پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:21:26 - پنجشنبه 7 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فتنه ۸۸ خسارت بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد کشور واردکرد/ ولایتمداری مردم آتش فتنه را خاموش کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت: فتنه ۸۸ خسارت بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد کشور واردکرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ جشن میلاد امام حسن عسگری (علیه السلام ) با سخنرانی فرمانده ناحیه رابر در جلسه هفتگی بیت الاحزان  برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان رابر در  این جشن باشکوه با اشاره به آستانه ۹ دیماه و حوادث سال ۸۸ گفت: انقلاب اسلامی ما از روزی که در سال ۵۷ به بارنشست و این انقلاب جایگزین رژیم شاهنشاهی گردید که دست نشانده آمریکا و انگلیس بود.

وی با بیان اینکه بزرگترین افتخار شاه مملکت ما این بود که ژاندارم آمریکا در منطقه خاورمیانه است افزود: این انقلاب با هزاران هزار شهیددر مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادند تا در بهمن ۵۷ به بار نشست و نظام دموکراسی و جمهوری جایگزین نظام شاهنشاهی کرد.

سرگرد امام بخش با بیان اینکه جمهوری به این معنا که تمام ارکان این نظام با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم باید انتخاب شوند گفت: بزرگترین نعمت  اسلامیت و جمهوریت بود که  امام راحل  برای ما به ارمغان آورد و دشمن  هر روز به شکلی دشمنی کردند که بتوانند ریشه این نظام و انقلاب را بزنند از تروهای اوایل انقلاب گرفته به وجود آوردن قائله ها، از جنگ تحمیلی ۸ساله، از تحریم های ظالمانه، از جنگ نرمی که  علیه این کشورراه انداختند.

وی با بیان استراتژی دشمن به سمت جنگ نرم رفت افزود: نفوذ، استحاله و براندازی  نرم سه  راهبرد دشمن برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که  دشمن بعد از جنگ  تحمیلی  پیش رو گرفت.

قرمانده ناحیه مقاومت رابر با بیان آغاز  نفوذ در ارکان  حاکمیتی این نظام،استحاله تغییر سبک نظام و  براندازی نظام گفت: در  سال ۷۸ حادثه کوی دانشگاه برنامه ریزی براندازی را دنبال میکردند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری وپشتیبانی و حمایت مردم قائله حادثه دانشگاه تهران سال  ۷۸ ختم به خیر شد و  این فتنه خاموش شدو مثل آتشی که زیر خاکسترماند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸یک دعوای سیاسی بین دو جناح یا و فرد نبود ادامه داد: برنامه ریزی ۱۰ساله تا سال ۸۸ شد اعضا گروهها جریانات افراد حقیقی و حقوقی که به دنبال براندازی بودندتوسط «جرج سورس» پدرانقلاب های رنگین در دنیا ، انقلاب سبز در ایران به بهانه اعتراض به انتخابات ۸۸رقم خورد که، هدف تغییر ساختارنظام اسلامی تغییر رهبری ایران و رئوسای جمهور و مجلس بود.

سرگرد امام بخش با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد مردم ایران درانتخابات ۸۸ حضوری بی نظیر داشتندگفت: مردم را کشاندند به خیابان و دستورات جرج سورس اجرایی شد حمله به نیروهای انتظامی، بسیج، اتش زدن مساجد ، تعدادی را شهید و مجروح کردند ، به اموال مردم هجوم آوردند، اهانت به ساحت مقدس سید الشهدا و توهین به عکس امام و رهبری و علنا  در شعارها اصل ولایت فقیه را نشانه گرفتند.

وی با اشاره به سخنرانی روشنگرانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی۲۹ خرداد سال ۸۸ تاکید کرد: اگر فتنه گران به دنبال اعتراض به انتخابات بودند از این صحبت ها درس بگیرند، نزدیک به ۸ ماه کشور را درگیر آشوب و  شورش خیابانی کردند.

قرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج رابربا اشاره به خسارات فتنه به نظام  جمهوری اسلامی در این ۸ماه افزود: اولین خسارات فتنه به نظام،  اتهام خیانت و تقلب به نظام بود؛ نظامی که از ابتدای  رویکار آمدن هیچ وقت به رأی مردم خیانت نکرده بود، تبدیل پیروزی به شکست؛ ۸۵ درصد مردم در پای  صندوق های رای آمدند این برد بین المللی را به یک تهدید به نظام جمهوری کردند،  حرمت شکنی و هجمه به  ارزشها در فتنه ۸۸ ،  بدتراز همه  شکستن حرمت عاشورا در سال ۸۸ بود.

وی با بیان خسارت های بین المللی فتنه ۸۸ به نظام گفت: ایجاد نگرانی در وفاداران به انقلاب در دنیا، بد بینی  سازمان های بین المللی نسبت به جمهوری اسلامی که مدام سازمان های حقوق بشری ما را زیر فشار قرار می دهند.

امام بخش بااشاره به خسارت جبران ناپذیر اقتصادی در فتنه ۸۸ به نظام گفت: بنا به برآورد کارشناسان؛ فتنه ۸۸ خسارت بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد کشورواردکرد، آتش زدن اتوبوس‌های شهری، بانک‌ها، مساجد، سطل‌های زباله، اماکن دولتی و عمومی، تعطیلی مراکز دولتی در مرکز شهر اعم از بانک‌ها، ادارات و حتی مراکز خرید وصادرات که در ابتدای سال ۸۸ رشد ۳۶ درصدی داشت به جایی رساند ما در انتهای سال  ۸۸ رشد صادرات به منفی ۶دهم رسید،  افت سرمایه گذاری در ایران، بیش از ۶۰ میلیارد تومان کاهش  سرمایه گذاری در سال۸۸-۸۹ ،  تشدید تحریم ها علیه ایران، تشدید بیکاری پس از فتنه در اثر رکورد اقتصادی در کشور به وجود آمد و نرخ  بیکاری در سال ۸۸-۸۹ به ۱۱٫۹ دهم  رسید، کاهش تولید و صدور نفت خام؛ اینها مباحث اقتصادی بود که بیش از ۳۲۴هزار میلیارد تومان خسارت به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند.

وی با تأکیدبر اینکه فتنه هنوز آتش زیر خاکستر است یادآور شد: دشمن ارام ننشسته منتظر فرصتی است  مجددا این آتش را شعله ور کند  باید مواظب باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر با تأکید بر اینکه نهم دیماه را گرامی میداریم افزود: نهم  دیماه سال ۸۸ یک حادثه بی نظیر بود به فرموده  مقام معظم رهبری نهم دی ماه در تاریخ ایران ماندگار شد و ولایت مداری مردم بود که با لبیک گفتن به فرمان رهبرشان در ۹دیماه خودجوش آمدند و توانستند این آتش فتنه را خاموش کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما نهم دیماه را هر ساله باید گرامی بداریم  تا یادمان بماند چه دشمنان و برنامه ریزیها  داشته و دارند اینکه امروز متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس و مسئولین نظام در پی تطهیر وشکست حصر فتنه گران هستند سران ملعون فتنه ای که هنوز از این حوادثی که به بار آوردند عذر خواهی و توبه نکردند  و اصرار بر حقانیت خودشان دارند.

امامبخش گفت: ما باید هوشیار و بیدار باشیم که  این آتش مجدد شعله ور نشود آتشی که در کمین این انقلاب و نظام نشسته؛ همه با حضور خودمان در تجمع روز شنبه در حسینیه جامع یکبار دیگرمشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی خواهیم زد و نشان خواهیم داد این مردم پشتیبان این نظام و انقلابی هستند و نخواهند گذاشت انقلابی که باخون  ۲۲۰هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس حفظ شد به این راحتی این انقلاب را از دست دهیم .

گفتنی است؛ این جشن همراه با مولودی خوانی کربلایی رحمان مهدی پور بود.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب