پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:21:56 - چهارشنبه 29 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به پویش مردمی #یلدا_بدون_اینترنت بپیوندید
برای درک هر چه بهتر با هم بودن خانوادگی و آشنایی در “شب چله بدون اینترنت” همزمان با شب یلدا را اجرا نمایید تا از کنار هم بودن لذت برده و به پویش مردمی #یلدا_بدون_اینترنت بپیوندبد.

به گزارش “صبح رابر”؛ رئیس مرکز آموزش سواد فضای مجازی کشور گفت: بر اساس اعلام کارشناسان، ایرانی ها روزی ۱۷ دقیقه از وقتشان را در خانواده با هم صرف می کنند اما روزانه هشت تا ۹ ساعت از تلفن همراه استفاده می کنند.

در همین راستا پایگاه  خبری “صبح رابر”در نظر دارد با راه اندازی پویش مردمی ” #شب_یلدا_ بدون _اینترنت”  فرصت به یادماندنی و خاطره انگیز را در  شب یلدا طولانی ترین شب سال برای در کنار خانواده بودن. از حال و احوال همدیگر با خبرشدن و یاد کردن از خاطرات تلخ و شیرین گذشته به امید ساختن آینده ای روشن و پرامید را فراهم نمایدو این سنت کهن اگرچه در گذر از سال ها و قرن ها رنگ و بوهای متفاوتی را به خود گرفته امّا همچنان در میان خانواده ها از اهمیت خاصی برخوردار است را زنده نگه دارد.

شب یلدا می تواند فرصتی هر چند محدود برای جایگزینی ارتباطات اجتماعی حقیقی به جای ارتباطات مجازی باشد.

شما هم می توانید برای گذراندن شبی خاطره انگیز، به جای اینکه مدام سرتون در گوشی باشدو در مهمانی ها دنبال رمز وای فای مودم صاحب خونه باشیند در این پویش #یلدای_بدون_ اینترنت شرکت نمایید، وای فای را خاموش کنید گوشی های خود را در مهمانی ها  در یک  #سبد جمع کنید و از #دورهمی خود#عکس و #سلفی بگیرید و به این  آیدی کانال تلگرامی صبح رابر @sobheraboradmin ارسال نمایید تا با ثبت این لحظات خاطره انگیز به نام خودتان  در کانال و سایت  خبری  “صبح رابر” منتشر شود.

منتظر تصاویر ارسالی شما هستیم

#یلدای_بدون_ اینترنت

پیشاپیش یلدایتان مبارک

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب