پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:28:22 - دوشنبه 4 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع عظیم نهم دی ماه در حسینیه جامع رابر برگزار می شود/ سیل خروشان مردم در حماسه ۹ دی آب سردی بر آتش فتنه بود
تجمع گرامیداشت روز نهم دیماه در رابر  رأس ساعت ۹ با حضور آحاد مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در حسینیه جامع  برگزار می شود.

به گزارش “صبح رابر “ محسنی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رابر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم حماسه  نهم دیماه اظهارداشت:  نهم دیماه، روز میثاق امت با ولایت می باشد ومردم ایران در این روز چنان عظمتی از خود نشان دادندکه دنیا را خیره کرد.

وی افزود: اتفاقاتی که در ۴ دهه انقلاب افتاد؛ نشان دهنده این است دشمن همیشه درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و حضور میلیونی و خروشان مردم در روز نهم دیماه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام را در مقابل تهاجمات احتمالی فرصت  طلبان واکسینه کرد.

محسنی در ادامه سخنان خود خواستار شرکت آحاد مردم اهم از کارمندان ادارات و نهادها، دانشجویان، دانش آموزان، دهیاران در گرامیداشت روز نهم دیماه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپا شهرستان رابرنیز ضمن تشکر از حضور اعضاء در جلسه برنامه ریزی ۹ دیماه  گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نهم دیماه حماسه ای ماندگار شد و  سیل خروشان مردم در این حماسه  آب سردی بر روی آتش فتنه بود.

وی افزود: فتنه ۸۸ دعوای خاصی بین دو جناح  نبود بلکه یک حرکت از پیش طراحی شده بود که دشمن دهها سال قبل روی آن کار کرده و از سال ۷۸ در فکر براندازی نظام بود، تا اینکه با برنامه ریزی گسترده تری فتنه ۸۸ را ایجاد و خسارتی برابر با خسارت ۸ سال جنگ تحمیلی برای نظام به وجود آورد..

امامبخش خاطرنشان کرد: ما با گرامیداشت روز نهم دیماه و حماسه سازی سیل عظیم مردم؛ باید این روز شکوهمند را برای همیشه در تاریخ زنده نگه داریم.

شایان ذکر است: تجمع گرامیداشت روز نهم دیماه در رابر  رأس ساعت ۹ با حضور آحاد مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام صادقی امام  جمعه شهرستان رابر در حسینیه جامع  برگزار می شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب