پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:54:48 - جمعه 10 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هنرمدیریت جهادی سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت منجر به نابودی داعش شد
سرهنگ محمدی سلیمانی جانشین  تیپ ۲ صاحب الزمان سیرجان گفت: مدیریت جهادی سردار حاج قاسم سلیمانی؛ فاطمین افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون یا حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و  دفاع وطنی سوریه را زیر یک پرچم قرار داد، اینها  هنر های مدیریت جهادی است، توانست  تمام اقوام  را از  سراسر جهان یکجا گرد آورد و متحد کند و چنین توطئه بسیار خطرناکی را به پایان برساند.

به گزارش “صبح رابر” سرهنگ محمدی سلیمانی جانشین  تیپ ۲ صاحب الزمان در مراسم  تجلیل و  بزرگداشت مدافعین حرم در شهرستان رابر ضمن عرض تبریک پیروزی جبهه مقاومت و اعیاد گذشته  و پیش رو با خوش آمد گویی به مدافعین حریم ولایت در ردهای رزمی تیپ صاحب الزمان (عج)  با اعلام این خبر گفت: دو  هفته آینده همین برنامه در سیرجان  قریب به  ۳۰۰ نفراز مدافعان حرم تجلیل می شود.

وی با اشاره به زمینه پیدایش گروه داعش افزود: یک برنامه ریزی دقیق ومنظم  استکبار جهانی بود که چند سال آمریکایی جنایتکار و استکبار جهانی برنامه ریزی کرد تا داعش را به وجود آورد و هدف اصلی آن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و گرنه  سوریه عراق قبل از آن هم در اختیار آمریکایی ها بود.

محمدی سلیمانی گفت: همین کسانی که این گروهک های تکفیری و داعش را به وجود اوردند  اینها کسانی بودند که از همان ماههای آغازین  جنگ سوریه و عراق ادعای مبارزه با تروریست را سر دادند ولی  شما شاهد بودید در این مدت  ۵سال گذشته جبهه آنها  فقط حمایت از  داعش کرد و هر جایی جبهه مقاومت  به  پیروزی می رسید آنها  آنجا نیرو تزریق می کردند با  دلارهای  نفتی عربستان، کویت، بحرین و اردن و تسلیحات جبهه استکبار،پس یک  کار بسیار حساب شده است.

وی با بیان اینکه چرا رزمندگان جبهه مقاومت در رأس آنها سپاه یاسدارن سردار حاج قاسم سلیمانی توانستند این توطئه را از بین ببرندعنوان کرد: دلیل آن ، توکل  بر خدا  همان  عوامل  دوران  دفاع مقدس بود، رهبری عالمانه و حکیمانه  مقام معظم رهبری بود اطاعت  پذیری محض از ولایت  فقیه بود،  حکمی بود که مراجع  اعزام  تقلید دادند از جمله آیت الله سیستانی، سید حسن نصرالله، و مدیریت  جهادی  بود .

جانشین تیپ ۲ صاحب الزمان (عج) سیرجان گفت: هر کجا سپاه و بسیج، جهاد سازندگی و مردم  وارد عرصه شدند، جنگ  مردمی شد پیروز شدیم نتایج آن را در دفاع مقدس دیدید.

وی باگرامیداشت یاد و خاطر شهید الله دادی ، شهید حججی و علویان تصریح کرد: مدیریت جهادی سردار حاج قاسم سلیمانی؛ فاطمین افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون یا حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و  دفاع وطنی سوریه را زیر یک پرچم قرار داد، اینها  هنر های مدیریت جهادی است، توانست  تمام اقوام  را از  سراسر جهان یکجا گرد آورد و متحد کند و چنین توطئه بسیار خطرناکی را به پایان برساند.

سرهنگ محمدی سلیمانی روحیه استکبار ستیزی  مجاهدان حرم و شهدای  حرم  را عامل دیگراز بین رفتن  توطئه داعش خواند و افزود: هر جا ما یک  قدم عقب  نشسته ایم  آمریکا ۱۰ قدم  جلو آمد، بصیرت  بالای رزمندگان وتابع محض ولایت بودن آنها، کار و تلاش  مجاهدانه مرزهای ایران ۲هزار کیلومترآنطرف تر انتقال پیدا کرد.

وی ارزش کار مدافعان حرم را در یک  جمله و آن امنیت ملی برشمرد و گفت:  وقتی مقام عظمای ولایت  روی یک  موضوعی  تأکید می کنندآن موضوع خیلی مهم است و  بدانید واقعا این به  امنیت ملی ما بر می گرددو این برای ما بس است.

محمدی سلیمانی امنیت امروزی کشور را مدیون مدافعان حرم  دانست و یادآور شد: اینها فراموش نشود آنها غریبانه آنجا جنگیدند و خیلی جنایت ها اتفاق  افتاد.

وی با اشاره به  دستاوردهایی این مدافعان  حرم افزود:   یکی از بزرگترین دستاوردها همین راهپیمای عظیم  اربعین حسینی بود  حضرت  امام فرمود: بسیج  ۲۰میلیونی اما  امام حسین (علیه السلام) بسیج ۳۰میلیونی راه انداخت و جهان امام  حسین (علیه السلام) را  شناختند،امیدواریم این راهپیمایی اربعین حسینی زمینه ساز ظهور باشد.

جانشین تیپ ۲ صاحب الزمان (عج) سیرجان گفت : دستاورد دیگر مرزهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران به ۲ هزار کیلومتر آنطرف تر رفت  دوستانی که آنجا بودند دیدند دیگرخانه و خیابانی وجود ندارد در پیام سردار بزرگ حاج  قاسم سلیمانی آمده است  ۵۰۰میلیارد دلار تمام زیر ساخت ها نابود شد.

وی با بیان اینکه  در کشور ما دعوا سر هزار تومان قیمت نان و فلان اختلاس است اما آنجا جنگ دفاع از حرم حضرت زینب(س) است بگونه که در  ۶۰۰متری حرم آمدندوگفته بودند؛ می خواهندکار کربلا که نا تمام ماند را در سوریه و عراق تمام کنندگفت:  امروز امنیت بالای کشور مان دستاورد همین عزیزانی  که زحمت  می کشند و این امنیت را برقرار می کنند و مجاهدانه و غریبانه آنجا می جنگنند.

محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از یگان ها  پیشتازاین عرصه  تیپ حضرت صاحب الزمان (عج) در سیرجان که  قریب ۸۰ درصد برادران و رزمندگان  رابر و بافت این  تیپ را تشکیل میدهدو به مأموریت های موفقیت آمیز این تیپ در سالهای ۷۰، ۸۸، و ۹۴ و انجام ماموریت های کنونی پرداخت وبا بیان این شعرگفت: یاد شبهایی که ما بودیم و مین. جستجوی مرگ  در  زیرزمین.  همدم شبهایمان سجاده بود. حمله کردن خط شکستن ساده بود. حسرت رفتن در این دل مانده است. دست و پایم سخت در گل مانده است. عاشقان رفتند و ما جا مانده ایم. زیر بار غصه ها وا مانده ایم.

وی با بیان درددل  بچه های مدافعین حرم در شهرستان رابرگفت: مگر می شود نام  شهرستان رابر برده  شود  و نام سردار بزرگ  سپاه اسلام حاج قاسم خودمان برده نشود،  مگر می شود نام شهرستان رابر برده شود و اسمی از گلزار شهدای  گنجان برده نشود، مگر می شود نام  شهرستان رابر برده شود و نام شهید علی  ژاله فراموش  شود،  مگر می شود نام  شهرستان رابر برده شود و یاد  خاطر  ۳۵۰شهید این شهرستان از قلم  بیفتد،  مگر می شود نام  مدافعان حرم  برده شود و شهدای مدافع  حرم و شهید حججی ها  فراموش شود.

شایان ذکر است دراین مراسم  از ۲۴ مدافع حرم تجلیل شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب