پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:13:28 - دوشنبه 27 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمان واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان فولاد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز وزیر کار اعلام کرد که حقوق آبان بازنشستگان فولاد فردا پرداخت می‌شود و حقوق آذرماه نیز طی دو روز آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  جمعی از نمایندگان شامگاه دوشنبه نشستی با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار کردند.

وی افزود: بحث این جلسه -که هم اکنون در حال برگزاری است- بررسی مشکلات حقوقی بازنشستگان فولاد است که پس از بحث و تبادل نظر به جمع‌بندی‌های مفید و خبر خوشی دست‌یافتیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بر اساس مباحث انجام شده، مقرر شد صبح فردا (سه‌شنبه ۲۸ آذر)  حقوق یک ماه معوق بازنشستگان به حسابشان واریز شود و نهایتا ظرف سه چهار روز آینده هم حقوق ماه دوم را هم پرداخت شود.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: در واقع وزیر کار اعلام کرد که طی دو روز آینده حقوق دوماه (آبان و آذرماه سال جاری) بازنشستگان فولاد به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: ربیعی همچنین پیشنهادی را هم برای چهار ماه باقی مانده داشت که بر این اساس مابقی حقوق بازنشستگان را از بخش خصوصی سازی که وجود دارد پرداخت شود به نحوی که  این موضوع را طی طرح دو فوریتی به انجام برسانیم چرا که این موضوع در بودجه ۹۷ نیامده است لذا باید متممی برای آن اضافه شود تا بر این اساس این سه چهار ماه آینده (یعنی سه ماه آینده به همراه عیدی) با مشکل روبرو نشود.

این عضو کمیسیون اقتصادی در خاتمه عنوان کرد که وزیر کار همچنین پیشنهادات خوبی برای بودجه سال ۹۷ ارائه داد که با تصویب این پیشنهادات در مجلس هیچ مشکلی برای پرداخت بازنشستگان فولاد نداشته باشیم.

منبع: فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب