پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:38:05 - جمعه 1 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی ساز معتادان رابری در خانه های متروکه کوک می شود +تصاویر
حکایت خانه های مخروبه و تبدیل آن ها به محل تجمع معتادان و حشرات موذی، موضوعی است که علاوه بر سلب آسایش مردم، از یک معضل اجتماعی در شهر رابرحکایت می کند.

به گزارش“صبح رابر”، شهرستان رابر با وجود داشتن مردم مذهبی و با فرهنگ، کم و بیش از مشکل وجود اماکن مخروبه که محل تجمع معتادان است، رنج می برد. در برخی گوشه و کنارهای شهر رابر مخروبه هایی که معتادین آنجا را پاتوق خود کرده و به دور از چشم قانون نسبت به استعمال دخانیات اقدام می کنند، دیده می شود.

 

البته باید گفت با یک بررسی اجمالی و کوتاه می توان دریافت اکثر این نقاط مخروبه و خالی از سکنه، صاحبان آن ها در این شهر زندگی نمی کنند و یا خانه ای بین وراث که همچنان بلاتکلیف مانده است.

 

این خانه متروکه در کوچه مسجد جامع قرار گرفته، که محلی برای تجمع انواع آلودگی ها و مامنی برای افراد بی خانمان و یا مصرف کنندگان مواد مخدر به عنوان یک معضل اجتماعی در شهرخود نمایی می کند. شهروندان رابری و همسایگان این خانه ضمن گلایمندی  با توجه به این که این مکان ها موجب سلب آسایش ساکنین این محل شده است، از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی هر چه سریع تر نسبت به این موضوع شده اند و برای حل این مشکل چاره ای بیندیشند.

به گفته شهروند خبرنگار رابر، هر لحظه امکان آتش سوزی این محل تجمع  معتادان است علاوه بر انواع حشرات موذی امنیت ر ا در این منطقه از خود دور کرده و به یک مکان امن برای معتادین گشته، افراد معتادی که آنقدر در دام اعتیاد گرفتار و اسیر شده اند که موقعیت های اجتماعی و زندگی را از دست داده اند و آواره همین خانه های  متروکه و خراب می شوند،که این معضل اکنون مایع دردسر و نارضایتی شدید مردم اهالی مسجد جامع  را در پی دارد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل بی توجهی به این معضل اجتماعی، امروز شاهد تبدیل شدن به محلی برای حضور معتادان و افزایش آسیب‌های اجتماعی هستیم و به همین دلیل بیشتر اهالی منطقه نیز خواستار پاکسازی این اماکن هستند. که این موضوع نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولین ذیربط دارد.

با توجه به این که این مشکل در اکثر نقاط شهرستان رابر دیده می شود و با توجه به انتشار چندین مورد از وجود منازل و خانه های  متروکه که برخی از آن ها محل تجمع معتادان و اراذل و اوباش شده است این پایگاه خبری، از مسئولان ذی ربط این انتظار می رود که برای برخورد با چنین مشکلی، به دنبال راهکار اساسی و برنامه ریزی دقیق و مدون باشند تا در آینده شاهد کاهش وجود معضلات و مشکلات ناشی ازخانه های متروکه و مخروبه در شهرستان باشیم.

  1. ناشناس   دی ۱, ۱۳۹۶  

    صادقانه اگه بخایم قضاوت کنیم ارگانهای امنیتی در ان زمینه کم کاری میکنند،مگر چه تعداد ازین دست اماکن داریم!مگر چند محل فروش مواد صنعتی داریم!اگر فکری به حال این گونه معضلات نشود فضای شهر در اینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب