پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:07:24 - یکشنبه 12 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سنگهایی که جان مردم روستای ننوک را تهدید می کند!/ تصاویر
خانه هایی که در پای کوه قرار گرفته اند و سنگهایی که هر بار با ریزش باران به پایین سُر می خورنداگر مهار نشوند امنیت ساکنین را به خطر می اندازند.

به گرازش “صبح رابر”؛ این روزها با وجود زلزله های اخیر هُجدک استان کرمان حوادث و بلایای طبیعی از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های زندگی مردم شهرستان رابر شده  است. بررسی‌ها نشان می‌دهد خانه های زیادی پای کوهها قرار گرفته اند خطری که با هر بار حوادث طبیعی جان مردم را تهدید می کند.

بلایای طبیعی در نوع خود غافلگیرکننده هستند و در همه دنیا ویژگی این بلایا غافلگیرکننده بودن آنهاست، همانگونه که می دانید استان کرمان بسیار زلزله‌ خیز است می بایست میزان آمادگی این استان در برابر بلایای طبیعی افزایش یابد.

مردم  خود بالاترین نقش را در کاهش خسارت‌های ناشی از بلای طبیعی،دارند که بسیار با اهمیت است؛ زیرا هر لحظه امکان وقوع حوادث طبیعی وجود دارد، شهرستان رابر شرایط وقوع سیل را دارد.  منطقی در راستای پیشگیری از بروز خسارات و آموزش مردم را در دستور کار قرار دهند.

 بنا به گفته نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛ مقاوم سازی و بهینه سازی مناطق قرار گرفته در کانونهای بحران زلزله استان، باید به صورت ویژه انجام شود.

زمین لرزه هُجدک  vh,vT بم باید برای همه ما درس عبرت باشد چون زمین لرزه قابل پیش بینی نیست و امکان دارد در هر لحظه در جایی رخ دهد.

حال تصاویری مشاهد کنید از منازل مسکونی  روستای  ننوک که پای کوه قرار گرفته اند و سنگهایی که هر بار با ریزش باران به پایین سُر می خورد اگر مهار نشوند امنیت ساکنین را به خطر می اندازد.

 

  1. پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر   بهمن ۳۰, ۱۳۹۶  

    […] “صبح رابر”؛ در پی گزارش این پایگاه خبری با عنوان سنگهایی که جان مردم روستای ننوک را تهدید می کند ، دهیار و شورای اسلامی این روستا در جهت رفع خطر ریزش […]

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب