پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:19:01 - سه شنبه 21 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۶٫۲ ریشتر در هجدک کرمان/خسارات جانی گزارش نشده است
زلزله شدیدی به بزرگی ۶٫۲ ریشتر هجدک راور کرمان را لرزاند که با توجه به شدت این زمین لرزه در نقاط مختلفی از استان نیز حس شده است.

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان؛ زمین‌لرزه ۶٫۲ ریشتری ‌ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه و ۱۷ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین هجدک در استان کرمان را لرزاند.

مرکز این زمین‌لرزه در موقعیت ۵۷٫۳۲  طول جغرافیایی و  ۳۰٫۷۵ عرض جغرافیایی گزارش شده است.

تا به الان خسارات احتمالی این زمین‌لرزه گزارشی نشده است.

گزارش های اولیه خبرنگار راه آرمان در راور  با گشت و گذاری در شهر حاکی از آن است که این زلزله موجب تخریب نشده ولی باعث رعب و وحشت عجیبی در بین مردم شده است.که اکثر مردم از خانه های خود بیرون آمده اند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور عنوان کرد:در پی زمین‌لرزه ای که دقایقی پیش حوالی هجدک کرمان را لرزاند، ۴ دستگاه آمبولانس به محل زلزله اعزام شد.

وی افزود:کلیه مراکز درمانی شهرستان های راور و کرمان در حالت آماده باش قرار دارند.

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتکو با خبرنگار ما با اشاره به وقوع زمین لرزه در منطقه هجدک راور اظهار کرد: پس از وقوع زلزله با فرماندهی منطقه راور در تماس بوده و مواردی در خصوص اعزام نیروها انجام شده است.

وی ادامه داد:تا به این لحظه خسارات جانی به حمدالهی گزارش نشده است اما به منظور رصد موقیعت منطقه نیروها در محل اعزام شده اند.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب