پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:59:06 - شنبه 2 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نفوذ و استحاله استراتژی جدید براندازی نظام/ دولت به جای قرارداد با کره جنوبی بدهی ۳۰هزار میلیاردی خود را به قرارگاه خاتم پرداخت کند
فرمانده سپاه ثارالله بااشاره به شکست های پی در پی استکبار جهانی در راس آنها  صهیونیست ها بعد از دفاع مقدس گفت: استراتژی جدیدی را دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی در سه محور اساسی نفوذ، استحاله و براندازی دنبال می کند.

به گزارش“صبح رابر”؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان رابر با اشاره به فتنه ۸۸و  سالروز ۹ دی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، دفاع از نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است معیار و شاخص هایی دارد چرا که  سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی بر اساس مطالبه گری و پاسخگویی گذاشته شده است.

وی بااشاره به شکست های پی در پی استکبار جهانی در راس آنها  صهیونیست ها بعد از دفاع مقدس گفت: استراتژی جدیدی را دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی در سه محور اساسی نفوذ، استحاله و براندازی دنبال می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  فتنه ۸۸  را یک طرح جامع  دقیق از سوی غرب و صهیونیست هاخواند وعنوان کرد:  این جنگ قدرت اصلاح  طلب و اصولگرا که سطح  کشور، رسانه ها، احزاب،  گروه ها و در جریانات فکری مطرح می شود با واقعیت هماهنگ نیست .اختلاف موسوی و احمدی نژاد نیست؛ این جریان فتنه ۸۸از یک برنامه ریزی مدون و منظمی سرچشمه گرفت؛ مرحله به مرحله و گام به  گام دنبال شد تابه ۹دی رسید.

سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی بر اساس مطالبه گری و پاسخگویی گذاشته شد

وی با اشاره به شکل گیری نفوذ در حزب کارگزاران سازندگی  هم در عرصه سیاسی، فرهنگی و  اقتصادی گفت: نفوذ در جای جای ارکان نظام شکل پیدا کرد به فرموده رهبر معظم انقلاب نفوذ هم در مسئولین و کسانی که بستر ساز و زمینه ساز این جریان شدند، این حرکت در دولت سازندگی کلید خورد و در دولت اصلاحات شکل گرفت.

سردار  ابوحمزه با بیان تعریف اصلاحات از نوع اسلام و غرب افزود: هر کسی با هر فکر و اندیشه ای درست مقابل نظام و ولایت ایستادند اینها تأیید، تقدیر و به کار گیری کردند؛ بعضی افراد در شرایط فعلی سرشان را زیر برف نکنند، اینها در طول این ۸ سال مدیریت کشور همه ارزشهای اسلام و انقلاب را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود:علنا و رسما در سخنرانیها و جلسات بحث نبوت، خاتمیت، آیات قرآن، غدیر، بعثت، عصمت، مهدویت، اسلام، ولایت فقیه، شورای نگهبان، ۸سال دفاع مقدس، شهدا، سپاه، بسیج ، ارکان نظام همه اینها زیر سؤال رفت نتیجه آن استحاله شکل  گرفت و وارد فاز سوم شدند.

وی با بازخوانی سناریوی براندازی از تاریخ ۱۸ تیر سال ۷۸ قضیه کوی دانشگاه تا فتنه ۸۸گفت: هدف دشمنان داخلی، خارجی و  افراد  وابسته به غرب بحث براندازی بود و  شرایط آن موقع و تبریک  تمام رؤسای جمهور کشورهای غربی ازآمریکا، فرانسه، انگلیس، که  کار نظام جمهوری اسلامی تمام شد و جمهوری اسلامی  تبدیل به جمهوری دموکرات ایران می شود اماتدابیر الهی و حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی)؛ تنها شخصیتی که  ایستاد و سینه اش را در مقابل  توطئه خارجی سپر کرد و ابعاد این توطئه را به جامعه تدوین، تبیین، هشدار و بصیرت دادند که توطئه دشمنان مهار شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امیرکبیر در سال ۸۸ گفت: دشمنان اسلام به دنبال زدن سیرت نظامند ولو اینکه صورت نظام حفظ شود ملاک ماهیت سیرت نظام بحث عدالت، استکبارستیزی، دفاع ازمستضعفین، ایستادگی در مقابل ظلم، مقابله با فقر، فساد و تبعیض، آزدی از دیدگاه اسلام و دهها موضوع دیگر اگر همه مراقب نباشیم ممکن است سیرت و رفتار و عملکرد و برنامه های نظام، غیر اسلامی می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه طرح انقلاب مخملی که در گرجستان اجرا شده بود همان را در جمهوری اسلامی کلید زدند هدف تحقیررهبری، نظام و تغییر در قانون اساسی، تغییر در نوع جمهوری اسلامی، تعیین در بحث خبرگان بود یادآور شد: براندازی نظام با یک برنامه ریزی مدون و منظم همه چیز طراحی شده بود حتی اینکه چه کسی رهبر و رئیس جمهور شود چه مفادی از قانون اساسی باید حذف شود؛ کسانی  که این کاررا انجام دادند افرادی مثل خاتمی رئیس جمهو نظام جمهوری اسلامی، موسوی نخست وزیر دوران دفاع مقدس، کروبی رئیس مجلس و  کسانی که از دنیا رفتند و نقش هدایت و رهبری جریان را آنها عهده دار بودند و بخشی هم به عنوان ساکتین فتنه که دستگیر و زندان، حصر خانگی وممنوع التصویر شدند.

 

ابوحمزه با نگاهی گذار به  مصاحبه موسوی و جریان فتنه در طول سال  ۶۸تا ۸۸ افزود: در کجای دنیا مسوولی مقابل منافع کشورش ایستاد، تا زمانی که  شخصیتی در مسئولیت هستند ازامنیت و ارزشهای کشور دفاع می کند زمانی هم کنارمی روند مسئولین بعد را حمایت می کند در آمریکا  از اول انقلاب تا کنون  کدام سیاست ها  در مقابل منافع امریکا ایستاده باشد یک نفر هم نیست، کدام آقای رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر مقابل نظام ایستادند نه یک روز و دوروز بلکه ۸ ماه ! و اکنون هم می بینید چرا بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد سال ۸۸،  در طول این ۸ سال هنوز بعضی ها بر طبل مقبولیت و درست بودن راه خودشان می کوبند چرا توبه نمی کند چرا بعضی آقازاده ها بحث آشتی ملی را در مجلس مطرح می کنند؟.

وی با اشاره به  فرمایش مقام معظم  رهبری که فرمودند ۹دی؛ نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است تصریح کرد:  این را بدانید  چه خاتمی، موسوی و  کروبی، اینها خائن به اسلام و انقلاب اند و حداقل حکم اینها اعدام است و حصر خانگی حداقل مجازات اینهاست، آنها مقابل اسلام ، نظام و امنیت، عزت و اقتدار کشور ایستاده اند اینها جنایت کردند،  مگر حمله به  نیروی انتظامی ، حوزه مقاومت بسیج و دهها نفر کشته و شهید و مجروح نشدند، آن همه؛ اموال بیت المال را مگربه آتش نکشیدند، مگر در  عاشورآن حرکات و سکنات را به وجود نیاوردند و بعضی افراد  لخت که به دنبال تضعیف نظام بودند و هزاران موارد دیگر ، چرا برخی به دنبال تبرئه کردن آنها هستندحال هر حزب و جایگاه حقوقی داشته باشد و هر کسی بخواهد از اینها حمایت کند اگر آگاه باشد؛ بدانید در جرم و خیانت اینها به اسلام و انقلاب شریک است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه در شهرستان رابر ۳۵۰ شهید، در استان  کرمان ۶هزار و ۵۰۰ شهید  و  در کشور بیش از ۲۰۰هزار شهید و  صدها شهید در جبهه مقاومت خونشان برای اسلام وانقلاب  تقدیم کردند چه کسی می خواهد برای حفظ و ارزشهای اسلام  پاسخگو باشد و افزود: این آیه شریفه «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ»  مکر خداوند  همیشه پیروزی است.آمریکا، صهیونیست، دولت های اروپایی و همه  احزاب و گروه های وابسته به غرب پشت جریان  فتنه ۸۸بودند.

وی با ببان اینکه هدف اصلی فتنه سال ۸۸براندازی نظام جمهوری بود گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، فتنه سال ۸۸خط قرمزنظام است هر مسوولی باید مواضع خود را نسبت به فتنه سال ۸۸و سران فتنه مشخص کند؟ بنابراین هم مردم باید مطالبه گری کنند و مسوولان  پاسخگو باشند.

گشت های شبانه بسیجیان در سطح  استان از اول بهمن ماه آغاز می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به  اولویت های بسیج و سپاه در  سطح استان از اجرای گشت های محله محور بسیج از اول بهمن ماه،  راه اندازی صندوق قرض الحسنه اشتغالزا، مقابله باآسیب های اجتماعی  در ۲۰ نقطه استان ،اردوهای جهادی بومی مستمر، اعزام ۱۴ تیم پزشکی به مناطق محروم سطح استان به شکل ماهانه که  مردم را رایگان درمان میکند و اجرای طرح  شهید بهنام محمدی در مساجد خبردادو گفت: از اول بهمن ماه همه حوزه هاو پایگاه هر شب گشت زنی دارند  چه در روستاها، دهستان و شهرمخصوصا مناطقی آلوده  با مزاحمین و ناامن کنندگان برخورد  می نمایند که هر اکیپ یک ضابط قضایی به همراه دارد، تمامی مراحل با هماهنگی با قوه قضاییه و نیروی انتظامی بررسی شده و مشکلی برای فعالیت گشت زنی ها وجود ندارد، مرحله به مرحله اجرا می شود تا امنیت پایداری برای مردم ایجاد کرد.

صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی در محلات ایجاد می شود

وی در رابطه با صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا گفت: سپاه این بستر را فراهم می کند که در همه  شهرستانها روستاها و بخش ها این صندوق ها راه اندازی شود، در محلات مختلف صندوق های قرض الحسنه توسط خود مردم به شکل مردمی فراخوانی و  سازماندهی شود همه چیز از منابع، هدایت و تقسیم آن  به عهده مردم است و به شکل های مختلف مشکلات مردم را حل می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه سپاه، در ۲۰ نقطه از سطح استان برای مقابله با آسیب های اجتماعی؛ به شکل پایگاه محله محور وارد می شود گفت: در مبارزه با آسیب های اجتماعی؛ سپاه و بسیج محلات را از آلودگی پاک می کند.

وی  طرح «شهید بهنام محمدی» را اتصال بین مسجد، مدرسه و خانه خواند و افزود:  به تعبیر مقام معظم رهبری، اگر از این ۸۰میلیون جمعیت،تنها  ۸میلیون جوان انقلابی، مؤمن و پای کار را آماده کنید؛آینده انقلاب تضمین است این  طرح به دنبال محور قراردادن مسجد و برعهده جوانها و نوجوانان در مقاطع  تحصیلی متوسطه اول،  دوم و سوم  و چهارم ،پنجم و ششم متوسطه دوم  برنامه ریزی  شده است، جوانها با هماهنگی آموزش و پرورش سوق به سمت مسجد پیدا کنند  چرا که فرهنگ بسیج بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، فرهنگ محراب است در صدر اسلام ودهه اول انقلاب محور مسجد بود ما باید به سمت و سویی برویم که مساجد از رونق غنی برخوردار شوند.

وی با بیان کمبود روحانی در مساجد سطح  استان  و اینکه اقامه نماز سه وعده برگزار نمی شود افزود:  وقتی ارتباط با مسجد و روحانیت قوی نشد طبیعی است یکسری مشکلات در جامعه به وجود خواهد آمد آنچه که ایمان و تقوای مردم را حفظ می کند بحث مسجد است.

 

این فرمانده سپاه گفت: وقتی یک تقوای درونی، اعتماد به نفس و اراده مستحکم در فرد به وجودآورید دیگرتحت تاثیر هیچ شبکه های اجتماعی، ماهواره ، مفاسد اجتماعی و فیلم  های مبتذل قرار نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ما سعی کردیم علم و آگاهی مردم را بالا ببریم، علم گفتاری است اما تربیت رفتاری است تصریح کرد:  اگر یک پدر و مادر می خواهند فرزندش درست رفتار شود بایددر رفتارشان درست عمل کنند، اگر مدیران و مسولان در بخش های مختلف  درست رفتار شود مردم به رفتار نگاه می کنند نه به گفتار؛ آگاهی زمینه تربیت را اگر فردعمل نکند؛ ایجاد نخواهد کرد.

سردار ابوحمزه با اشاره به سوره بقره که چرا  تقوا برایمان مقدم شده گفت: تقوا زمینه نگهداری انسان را درسراشیب ها کمک می کند ما تلاش می کنیم رفتارهایمان به عنوان یک  پاسدار و بسیجی نمونه و الگو  باشد.

اخلاص و تبعیت از ولایت کلید محبوب دلهاست

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: شهید حججی؛ نه آیت الله، نه مرجع تقلید، نه رئیس مجلس، نه رئیس قوه قضائیه، ونه سردار سپاه و نه فرمانده عالی رتبه نیروهای مسلح بود بلکه یک جوان ۲۵ساله نجف آبادی و سومین تابوتی بود که مقام معظم رهبری بر آن تابوت بوسه زد و م رهبر معظم انقلاب در وصفش فرمودند: شهید حججی؛ حجت را برهمگان تمام کرد، شهید حججی معجزه انقلاب است از این شهدا باید درس گرفت.

وی گفت:  آنچه  که به انسان عزت و عظمت  می دهد و محبوب دلها می کند؛ اخلاص واطاعت از امامت و ولایت است چیزی که سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی و سید حسن نصرالله را در دل مردم عزیز کرد درجه ها و عنوان آنان نبود بلکه دلیل محبوبیت آن‌ها، اخلاص و تبعیت از ولایت بود.

در ادامه این نشست به چند سؤالات مطرح شده  پاسخ داده شد.

ابوحمزه با پاسخ به سوالی که فردی در خصوص پرونده مهدی جهانگیری مطرح کرده گفت: پرونده مهدی جهانگیری دو جنبه استانی و کشوری دارد، تخلفات وی در استان بررسی و تکمیل شد و مراحل پرونده‌ی مهدی جهانگیری با دستگیری برخی مدیران سابق بانک ملی کرمان به قوه‌ی قضائیه کشور ارجاح داده شد که حکم آن توسط  قوه قضاییه اجرا می گردد.

وی در خصوص مرعشی و سوءاستفاده از اعتماد مردم بیان داشت: مرعشی علمدار حزب کارگزاران است که از سال ۷۴ با سوءاستفاده از مردم و ایجاد سهام  طلایی برای انها نفری ۵۰هزارتومان گرفتند و مبلغ ۱۴میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به جیب زدند و هیچ کاری برای مردم نکردند و سهام آنها را ندادند، به اسم موسسه مولی الموحدین شرکتی با ۱۲هزارمیلیارد تومان گردش حساب  آنهاست که به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.۱۸۰ کیلومتر زمین بیت المال مال منابع  طبیعی را  تقسیم بندی کردند ۲۰۰ متر، ۲۵۰مترو ۳۰۰متر در داخل و خارج کشور دهها میلیارد تومان به جیب زدند و موارددیگری که و وقتی ما اینها را می گوییم افرادی را سراغ ما می فرستند که بیایید در فلان جلسه باشما گفتگوکنیم و جواب بدهیم  شما  پاسخگوی  مردم باشید، کدام اشتغالزایی را ایجاد کردید و کدام کارخانه ، مرکز فرهنگی را ایجاد کردید؟ همه چیز بنام خودتان است مردم سهمی ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر روحیه مطالبه گری مردم قوی و مسئولین پاسخگو باشند؛ مفاسد اقتصادی هم حل می شود افزود: استان کرمان در کنار همه برجستگی های که دارد  روحیه مطالبه گری آن ضعیف است.

دولت ۳۰ هزار میلیاردتومان به قرارگاه خاتم بدهکاراست آن وقت با کره جنوبی قرارداد ساخت کشی امضا می کنند

وی در پاسخ به این سؤال که چرا دولت بدهی خودش را به خاتم الانبیاء نمی دهدگفت:  این سؤال را باید  از دولت پرسید، ۳۰هزار میلیارد تومان دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء بدهکار است ان وقت همین حضرات وقتی بحث کشتی سازی می شود با کره ای ها قرارداد می بندند.

ابو حمزه با بیان اینکه کمبود اعتبار در پروژهای سپاه  موجب تعطیلی آن پروژه می شودگفت: وقتی تأمین اعتبار نشود تا یک حدی ما می توانیم پروژه را اجرایی کنیم درحالی که نمی گویند این  پول را کی باید بدهد؟، در همین شهرستان با بالا بردن روحیه مطالبه گری؛ مسئولین  را پای کار آورید.

 

انتهای پیام /

 

  1. حوزه شهدای رابر » دیدارف   دی ۱۷, ۱۳۹۶  

    […] نفوذ و استحاله استراتژی جدید براندازی نظام/ دولت به جای… […]

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب