پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:41:40 - پنجشنبه 30 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل دفترنمایندگی مجمع رسانه های انقلابی دراستان کرمان/کرمان میزبان جشنواره بین المللی رسانه های انقلابی می شود
امام جمعه،استاندار،نماینده های محترم مجلس ازبرگزاری جشنواره رسانه های انقلابی درکرمان استقبال کردند

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از حجت الاسلام ذکریا نیکویی در گفت و گو با خبرنگار “ بوتیا نیوز ” گفت: با توجه به ظرفیت رسانه ای و وجود نخبگان و اندیشمندان حوزه رسانه در استان کرمان به دنبال پیگیری فعالیت مجمع رسانه های انقلابی در این استان هستیم.

دبیر مجمع رسانه های انقلابی در ادامه مطرح کرد: از رسانه های فردی و گروهی در استان کرمان می خواهیم تا با انسجام و همدلی در حوزه رسانه و مطبوعات و فضای مجازی نسبت به منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند.

نیکویی با تشریح اهداف مجمع فعالان رسانه های انقلابی، تصریح کرد: همگرایی، کادرسازی، پیگیری اهداف انقلاب، تحقق منویات و اوامر رهبری، مبارزه با فساد، شناسایی محرومان و مستضعفان ومطالبه گری از مسئولان درحوزه معضلات اجتماعی ،فرهنگی،اقتصادی از جمله اهداف تعریف شده برای این مجمع رسانه ای است.

وی برخورد با پلشتی‌های جامعه، دفاع از مظلوم، استکبارستیزی و مقابله با تهدیدات جنگ نرم در عرصه فضای مجازی را از دیگر اهداف مجمع بر شمرد و عنوان کرد:  تبیین پیام‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، مبارزه با ظالمان و دفاع از حقوق همکاران رسانه‌ای و سامان بخشیدن به وضعیت آرایش رسانه‌های انقلابی در حوزه جنگ نرم از جمله اقداماتی است که در مجمع به آن پرداخته می شود.

معاون سازمان بسیج رسانه، آسیب ‌شناسی فضای مطبوعات و ارائه راهکارهای مختلف در برخورد با جریان‌های ضد انقلاب و نظام را ضروری دانست و بیان کرد:  ازفعالان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی ورسانه های سمعی و بصری استان کرمان می خواهیم که ضمن همفکری و تبادل نظر، در مجمع رسانه های انقلابی حضور یابند.

نیکویی تاکید کرد: اولین گام برای قطب سازی  استان کرمان، بعنوان دومین پایگاه رسانه ای کشور برگزاری جشنواره بین المللی رسانه های انقلابی است که قصد داریم این جشنواره را تا پایان سال ۹۶ برگزار کنیم.

وی در ادامه به جلسات برگزار شده با استاندار و نمایندگان مردم کرمان  در مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به جلسات برگزار شده با مسئولان استانی کرمان، در خصوص برگزاری جشنواره رسانه های انقلابی، جهت آماده سازی مقدمات و تجهیزات و امکانات مورد نیاز این جشنواره قول مساعدت گرفتیم.

دبیر مجمع رسانه های انقلابی در پایان اظهار کرد: نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز از برگزاری جشنواره رسانه های انقلابی در استان کرمان استقبال کرده و از به کار گیری تمام توان خود برای برگزاری جشنواره”رسانه های انقلابی” در کرمان خبر داد که این مسئله مسیر را برای ما هموار تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب