پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:04:41 - شنبه 11 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام ۸۴ دانش آموز رابری به کربلای ایران/تصاویر
۸۴ زائر دانش آموزان دختر مقطع اول و دوم متوسطه این شهرستان صبح امروز در قالب کاروان راهیان نور با۲ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام  صادقی امام جمعه شهرستان رابردر این مراسم  قدم زدن درخاک مقدس کربلای ایران را غذای روح انسان دانست و گفت: همانطور که بدن انسان احتیاج به غذا دارد، روح انسان هم نیاز به غذا دارد و آن معنویات است؛ دعا، ذکر و نماز، بودن در بعضی جلسات مثل اعتکاف،عرفه، شب های قدر .

وی با بیان اینکه سقوط انسان را ازعوامل کاهش معنویت در زندگی ها برشمردو افزود: همین سرزمین که شما در آنجا قدم میگذارید یکی ازجاهای که غذای مقوی برای روح شما خوبان است این فرصت را قدر بدانید .

امام جمعه رابر گفت: در این سرزمین افرادی قدم گذاشتند بدون هیچ چشم داشت و خواسته ی دنیایی برای دفاع از خاک و اسلام؛ این خاک سیار مقدس است کسانی که رفتند در آن سرزمین مناجات دعا و ذکر داشتند.

حجت الاسلام صادقی این سرزمین را  زیارتی خواند و گفت: سعی کنید با وضو باشید تسبیح و ذکر بگویید و چشم دل را باز کنید با افزایش معنویت تشخیص حق از باطل بسیار آسان می شود.

وی موبایل را یکی از آفات برای انسان دانست وافزود: رفاقت دنیایی تان را در اینجا کمرنگ کنید و بر معنویت خود بیفزایید این سکوی پرش برای خودتان است.

حجت الاسلام صادقی سفارش کرد: دعا کنید آنجا دعا مستجاب می شود و با دست پر از معنویت به شهرتان بر گردید.

سرگرد امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان ضمن خیر مقدم نیزهدف از این اعزام‌ها را آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان جامعه ترویج شود بی تردید فرزندانمان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان مقاوم‌تر خواهند شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب