پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:06:52 - یکشنبه 10 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۹دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و پشتیبانان بین المللی آنها بود/بزرگترین رأفت نظام شامل حال سران  فتنه۸۸ شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت:حرکت بزرگ نهم دیماه را  مشت محکمی به دهان فتنه گران داخلی و پشتیبانا ن بین المللی آنها است، فتنه ۸۸ ملاک و معیار بسیار خوبی است امروز فتنه ۸۸؛ به عنوان خط قرمز ما نیروهای ولایی و پشتیبان انقلاب است.

به گزارش “صبح رابر”؛  همزمان با نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت مردم و مسئولین ولایی هنزاء نیز در مسجد جامع تجمع کردند و با شعارهای “مرگ برفتنه گر” مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند.

فرمانده نلحیه مقاومت بسیج سپاه رابردر این تجمع باشکوه با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم هنزاء با تبریک  سالروز حماسه تاریخی نهم دیماه روز بصیرت و پیوند امت با ولایت در رابطه با چرایی فتنه ۸۸ و  بحث نهم دیماه گفت: چرا فتنه ۸۸ اتفاق افتاد؛ مستحضرید انقلاب اسلامی توسط امام راحل (ره) سال ۸۷ درحالی رقم خورد که، این انقلاب توانست نظام  ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را به دست مردم  سرکوب و سرنگون کند.

وی افزود: نظامی که سر سپرده انگلیس درمنطقه خاورمیانه بود نظامی که شاه ما افتخارش این بود که ژاندارم آمریکا درمنطقه خاورمیانه است.

سرگرد امامبخش گفت: ژاندارم به معنی کسی که دستورات را از مافوق می گیرد و  اجرا می کند شاه ما همچنین نقشی درمنطقه  خاورمیانه داشت حال این نظام شاهنشاهی سرنگون و نظامی جایگزین این نظام شده که خودش را در مقابل این نظام سلطه قرار داده است.

وی با بیان اینکه هدف زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت و برافراشتن  پرچم عدل در سراسر دنیا ست بیان کرد:  ۱۸۰ درجه بین حرکت نظام دیروز با  نظام امروزمان تفاوت به وجود آمد، نظام مردم سالاری دینی جایگزین  نظام شاهنشاهی شد.

سرگرد امام بخش  تصریح کرد: نظامی که ارکان آن از پایین ترین فرد مسئول در کشور از شوراهای روستا، دهیار، نماینده مجلس، رییس جمهور  و رهبر آن با رأی مردم  انتخاب می شود و این بزرگترین نعمت انقلاب«اسلامیت» و «جمهوریت» است.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان از  ترورها و قائله ها و جنگ  هشت ساله یا  جنگ جهانی علیه ایران گفت: دشمن با  جنگ سخت راه به جایی نبرد و  با تحریم ها ظالمانه، قطعنامه بین المللی و اتاق فکر متعددی در نظردارد این نظام را به هر شکلی از پای در بیاورد  چرا که این نظام  روز به روز به قدرت بین المللی تبدیل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با بیان اینکه دشمن  راههای مختلفی را پیش رو گرفته عنوان کرد:  نفوذ، استحاله و براندازی از درون، سه  راهبرد دشمن برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که  دشمن بعد از جنگ  تحمیلی  پیش رو گرفت.

وی با بیان اینکه نفوذ به معنی رخنه کردن است گفت: با رخنه دادن عناصر تحصیل کرده در  غرب و غرب زده  در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام که هدف و مسیر این انقلاب را به سمتی که می خواهند پیش ببرند.

 

امام بخش در استحاله تصمیم بر این گرفتند که صورت نظام  حفظ و  سیرت  نظام را تغییر دهند افزود: سیرت نظام  اینکه  آن اهدافی که نظام پیش رو گرفته ازدفاع مظلوم، حمایت از مستضعفان، بحث شهادت طلبی،بحث بسیج مردمی ، مقابله با نظام اینها را از نظام جمهوری اسلامی بگیرند ولی صورت نظام حفظ شود این از راهبرهای دشمن بود که هنوز هم ادامه دارد.

 

وی دررابطه با براندازی از درون؛ راهکارهای دشمن طراحی فتنه ها بود گفت: اولین فتنه دشمن  در سال ۷۸ رقم خود از وضعیت نابسامان دانشگاه تهران و اعتراضات؛ دشمن برای بهره بردن جهت براندازی نظام استفاده کرد که مقیاس آن نسبت به سال  ۸۸  کوچکتر یود لذا این فتنه  با بصیرت و حمایت مردم در ۲۳ تیرسال ۷۸در نطفه خفه شد.

 

فرمانده ناحیه رابربا بیان اینکه دشمن این بار به صورت  گسترده تر با  طرح  ریزی انقلاب رنگی به تعبیر آنها و فتنه به تعبیر مقام معظم رهبری نزدیک به ۱۰ سال  برنامه ریزی  شبانه روزی دشمن انجام گرفت گفت:  فتنه ۸۸یک دعوای سیاسی  بین دو جناح یا و فرد نبود؛ برنامه ریزی ۱۰ساله ای که به دنبال براندازی توسط «جرج سورس» پدرانقلاب های رنگین در دنیا، بودند و با طرح ریزی انقلاب سبز در ایران به بهانه اعتراض به انتخابات ۸۸اجرا  کند که، هدف تغییر ساختارنظام اسلامی تغییر رهبری ایران و رؤسای جمهور و مجلس و تغییرقانون اساسی که بعضی علنا و  بعضی ساکتن فتنه حمایت کردند  تا در انتخابات  سال ۸۸ این حادثه رقم  خورد.

 

سرگرد امام بخش با بیان اینکه درانتخابات سال ۸۸، بیش از ۸۵ درصد مردم ایران درپای صندوق های رأی حضوری بی نظیرداشتند که می توانست به  یک برد بین المللی تبدیل شود یک تهدید بزرگ برای کشورشد افزود: رمز فتنه را موسوی اعلام می کند یک ساعت به پایان انتخابات می گوید:طبق برآورد و اخبار صندوق های اخذ رأی  بنده پیروز انتخابات هستم.

وی با بیان اینکه  این فتنه می بایست به هر بهانه ای یا جشن پیروزی یا  اعتراض به انتخابات شکل گیرد افزود: بعد از نتیجه انتخابات مردم را به خیابانها کشاندند مردم تا فهمیدندقضیه چیز دیگری است خود را کنار کشیدند و  فتنه گران در صحنه باقی ماندند، دشمن از این  فرصت  بهره گیری می کند حمله به نیروهای انتظامی، بسیج، اتش زدن مساجد،اهانت به ساحت مقدس سید الشهدا و توهین به عکس امام و رهبری و علنا  در شعارها اصل ولایت فقیه را نشانه گرفتند.

وی با اشاره به سخنرانی روشنگرایانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی۲۹ خرداد سال ۸۸ تاکید کرد: اعتراضات را  از راه قانونی پیش ببرید، اگر فتنه گران به دنبال اعتراض به انتخابات بودند از این صحبت ها درس می گرفتند، نزدیک به ۸ ماه  کشور را درگیر آشوب و  شورش خیابانی کردند و خسارات جبران  ناپذیری را  به کشور وارد کردند.

 

قرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج رابربا اشاره به خسارات فتنه در این ۸ماه افزود: اولین خسارات سیاسی، اتهام خیانت و تقلب به نظام بود؛ نظامی که به رأی مردم به عنوان امانت نگاه می کند، تبدیل پیروزی به شکست؛ ۸۵ درصد مردم در پای  صندوق های رای آمدند دنیا با   ۴۰ یا ۵۰ درصد مردم  پای صندوق رأی افتخار می کنند این برد بین المللی را به یک تهدید بسیار بزرگ کشور تبدیل کردند، حرمت شکنی و هجمه به ارزشها در فتنه ۸۸، بدتراز همه شکستن حرمت عاشورا در سال ۸۸ بود.

 

وی با بیان خسارت های بین المللی فتنه ۸۸ به نظام گفت: ایجاد نگرانی درملت های ستمدیده  ای که چشم امیدشان به نظام جمهوری اسلامی بود، بدبینی سازمان های بین المللی نسبت به جمهوری اسلامی که مدام سازمان های حقوق بشری با تحریم ها و قطعنامه ها،  کشورمان را زیر فشارهای بیشتری  قراردادند.

 

امام بخش بااشاره به خسارت جبران ناپذیر اقتصادی در فتنه ۸۸ به نظام گفت: بنا به  برآورد کارشناسان؛ فتنه ۸۸ خسارت بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد کشورواردکرد، آتش زدن اتوبوس‌های شهری، بانک‌ها، مساجد، سطل‌های زباله، تعطیلی ادارات اماکن دولتی و عمومی که بماند، حتی مراکز خرید وصادرات در ابتدای سال ۸۸ رشد ۳۶ درصدی داشت به جایی رساند که در انتهای سال  ۸۸ رشد صادرات به منفی ۶دهم رسید،  افت سرمایه گذاری خارجی در ایران، ما در سال ۸۸ بیش از ۶۰ میلیارد دلار کاهش سرمایه گذاری خارجی داشتیم ،  تشدید تحریم ها علیه ایران، تشدید بیکاری پس از فتنه در اثر رکورد اقتصادی نرخ  بیکاری به ۱۱٫۹ دهم  رسید، کاهش تولید و صدور نفت خام؛ تحریم های ظالمانه ای که دراثر این فتنه به کشور ما تحمیل کردند اینها تنها خسارات اقتصادی و سیاسی به نظام جمهوری اسلامی بود.

 

وی افزود : بعد ۸ ماه درگیری کشور در آشوب؛ ملت ایران گوش به فرمان ولایت در تبعیت از ولایت به صحنه آمدند و آن حادثه عظیم تاریخی را رقم زدند، حادثه ای که به گفته مقام معظم رهیری این حادثه  کوچکی نیست، این حادثه شبیه حوادث  اول انقلاب است، لذا  حماسه بزرگ ۹ دیماه را رقم زدند واین حرکت عظیم مردم  آب سردی بر آتش فتنه هشت ماهه بود و نیز یک بار دیگر نشان دادند هر جایی که این مردم نسبت به نظام و ولایت احساس  خطر کنند پا در صحنه می گذارند و بینی دشمنان را به خاک می  مالند.

 

سرگرد امام بخش حرکت بزرگ نهم دیماه را  مشت محکمی به دهان فتنه گران داخلی و پشتیبانا ن بین المللی آنها  برشمرد و تأکید کرد:  فتنه ۸۸ ملاک و معیار بسیار خوبی است،  امروز فتنه ۸۸؛ به عنوان خط قرمز ما نیروهای ولایی و پشتیبان انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه  ما به مسئولین نگاه می کنیم و مسئولین را با مواضعی که نسبت به فتنه و فتنه گران دارند برانداز می کنیم گفت: چرا باید برخی  مسوولان و نمایندگان  مجلس و دست اندرکاران به  دنبال تطهیرباشند؟ مگر فتنه گران این حوادث را به وجود نیاورند؟،  مگر فتنه گران  به عاشورا حرمت شکنی نکردند،؟ مگر عکس امام  را پاره نکردند؟، مگر بسیجی های ما را شهید نکردند؟، مگربه  نیروی انتظامی تعرض کردند، مگر این خسارات را به بار نیاورند چرا امروز برخی از مسئولین به دنبال تبرئه و رفع حصر این فتنه گران هستند؟.

 

سرگرد امام بخش با بیان اینکه  امروز بزرگترین رأفت نظام شامل حال سران  فتنه شده که زنده اند،  چنین افراد ی به عنوان محارب می بایست اعدام شوندگفت:  امروز افرادی بیانیه صادر می کند و از نمایندگان درخواست رفع حصر آنها را دارند!

 

وی با تأکید بر اینکه فتنه خط قرمز نظام ما است تصریح کرد: هر کسی در هر مقامی که باشد و  از فتنه گر حمایت می کند یا در مقابل فتنه  سکوت می کند این در خیانت فتنه گران شریک است و ما اینها را جزو فتنه گران می دانیم.

 

فرمانده ناحیه رابر با بیان اینکه امروزمسئولین ما باید مرز و موضع خودش را نسبت به  فتنه گران مشخص کنند افزود: مسئولی که امروز خودش حمایت می کندوفردی را می گمارد که از فتنه گران حمایت می کند ما چگونه قضاوت و باور کنیم؟ ولایت مدارهستیدو دنبال رفع حصر فتنه گران؟”دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را”.

 

وی با بیان اینکه آیا آتش فتنه خاموش شده یادآور شد: دشمن به دنبال  فرصت  است و از کوچکترین فرصت ها برای  براندازی نظام  استفاده کند.

 

سرگرد امام بخش گفت:  دشمن در عرصه  بین المللی هر برنامه ای پیاده می کند ایران  اسلامی نقش بر آبش می کند، امروز به ابهت نظام در دنیا نگاه  کنید.

وی با بیان اینکه دشمن تا ما را از پای در نیاورد  ساکت نمی نشیندافزود: درشکل گیری قضایا و تجمعات اخیر، مردم از اوضاع اقتصادی نگرانند امروز بعضی مردم در تنگنا زندگی می کند، مشکلات  اقتصادی غوغا می کند مسئولین که قول ایجاد اشتغال  و رفع  رکود از اقتصاد را داده اند باید به قولشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه این اعتراضات و حرفهای مردم حق و به جا است اما روش آن صحیح نیست گفت:  چرا که از این اعتراضات دشمن استفاده می کند؛این اعتراضات؛ در اعتراض به  گرانی هاست  اما دشمن علیه  اصل نظام  استفاده می کند؛  می طلبد  مسئولین همت و تلاش کنند با تکیه بر توان  داخلی و اقتصاد مقاومتی  که تنها  راه  حل برون رفت از مشکلات است و  بدین وسیله مشکلات را  حل کنند و این انقلاب و نظام  با قدرت  به هدف و مسیرش ادامه دهد تا به مقصد برسد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب