پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:03:50 - شنبه 9 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از پویش مردمی «فراموش نمی کنیم» تا «گناه نابخشودنی» در هشت سالگی نهم دیماه/تصاویر
امروز نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، عده ای از مردم ولایتمدار رابری کمپین «فراموش نمی‌کنیم» و « گناه نابخشودنی» را راه اندازی کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛  پویش مردمی «#فراموش_نمی‌کنیم» و «#گناه نابخشوندنی » اقدامی در جهت فراموش نکردن اقدامات سران فتنه که در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت راه اندازی شد.

. ۹ دی ۸ ساله شد هشت سال از فتنه ۸۸ گذشت ۸ ماه پرغبار که ایران اسلامی را تا لبه پرتگاه برد پس حق بدهید که جوانان انقلابی کشور، گناه فتنه گران سال ۸۸ را نابخشودنی‌ بدانند.افرادی که زمینه سازی برای نا امنی  و اغتشاش، تهمت به نظام اسلامی ،ضربه به ملت و تلخ کردن کام مردم پس از شادی بزرگ مشارکت در انتخابات، ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از درون و   دهها مورد دیگر که مردم و مسئولین  با در دست داشتن عکس، دیدگاه‌ها خود را  از سال ۸۸ با یادآوری وقایع آن سال انزجار خود را علام داشتند.

سلندری رئیس کمیته امداد گناه نابخشودنی سران  فتنه را اینگونه بیان کرد: با  دشمنان همکاری کردن و آب به آسیاب دشمن ریختن، از راه قانونی عمل نکرن و از ملت جدا شدن را گناه نابخشودنی سران فتنه برشمرد.

سلیمانی رئیس آموزش و پرورش  رابرگفت: از نظر من باز کردن میدان  برای هر کسی با هر نیت پلیدی ؛ بزرگترین اشتباه آنها بود.

آقاملایی کارشناس سیاسی فرمانداری رابر، گناه نابخشودنی سران فتنه را عدم بازگشت ، توبه نکردن و گوش به حرف رهبری نکردن دانست.

 

در ادامه گزارش تصویری این  پویش های مردمی را مشاهده نمایید.

 

   

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب