاغوت قرا می گیرد بگوید تا پایان مردانه ایستاد، سر داد نگذاشت انقلاب از بین برود و در مقابل نیرنگ نیرنگ سازان ایستاد.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران ادامه داد:من دست تک تک عزیزانی را که این یادواره های شهدا را شکل می دهند و هر کسی که برای پاسداری از دین و انقلاب این نشست ها را برگزار می کنند می بوسم، این یک نشست معمولی نیست، یک نشست ارزشمند است که برای استمرار انقلاب و نظام برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه وقتی شهید الگو می شود، جوان دیروز از جوان امروز درس می گیرد و شهید چراغ راه جامعه بشری می شود، گفت:در میدان جنگ هشت ساله پیروز مجاهدان انقلاب، در جنگ با تروریست ها پیروز جبهه مقاومت است، همه دنیا دست به دست هم دادند جبهه مقاومت را که در راس آن نظام جمهوری اسلامی ایران بود را از بین ببرند.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق افزود:خدا اراده کرد که حق بر باطل پیروز شود، خدا اراده کرده است که یاران ویژه هدا که زیر پرچم ولایت حرکت می کنند وارد میدان حنگ شوند و خدا آن ها را بر کفار پیروز می کند.

 

 

وی بیان کرد:دو ماه از ورود داعش به سوریه می گذشت، خیلی از افراد داخل کشور می گفتند خیلی نظام سوریه دوام بیاورد تا دو ماه است و همچنین جمعی خدمت رهبری رفتند و ایشان گفتند بشار باید پیروز شود و می شود که در دولت قبل بود، مسئولین دولت یازدهم باور نداشتند و معتقد بودند که این آب در هاون کوبیدن است.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی در پایان خاطر نشان کرد:ما امروز یقین داریم آمریکا نابود می شود، ما معتقدیم با قدرت ملت ایران ، با قدرت سپاه و بسیج و سپاه قدس اسرائیل را می توانیم با خاک یکسان کنیم ،ما معتقدیم این ظلم عربستان پایدار نمی ماند و حکومت آل سعود سقوط کرد و باید صبر کرد لذا باید به خدا وصل شد و از شهدا نیرو گرفت و قطعا خدا حمایت خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب