پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:41:50 - چهارشنبه 22 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان رابری در محکومیت سخنان ترامپ /تصاویر
تجمع اعتراض آمیز دانش‌آموزان رابری علیه یاوه‌گویی‌ها و سخنان سخیفانه و ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دبیرستان نمونه دولتی رضوان برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛  دانش آموزان رابری در پی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس  با حضور در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه رضوان  سخنان دونالد ترامپ را محکوم کردند .

حسین سلیمانی رئیس آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه کلمه فلسطین ما را  به یاددکترمصطفی چمران می اندازد؛ کسی که خود را وقف مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل کردگفت: اگر این حمایت، پایمردی و ایستادگی از مردم فلسطین علاوه بر کشورهای مسلمان در کشور عرب هم  وجود داشته باشدنابودی اسرائیل آنچنان مشکل نیست.

وی با بیان اینکه ما همراه و همدل مردم فلسطین می باشیم افزود: امیدواریم روزی استقلال و آزادی را مردم فلسطین تجربه کنند.

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت رابر در این مراسم گفت: سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و مقام معظم رهبری استکبار جهانی را مأیوس کرد.

وی با اشاره به ابتدای سوره اسراء، منظور از مسجد الاقصی را بیت المقدس خواند و افزود: کعبه به دست حضرت ابراهیم (ع)و حضرت اسماعیل (ع) و بیت المقدس  به دست حضرت سلیمان (ع)و حضرت داوود (ع) بنا شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرهنگ تفکر ابلیس در سوره بقره عنوان کرد: دشمن خوب فهمیده؛ که  اگر مسلمانان را آزاد بگذارند در همه عرصه ها پیشرفت خواهند کرد.

وی با اشاره به جنایات استکبار جهانی با تأکید بر اینکه خودتان را به سلاح علم مسلح کنید گفت: درس خواندن و علم آموزی به همراه ایمان و تقوا هر بار سیلی بر استکبار خواهد زد .

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت رابر با اشاره به شکست داعش و تئاتر خنده دار ترامپ گفت: این عجز و ناتوانی آنها را خواهد رساند، همه بسیج و آماده برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین شدند با این دیوانه گری رئیس جمهورآمریکا امنیت از اسرائیل دریده شد و به زودی اسراییل به زباله دادن تاریخ خواهد رفت.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) که فرمودند  با صراحت اعلام می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران در هر جایی که برای مقابله با کفر و استکبار، نیاز به حضور باشد، کمک خواهد کردتأکید کرد: سعی کنید با حفظ وحدت و انسجام، ایمان، تقوا ، حیا و علم آموزی سیلی محکمی  به استکبار بزنید.

حجت الاسلام محمدی گفت: با این تفکر بسیجی؛ می توان بینی استکبار را به خاک مالید.  

 

در این مراسم همچنین به دنبال سخنان اهانت‌آمیز ترامپ، دانش آموزان و دبیران دبیرستان رضوان  این شهرستان با صدور بیانیه ای  اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دانش آموزان دبیرستان رضوان علیه سخنان  ترامپ

ای قدس، ای شهر خدا آزاد میخواهم تورا

معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را

ای قبله گاه اولین، بهررسول آخرین

از سلطه صهیونیان آزاد می خواهم تو را

غده سرطانی به نام اسرائیل با اشغال فلسطین سالهاست که خاورمیانه را با ترفندهای خبیثانه شیطان بزرگ به تنگ آورده و گرفتارکرده است. رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل اکنون در پی شکست های خفت بار ننگین خود ازرزمندگان جبهه مقاومت ناتوان مانده است دنبال راه خروجی برای فرار از منجلابی است که در آن گرفتار آمده است.

همگان میدانند فلسطین و قدس مسئله اصلی جهان اسلام است. سال ها پیش رهبرعظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید واز نقش فریبکارانه و حیله گرایانه این کشور در جهان پرده برداشتند و امروز همگان به این واقعیت مهم دست پیدا کرده اند. سخنان مذبوحانه رئیس جمهورنالایق آمریکا که نقص آشکار قوانین بین المللی است به دنیا ثابت کرد آمریکای مستکبر برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی کند و با به رسمیت شناختن قبله اول مسلمین به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به دنبال فتنه ای جدید است.

لذا ما دانش آموزان و دبیران دبیرستان رضوان اعلام میداریم اکنون در روزهای جنگ نرم با عزمی جزم درخط مقدم مقاومت ایستاده ایم و نشان می دهیم که با انگیزه بیشتر، آمادگی مقابله در برابرمکرشیاطین در زیرسایه زعامت ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای داریم. دانش آموزان انقلابی که در روزهای مبارزه با رژیم ستم شاهی و در دوران جنگ تحمیلی و سایر دوره ها همواره حماسه آفریده اند.

 و با تقدیم ۳۶هزارشهید پایبندی خود را به آرمانهای انقلاب که یکی ازآنها قدس شریف می باشد نشان داده اند

ما دانش آموزان همچون گذشته،  در کنارملُت همیشه بیدار ایران این اقدام سخیف و وقیحانه را محکوم می کنیم و اعلام میداریم اینگونه دشمنی ها باعث تقویت روحیه اتحاد در بین ما مسلمانان می شود.

ان شاءالله با اتکا به فضل خدای متعال و رهنمودهایی مقام عظمای ولایت هر چه زودترشاهد نابودی این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب