پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:56:10 - چهارشنبه 22 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سوله های ورزشی سپاه ثارالله استان آماده اسکان مردم کرمان است
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله در خصوص اسکان مردم کرمان گفت: سوله های ۹ دی و صالحین ناحیه حضرت رسول ، حضرت امیر ، شهرستان زرند و راور در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثارالله   سردار مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله  در خصوص اسکان مردم کرماناظهار کرد: سوله های ۹ دی و صالحین ناحیه حضرت رسول ، حضرت امیر ، شهرستان زرند و راور در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

 

وی اظهار داشت: وضعیت گرمایشی این مکانها مناسب  هستند و مشکلی ندارند  جانشین فرماندهی سپاه ثارالله گفت : سوله های ۹ دی به علت وسعتی که دارند مردم می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند و در چادر مستقر شوند .

 

سردار مطهری با اشاره به اینکه از امشب و تا زمانی که ستاد بحران اعلام کند می توانند از این سوله ها استفاده کنند،  بیان داشت:دربهای مساجد هم به روی مردم عزیز باز است و می توانند از آنها استفاده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در استان سوله های ورزشی ۹ دی و صالحین  جنب حوزههای مقاومت قرار دارنند که  در شهر کرمان سوله های ۹ دی در شهرک مطهری ، جنت ، شهرک ولایت و سوله صالحین جنب ناحیه دانشجویی ، خیابان شهید رجایی و … است .

 

 

انتهای پیام/م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب