پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:27:58 - چهارشنبه 13 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهپیمایی گسترده مردم شهرهای مختلف علیه آشوبگران/ ملت ۹ دی دیگری آفریدند +تصاویر
مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در بسیاری از نقاط کشور در حال برگزاری است.

به گزارش “صبح رابر”، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، ۹ دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

راهپیمایی گسترده مردم شهرهای مختلف بوشهر علیه آشوبگران

 

تجربه فتنه ۸۸ و برخی تحرکات علیه امنیت ملی توسط فرصت‌طلبان که با سوءاستفاده از بستر خواسته های اقتصادی مردم در روزهای گذشته رخ داد که با هوشیاری انقلابی و عزم ملی برای پایان دادن به آشوب و اغتشاش در کشور همراه شد.

در استان بوشهر با فراخوان منتشر شده راهپیمایی میثاق با ولایت ساعت چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در شهرهای مختلف با حضور گسترده آحاد مختلف مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی ها مردم شعارهایی در محکومیت تحرکات مخرب علیه امنیت ملی سردادند و در پایان این راهپیمایی بیانیه ای خود با نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب تجدید بیعت کرده و با آشوبگران اتمام حجت کردند.

در این راهپیمایی مردم استان بوشهر با ندای سراسر به آشوبگران و فتنه گران نه گفتند و حرکت اخیر دشمنان اسلام را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

قطعنامه راهپیمایی پر شور میثاق با ولایت و اعلام انزجار در مقابل اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملی

 شکر و سپاس بی پایان خدای سبحان را که ملت شریف ایران را از نعمت اسلام و ولایت و رهبری های حیکمانه و پیامبر گونه حضرت امام راحل(ره) و خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مدضلله العالی) برخوردار ساخت تا در پرتوی انقلاب اسلامی، ایران و ایرانی به عنوان پرچمدار احیای «تمدن اسلامی» زندگی در سایه اسلام الگوی نجات بخش جامعه بشری در عصر «جاهلیت مدرن» مورد توجه جهانیان قرار گیرد.

موقعیت ممتاز و ویژه نظام جمهوری اسلامی در منطقه، امنیت مثال زدنی، اتحاد و انسجام و هماهنگی ملی، شکست توطئه های مستکبران و عوامل خود فروخته ی آن ها همچون داعش با حضور مقتدرانه ایران در معادلات منطقه، همه و همه عواملی هستند که خواب را از دشمنان تبهکار، آمریکای جنایتکار، کشورهای مزدور منطقه، خصوصاً رژیم صهیونیستی و وهابی آل سعود گرفته و از همین روی تلاش دارند با استفاده از همه ی ابزارها این جایگاه ممتاز را دچار خدشه کنند و برای ایران اسلامی آن را رقم بزنند که در تخیلات فاسد شان می گنجد.

اغتشاشات و آشوب های اخیر ما حصل بخشی از توطئه های این دشمنان بشریت است که با حمایت منافقین، سلطنت طلب ها، بهایی ها، و مزدوران داخلی آن شکل گرفت.

ایران اسلامی بسان کوهی استوار و درختی تنومند که ریشه اش  ثابت و استوار و شاخه هایش به عرش پیوند خورده با حمایت وسیع مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه به فضل الهی محکم و استوار تا قیام ظهور حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) باقی خواهد ماند.

تجمع بزرگ، مثال زدنی و شور انگیز امت حزب الله و ولایتمدار بوشهر در امروز ۱۳ دی ماه نشانه ای از آمادگی، بصیرت و زمان شناسی شما مردم است. اینک در ادامه ی همین حضور پرشکوه قطعنامه ی  ۶ ماده ای راهپیمایی بزرگ «میثاق با ولایت در مقابل اغتشاش کنندگان و برهم زنندگان امنیت ملی» قرائت می شود فلذا با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر- خامنه ای رهبر تأیید بفرمایید.

۱) با شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت گرانسنگ ولایت مطلقه فقیه، وجود مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی را در جایگاه نیابت امام زمان (عج) یکی از نعمت های بی بدیل الهی برای ملت ایران و جهان اسلام و تمامی بشریت در عصر حاضر دانسته و ضمن تجدید بیعت با امام المسلمین، آمادگی تا پای جان خود برای تبعیت محض و اجرای منویات واجب الاطاعه معظم له را ابراز می نماییم.

۲) ضمن دعوت همگان بر بصیرت افزایی، و تأکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی آحاد ملت متدین و زمان شناس ایران اسلامی، و آمادگی کامل برای مقابله با فتنه های جدید استکباری- صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی، نسبت به هر نوع مسامحه، غفلت و همراهی خواسته و ناخواسته عناصر داخلی با دشمنان دیرین امت ولایی ایران،  بهانه دادن به دست ضد انقلاب عنود، بستر سازی یأس و کاستن از شور و نشاط مردمی، هشدار جدی و قاطع داده و برهوشیاری بیش از پیش از مسؤولین ذیربط در برابر فتنه جدید استکبار تأکید می نماییم.

۳) ضمن تأکید بر ضرورت اهتمام مجدّانه مسؤولین محترم بر حل مشکل معیشتی مردم و مبارزه با تورم روز افزون؛ هر نوع فتنه گری به بهانه های واهی و عوام فریبانه که خواست ضد انقلاب و همسویی با سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم ددمنش  اشغالگر قدس شریف است را شدیداً محکوم نموده و با حمایت از ارکان و قوای نظام مقدس دینی و رصد هوشمندانه تحرکات مشکوک اخیر دشمنان ملت، حضور آگاهانه و پرشورتر از قبل خود در صحنه و دفاع جانانه از آرمان های والای امام راحل عظیم الشان و حفظ میراث گرانسنگ آن عزیز سفر کرده را اعلام می داریم.

۴) اغتشاشات اخیر و آسیب رساندن به اموال عمومی نشان داد که دشمنان داخل و خارج به دنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به ایران اسلامی و سلب امنیت از مردم آگاه کشورمان هست

ضمن تأکید بر هوشیاری همه ی عوامل امنیتی و اطلاعاتی از مسؤولان ذیربط خواستار برخورد قاطعانه با این عوامل مزدور بیگانه  و اشدّ مجازات آن ها می باشیم.

۵) تحرکات و  بسیج همه جانبه دشمن در جریانات اخیر نشان داد که آنچه برای آن ها موضوعیت دارد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی و نابود کردن همه ی دست آوردهایی است که در طول این ۳۹ سال اخیر با جان و دل بدست آورده است.  از همین روی هوشیاری، بصیرت، اتحاد و انسجام و پرهیز از اختلافات و دو دستگی همه دوستداران نظام و انقلاب امری ضروری است که همگان را به این امر مهم توصیه اکید می نماییم.

۶) ملت قدردان و همیشه در صحنه استان بوشهر از قوه ی قضائیه خواستار جدیت بیشتر در اجرای عدالت و مبارزه با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال، از قوه ی مجریه خواستار تلاش وافر برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، کاهش تورم، توجه ویژه به اشتغال و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی و همچنین از قوه مقننه خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد متولیان  امور و تصویب قوانین در جهت تحقق هر چه بیشتر حقوق ملت می باشیم.

راهپیمایی میثاق با ولایت در برازجان برگزار شد

راهپیمایی میثاق با ولایت با حضور گسترده آحاد مردم در برازجان در محکومیت آشوب و اغتشاش علیه امنیت ملی در کشور برگزار شد.

راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت در دیر برگزار شد

راهپیمایی بزرگ مردمی میثاق با ولایت در مقابل اغتشاش‌گران و برهم‌زنندگان امنیت ملی صبح امروز در دیر برگزار شد.

 

خروش انقلابی مردم کنگان علیه آشوبگران و اغتشاشگران 

،مردم کنگان بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، ۹ دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

حجت السلام عباسی در راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران در شهر کنگان  اظهار داشت:امروز عده ای معترض نسبت به بعضی مسائل اقتصادی این درست اما اولا موضع در این اعتراض ها شود و این خواسته مردم است.

وی ادامه داد: این اعتراض ها نباید باعث شو عده ای سوء استفاده کند.

مدرس حوزه عملیه کنگان توصیه به مسئولین دادشت:برخی گرانی ها توطئه دشمن و برخی هم سوء مدیریت است و مردم وظیفه حمایت از دولت دارند چون رای دادند و حکم تنفیذ ولی فقیه خورده است.

وی بیان کرد: مردم با صبوی و سختی ها شاکر باشند پاداش بزرگی دارد اگر از این گردانه سخت بگذریم جایزه اش ظهور امام زمان (عج) است.

وی از مورد عنایت خدا بودن این انقلاب گفت: حوادث طبس و هشت سال دفاع مقدس نمونه از امداد های غیبی  بود.

وی در پایان گفت: این برهه بعد انقلاب تمام کفر و شرک در مقابل توحید و ولایت ایستاند و امروز شاهد افول قدرت های سلطه گر غربی و امریکا هستیم و دیگر جذابت ندارد.

همه سلطنت‌طلب‌ها بدانند که دیگر طاغوت جایی در این کشور ندارد

حجت الاسلام عیسی راستگو در اجتماع بزرگ مردم تنگستان در محکومیت فتنه اخیر و آشوب اغتشاشگران در برخی شهرهای کشود گفت:  اعتراضات خیابانی در پی تعطیلی برخی موسسات و مشکلات اقتصادی که برای مردم به وجود آمده بود در پی مطالبات به حق مردم بود ولی فتهنه گران از این فضا استفاده کرده و دست به آشوب زدند.

 وی افزود: فتنه گرانی که در صحنه اغتشاشات اخیر حضور داشتند باقی‌مانده منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آلوده شده بود هستند که همچون موشی در سوراخ خود مخفی شده بودند و به دنبال فرستی بودند که از سوراخ خود بیرون آمده و برای مردم ناامنی و اغتشاش ایجاد کنند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: باید از اغتشاشگران بپرسیم اگربه گرانی و مشکلات معیشتی اعتراض دارید چراغ حسینیه و مسجد به آتش می کشیم چرا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش می کشیم و چرا به تصاویر شهدا و تمثال سردار سرافراز سپاه سردار سلیمانی که مایه افتخار و عزت جهان اسلام و به عنوان یک اسطوره مورد توجه قرار گرفته است بی‌حرمتی می‌کنید.

وی بیان داشت: باید از فتنه گران پرسید چرا در شهر بوشهر مجسمه و تندیس غدیر و مجسمه نبی مکرم اسلام و امیر المومنین(ع)  که در ورودیدر ورودی شهربوشهر نصب شده بود را به آتش می کشید.

راستگو گفت: همه این حرکت ها گواه این است که این آشوبگران اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند.

وی ادامه داد: لازم بود حرکت خودجوش علیه فتنه‌گران توسط مردم انجام بپذیرد که به حمدالله در شهر ما اینگونه شد و همه فتنه‌گران به خصوص فتنه های اخیر در فضای کشور به وجود آوردند را محکوم کنند که به حمدالله این اتفاق افتاد.

راستگو خاطر نشان کرد: همه سلطنت‌طلب‌ها بدانند که دیگر طاغوت  جایی در این کشور ندارد و مردم انقلابشان و تمام دستاوردها و ارزش های نابش را دوست دارند و به رهبرو شهدای والا مقامشان عشق می ورزند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاءالله مسئولین نیز تلاش کنند که مشکلات معیشتی مردم برطرف شود.

قیام انقلابی مردم لرستان و اعلام انزجار از اغتشاشگران

در روزهای اخیر عده‌ای فرصت‌طلب و اغتشاشگر با طراحی و هدایتِ پشت صحنه و ذلت بار استکبار جهانی و سوءاستفاده از اعتراضات مردم در به وضعیت اقتصادی اقدامات ساختار شکنانه بر ضد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انجام دادند تعرضات به اماکن و اموال عمومی موجبِ نارضایتی امت حزب الله شهیدپرور ایران اسلامی شد برهمین اساس مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان در همه شهرهای این استان صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی از فتنه گران و آشوب طلبان اعلام انزجار کردند.

مردم ولایی استان لرستان با سرکوب کردن فتنه‌های فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر با حضور در راهپیمایی به فتنه گران نشان دادند که سرباز ولایت هستند و از آن ها بیرازی جستند و کوچکترین اقدام علیه امنیت ملی کشور،نظام و انقلاب شان را تاب نمی آورند.

مردم در مسیر راهپیمایی بار سردادن شعارهایی همچون “ملت ما بیدار است/ از فتنه‌گر بیزار است”، “ما انقلابی هستیم /پشت سر ولایت هستیم”، “ما همه با هم هستیم –  /یار ولایت هستیم”،”  فتنه‌گران رسوایند/ نوکر آمریکایند”، “مرگ بر فتنه‌گران خائن”، “منافق منافق این آخرین پیام است/ ملت انقلابی آماده قیام است”،” مرگ بر آمریکا” و مرگ بر اسرائیل اقدامات اغتشاشگران علیه امنیت کشور را محکوم کردند.

مردم در صحنه‌های حساس تمام فتنه‌ها را خنثی می کنند

آیت الله سید احمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان در حاشیه راهپیمایی گسترده  مردم انقلابی لرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر در جمع خبرنگاران گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در صحنه‌های حساس تمام فتنه‌ها را خنثی می کنند و یقیناً هیچ اثری از فتنه گر باقی نخواهد ماند.

وی افزود: مردم ما همیشه با هوشیاری هر گاه خطر و تهدیدی را احساس کنند با تمام وجود در صحنه حاضر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: دشمنان ما و آمریکا امروز بیایند مردم ولایت‌مدار استان لرستان را ببینند که چه حماسه‌ای آفریدند و چقدر با شعور و بصیرت به صحنه آمدند.

امنیت کامل در لرستان برقرار است/ مطالبه گران و اغتشاشگران یکی نیستند

سید موسی خادمی در حاشیه قیام انقلابی مردم ولایتمدار استان لرستان علیه فتنه گران و آشوب طلبان در جمع خبرنگاران گفت: نظام و مردم با همه  توان و قدرت در مقابل اغتشاش گران می‌ایستند و اجازه خودنمایی به انها را نمی‌دهند.

وی افزود: دشمنان بدانند که مردم جلوی آنها ایستاده و اجازه نمی‌دهند که به اموال عمومی و جان شهروندان تجاوز شود.

استاندار لرستان با تأکید بر این که بین مطالبه گران و اغتشاشگران فرق وجود دارد و اینها یکی نیستند،تصریح کرد: در حال حاضر امنیت کامل در استان لرستان برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

هیچ کسی نمی‌تواند به ارزش‌های نظام  وانقلاب تعرض کند

حبیب‌الله خجسته‌پور،معاون سیاسی –امنیتی استانداری لرستان در حاشیه این راهپیمایی گسترده در جمع خبرنگاران، گفت: قطعا ۴۰ سال تجربه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هرجا مردم حضور داشته اند هیچ کسی نمی‌تواند به ارزش‌های نظام تعرض کند.

وی با بیان این که در ۲ روز گذشته هیچ گونه مورد امنیتی خاصی در سطح استان لرستان مشاهده نشده است،تصریح کرد: لرستان راهپیمایی امروز خط پایانی بر تمام تعرض‌هاست واین حضور باشکوه مردم نشان می دهد که دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به ارزش های انقلاب اسلامی ایران تعرض کند.

پرونده اغتشاشگران در حال پیگیری است

جعفر بدری در حاشیه راهپیمایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که راهپیمایی عظیم مردم انقلاب را تداوم بخشید،گفت: تمام خطرات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم خنثی شد.

وی با اشاره به این که مردم امروز با احساس مسئولیت کرده در میدان حاضر شده و بر توطئه‌های دشمنان خط بطلان کشیدند،گفت: مردم در این راهپیمایی با وفاداری به نظام و آرمان‌های آن به دشمنان ثابت کردند که اگر علیه انقلاب موضع‌گیری داشته باشند با جواب دندان شکن ملت ایران مواجه می شوند.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: از معترضینی که به صورت مسالمت‌آمیز وارد خیابان ها شدند کسی دستگیر نشده و دستگیرشدگان کسانی هستند که شیشه‌ها را شکسته و اقدام به تخریب ‌کردند وبه زودی نتیجه رسیدگی‌ها به پرونده های آنان اعلام می‌شود.



 

خروش انقلابی مردم قم در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی

مردم انقلابی قم در سیزدهم دی ماه با راهپیمایی از مصلی قدس تا حرم مطهر ، بار دیگر حمایت خود از اسلام و انقلاب اسلامی و همچنین انزجاز خود را از اغتشاشگران و آشوب طلبان روزهای اخیر کشور را اعلام کردند.

 

 

آیت الله سعیدی امروز در جمع تظاهرکنندگان قم که صبح امروز علیه اغتشاشگران برگزار شد، اظهار داشت: اغتشاش و آشوب سفره‌ای نیست که افراد به اختیار خود از آن سود ببرند، این سفره توسط دشمنان گسترانده شده و همه‌کسانی که بر سر آن بنشینند را مسموم می‌سازد.
وی با بیان این که برخی فتنه گران هر چند وقت یک بار دست به اغتشاش می زنند، افزود: دلیل این اغتشاشات این است که دشمنان نمی توانند امنیت و اقتدار کشور را ببینند و به همین خاطر عده ای خود فروخته را تحریک می کنند تا دست به اعتراض و تخریب اموال عمومی بزنند.
 آیت الله سعیدی امنیت امروز ایران اسلامی را بی مانند توصیف کرد و ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها دشمن را ناامید کرده و شکست داده است.
وی اسلام را عامل دشمنی استکبار با ایران اسلامی برشمرد و گفت: حکومت جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسلام و احکام الهی است و به همین منظور است که فتنه گران و وابستگان آن ها در کشور شعار «نه اسلام، نه قرآن» می دهند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: بر اساس وعده ای  الهی و قرآن کریم روز به روز ایران اسلامی سرافراز تر می شود تا ریشه ظلم و جور و مستکبران خشکانده شود.
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون از همه سختی‌ها و مشکلات توانسته با مدیریت امام و مقام معظم رهبری عبور کرده است، تصریح کرد: امروز در حالی که کشورهای منطقه در ناامنی هستند و اسیر مشکلات داخلی هستند اما ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد.
آیت الله سعیدی به نگاه ویژه دشمنان نظام به امنیت ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا، اسرائیل و به خصوص آل سعود با حسادت به امنیت موجود در کشورمان نگاه می کنند و همین موضوع موجب شده است که اغتشاشگران را هدایت و عوامل نفوذی خود را به کار بگیرند.
وی دارایت و فرمانبری مقام معظم رهبری را ستودنی و بی دلیل عنوان کرد و گفت: حضور مردم با بصیرت و انقلابی در صحنه در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری خط بطلانی بر این حاشیه سازی های اخیر خواهد کشید.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در صحنه بودن همیشگی مردم را که گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند را بهترین حربه دانست و تاکید کرد: در این میان وظیفه دولت است که بااراده جدی، سرعت و تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی کشور  گام بردارد و با فسادها مبارزه کند.
وی تکیه به درون و توانایی داخلی را مهمترین اولویت کشور برشمرد و ابراز داشت:  اقتصاد مقاومتی  نسخه‌ شفابخش مشکلات کشور است و مسئولان بدانند که دنیای استکبار همچنان قابل‌اعتماد و مذاکره نیست .
خروش انقلابی مردم استان مرکزی درپاسخ به آشوبگران و دخالت های بیگانگان
مردم ولایتمدار اراک صبح امروز در پاسخ به اقدامات آشوبگرانه عده ای فتنه گر و فرصت طلب و دخالت های بیگانگان در امور داخلی کشورمان در میدان شهدای این شهر تجمع کرده و حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی،نظام جمهوری اسلامی و ولایت اعلام کردند.

 

 راهپیمایی باشکوه ضد فتنه در گلستان برگزار شد

زمانی که دشمن چشم به کشور عزیزمان می دوزد و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب می کند، دیگر اصولگرا و اصلاح طلب و احزاب رنگ می بازد و همه یک رنگ  می شوند و با خروش انقلابی  بپا می خیزد.

امروز اصولگرایان و اصلاحطلبان استان گلستان انقلابی به  پا کردند و در خیابان بزرگ امام خمینی(ره) شعار خمینی کبیر را سر دادند و بر فتنه گران تاختند.

فتنه گرانی که تا کوچکترین مسئله ای را در کشورمان می بینند، برای آشوبگری پیش قدم یم شوند  اما امروز باردیگر ملت نشان داد که  گرسنگان واقعی ترامپ و همپیمانا استعمارگرشان هستند که از شدت هوس سوداگری دست به انتحار سیاسی می زنند و به مردم ایران فراخوان می دهند!

حال آنکه ملتی که داعشی های وحشی که خود آنان با جدید ترین تجهیزات جنگی روز دنیا تجهیز کرده بود ند از خاورمیانه نابود کرد هرگز نخواهد گذاشت مقصود این دیوانگان به سرانجام برسد .

امروز مدیران اصلاحطلب آموزش و پرورش  و مدیر اصولگرا یک شعار را از حنجره خود بیرون آوردند با اعلام برائت از فتنه  بر برائت از فتنه انگیزان ۹۶ هم تاکید کردند .

13dey 44

هرجا اصل نظام به خطر بیفتد، گرایش هاس سیاسی رنگ می بازد

“قربان طاشی” رئیس اتحادیه انجمن اسلامی معلمان در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست گفت: هرجا اصل نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به خطر بیفتند مردم بدور از هرگونه گرایش سیاسی و تشکیلاتی در صحنه حضور دارند و اجازه به فرصت طلب ها نمی دهند .

وی  افزود: هموطنان  اعتراضات به مشکلات جامعه  را داخلی و در درون جامعه قانونی و منطقی پیگیری می کنند و هیچگاه اجازه  ورود عوامل بیگانه و آشوبگر و غارتگر اموال عمومی و هتاکان  به نوامیس مردم و نظام جمهوری اسلامی  و مقدسات را نخواهند داد .

رئیس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه برای انقلاب و جامعه اسلامی خون ها دادیم، تصریح کرد: مردم احساس کردند باید در صحنه حضور داشته باشند  و جلوی برخی از اغتشاشات را در جامعه بگیرند و بیعتی دوباره با نظام ببندند و تاکید کنند که همیشه در صحنه و به اصولمان پایبند هستیم  .

وی بیان کرد: فرهنگیان هم از همواره در همه صحنه های انقلاب  پیش از انقلاب و بعد از آن بوده اند و همیشه تجدید بیعت با آرمان های انقلاب  می کنند .

20180103 104527

مردم ایران به هیچ وجه خواهان  تغییر نظام  نیستند

“محمدرضا کریمی”  رئیس هسته گزینه آموزش و پرورش گلستان امروز در در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ گفت: خشونت و خسارت به اموال عمومی و توهین به مقدسات و  ارکان نظام مورد تایید مردم ما نیست .

وی افزود: بخش قابل توجه نوجوانان و جوانان در آشوب ها فریب خورده دشمنان، هدایت شده  و گرفتار در جمعیت  شده بودند .

این مدیر اصلاحطب استان گلستان با بیان اینکه واقعیتی که نباید کتمان کرد، این است مردم ایران  به هیچ وجه خواهان  تغییر نظام  نیستند ، یادآورشد: اما به علت مشکلاتی که در درون نظام وجود دارد از گرانی اقتصادی معیشتی و سیاسی مردم دغدغه هایی دارند که مسئولین نظام با تلاش و همت و  خدمت صادقانه این مشکلات را بر طرف کنند .

وی گفت: این مسائل گذرا و رفتنی است و این آشوب های کور به جایی نخواهد رسید .

13dey 31

مردم دشمن خود را  شناختند و بین خود و فتنه گران فاصله ایجاد کردند

“امیرناظری” مسئول بسیج فرهنگیان گلستان، اظهار کرد: ملت همیشه در لحظات حساس پشتبان نظام هستند و فتنه گران باید بدانند

وی افزود: ما انقلاب را  ساده بدست نیاوردیم که به این آسانی ها از دست بدهند و مشکلات آن را نیز به جان می خریم و با همت  و همیاری آن را برطرف می کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان گلستان تصریح کرد: این حضور حماسی مشت محکم مردم  بر ایادی غرب است و نشان داد که مردم دشمن خود را  شناختند و بین خود و فتنه گران فاصله ایجاد کردند.

13dey 45

درس بزرگ حضور حماسی مردم به دشمنان

“وجیهه الله عسگری ” مدیر سابق آموزش و پرورش کردکوی امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ این حضور  پرشور ملت باشکوهمان در سراسر میهن اسلامی و در گرگان ما نشاندهنده  وحدت، بصیرت و همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است  .

وی افزود: این حضور درس بزرگی  به همه دشمنان خارجی و داخلی و اسرائیل و رژیم سعودی خواهد بود که دست از این شیطنت ها  و دشمنی با ملت ایران بردارند و مشت محکمی به دهان آنان خواهد خورد .

13dey42

مردم، هیچگاه اسیر خائنین به ممکلت و اسلام نخواهند شد

“رحیم نکاهی” رئیس امور تربیتی آموزش و پرورش گلستان نیز با بیان این مطلب که “آزموده  را ازمودن خطاست” اظهار کرد: ملت در طول سالهای متوالی و در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که نسبت  به ارزش های خود پایبند هستند و هیچگاه اسیر خائنین به ممکلت و اسلام نخواهند شد.

وی افزود: تا زمانی که انقلاب و اسلام است ، تا زمانی که ایثار و فداکاری هست دشمنان دست از دشمنی خود برنخواهند داشت و  این چیزها نباید  از آن تعجب کنیم.

خروش انقلابی مردم گلستان  دراعلام برائت از فتنه گران و عمال داخلی شان فتنه دیگر ضد انقلاب را نقش برآب کرد و نشان داد مردم ولایت مدار، اصولگرا و اصلاح طلب برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه متحد و یکپارچه هستند .

 

13dey 1

 

13dey 1

13dey 1

 

13dey 1

 

تجمع اعتراض آمیز کرمانشاهیان بر علیه فتنه گران و آشوب طلبان/ فتنه و اغتشاش محکوم است

مردم کرمانشاه همگام با سایر مردم ایران اسلامی امروز چهارشنبه طی یک راهپیمایی پرشور و خروشان اغتشاشات اخیر را محکوم و تمام قد حمایت خود را از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه بار دیگر به میدان کار زار آمدند تا ثابت کنند که همواره فریاد سر می دهند که «ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده».

راهپیمایی کرمانشاه

مردم کرمانشاه چون دیگر مردم ایران اسلامی به صحنه آمده اند تا بگویند ایران اسلامی به پشتوانه ملت خروشان و همیشه در صحنه اش، به قدری اقتدار دارد که برای حل مشکلاتش و در خفه کردن تخم فتنه در نطفه اش، نیاز به دایه هایی چون اسرائیل و استکبار جهانی ندارد.

کرمانشاهیان چون دیگر ایرانیان بار دیگر به صحنه آمده اند تا حماسه ای دیگری را در ۱۳ دی ماه ۹۶ خلق کنند و برگ زرین دیگری از حماسه در کارنامه آنها ثبت شود.

راهپیمایی کرمانشاه

مردم در این راهپیمایی بی نظیر و پرشور با  حمل بنرهاو دست نوشته ها و سردادن  شعارهایی نظیر «مرگ بر تکفیری»، «علمدار ولایت، کرمانشاهی فدایت»، «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند» بار دیگر حمایت خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را ثابت و انزجار خود از استکبار جهانی  را اعلام کردند.

مردم شریف کرمانشاه یک دل و یک صدا فریاد می زنند که «وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد».

«رمز نجات ملت، حمایت از ولایت» و «مرگ بر آمریکا، اسرائیل، وهابیت» از دیگر شعارهای راهپیمایان کرمانشاهی در این راهپیمایی بی نظیر و دشمن شکن بود.

مردم ولایتمدارو مومن شهرستان سرپل ذهاب صبح امروز ۱۳ دی ماه با حضور در یک تجمع خودجوش، بر علیه فتنه گران و آشوب طلبان و حامیان آنها تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و آشوبگری‌های اخیر را محکوم کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز، مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده، و خواستار پایان دادن به این تجمعات فتنه برانگیز شدند.

هم‌چنین در این تجمع خودجوش مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شدند.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  گیلانغرب در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال  عمومی توسط عده‌ای اغتشاش گر، دست به راهپیمایی زده بعد از تجمع در میدان ۲۲ بهمن گیلانغرب به سمت مسجد جامع حرکت کردند.
جمع کثیری از مردم گیلانغرب به صورت خودجوش در محکومیت اقدامات خرابکارانه تعدادی اغتشاشگر که طی دو روز گذشته اقدام به تخریب اموال عمومی  کرده بودند، تجمع کردند و حیدر حیدر گویان تاکید کردند که تا آخر در صحنه خواهند ماند و تکلیف فتنه‌گران را با حضور باشکوه خود همین امشب یکسره خواهند کردند.

مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب در حرکتی خودجوش با اعلام برائت از دشمنان انقلاب، و داعشان وطنی راهپیمایی کردند.

مردم ولایی اسلام آبادغرب بصورت خودجوش صبح امروز جهت تجدید پیمان با امام خامنه ای(مد ظله العالی) امروز در صفوفی مستحکم گرد هم آمدند.
در حالی که راهپیمایی برای مرکز شهر کرمانشاه اعلام شده بود مردم این شهرستان خودجوش علیه فتنه گران به خیابان آمدند، راهپیمایان با سردادن شعارهای

#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آل_سعود
#مرگ_بر_فتنه_گر
#مرگ_بر_منافق و …
خشم و انزجار خود را استکبار جهانی، اغتشاشگران و داعشان داخلی نشان دادند.

طنین “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر فتنه‌گر” در خیابان‌های پارس آباد و خلخال/ مردم کفن پوش به صحنه آمدند+ تصاویر

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود در استان اردبیل نیز ، مردم ولایی پارس آباد و خلخال امروز به خیابانها آمدند و اعلام کردندکه همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

تجمع بزرگ وحدت دینی و انقلابی مردم ولایتمدار  سایر شهرستانهای استان اردبیل در برابر ضد انقلاب و هنجار شکنان، فردا برگزار خواهد شد.

گزارش تکمیلی خروش مردم ولایی پارس آباد و خلخال علیه آشوبگران را در ادامه ببینید.

قیام پارس آبادی ها علیه اغتشاشگران/ مردم کفن پوش به صحنه آمدند

به گزارش  آران مغان،دنبال ناآرامی‌های چهار روز گذشته و ایجاد ناامنی و سردادن شعارهای ضد ارزش‌های انقلاب و ساختارشکنانه برخی افراد آشوبگر در کشور، مردم شهرستان مرزری پارس آباد مغان پیش از ظهر امروز به خیابان آمدند و این اقدام مخلان امنیت را به‌شدت محکوم کردند.

///

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با حضور خودجوش خود در خیابان‌های شهر پارس آباد و سردادن شعارهایی علیه اغتشاشگران و اعلام پیروی از ولایت‌فقیه، خشم و انزجار خود را علیه فرصت‌طلبانی که دست به هتک حرمت علیه نظام و ایجاد تخریب و ناآرامی کرده بودند بیان کردند.

این راهپیمایی ابتدا از میدان سپاه آغاز شد و راهپیمایی کنندگان با گذشتن میدان امام حسین (ع) در چهارراه امام خمینی (ره) پارس آباد تجمع کردند.

مردم در این راهپیمایی شعارهایی همانند «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است» ، «مرگ بر فتنه گر»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی پذیریم » ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم “ما ملتی هوشیاریم از فتنه گر بیزاریم” ، “منافق ننگت باد، فتنه گر مرگت باد” ، “حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست” ،‌ “خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است” ، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

///

بسیاری از مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم های سیاه که روی آن نام مبارک امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و هیهات من الذله حک شده بود با برافراشتن بیرق هیئات های مذهبی، نشان دادند که اهانت آشوبگران به پرچم ایران و نام مبارک ائمه اطهار (ع) خط قرمز آن هاست و آن را تحمل نخواهند کرد.

در این راهپیمایی همچنین عده ای از مردم و روحانیون لباس‌های سفید به نشانه کفن‌پوشی به تن داشتند که روی آنها نوشته شده بود “جانم فدای رهبر” ، “فدائیان رهبریم”، “جانیم اولسون سنه قوربان رهبریم” تا بدین طریق ضمن انزجار از اقدامات خرابکارانه آشوبگران، حمایت قاطع خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کنند.

///

در این میان از زن و مرد، کوچک و بزرگ با در دست داشتن تمثال امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خواستار برخورد جدی و اشد مجازات برای اغتشاشگران و آشوبگرانی شدند که باعث اخلال امنیت در برخی شهرهای کشور شده اند.

امام جمعه پارس آباد در این راهپیمایی با تأکید بر اینکه باید در دفاع از ولایت فقیه استوار و محکم بود، تصریح کرد: بار دیگر مشخص شد که اغتشاشگران و آشوبگران ماهیتی دین‌ستیزانه و ضد انقلابی دارند و اصل عقاید اسلامی و عمود ولایت را هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام سید سعید رشادی با بیان اینکه آشوبگران مورد حمایت آمریکا، اسرائیل، منافقان و سلطنت‌طلبان هستند، تصریح کرد: بعد از این حرمت‌شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده ای آشوبگر، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن این اقدام، بار دیگر با رهبری و ولایت تجدید عهد کردند.

///

وی با اعلام این که این اغتشاشات حرکت دشمن پسندانه ای است، افزود: قطعا این اغتشاشات هیچ زمانی از ناحیه مردم صورت نمی گیرد و امروز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پارس آباد در کنار سایر شهرهای کشور، ثابت کردند با بصیرت و زمان‌شناسی مثال‌زدنی و حضور‌ی پرشور پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان و  اغتشاش گران می دهند.

///

در این راهپیمایی شخصیت هایی نظیر امام جمعه پارس آباد، فرماندار، فرماندهان انتظامی، سپاه و هنگ مرزی، دادستان و رئیس دادگستری، روحانیون، دانشجویان و دانشگاهیان، بخشداران، مسئولان ادارات، سازمانها و نهادها، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در کنار مردم حضور داشتند.

خروش مردم خلخال در محکومیت فتنه گران و آشوبگران

از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز  و در هوایی سرد مردم ولایتمدار خلخال در محکومیت فتنهگران از میدان معلم تا  خیابان امام (ره) این شهر به راهپیمایی پرداخته و با شعار های استکبار ستیزی منافقان داخلی و خارجی را محکوم کردند.

 به گزارش ازناو، در این مراسم که جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند مردم با شعار های “مرگ بر فتنه گر” ، “مرگ بر آمریکا “و “مرگ بر اسراییل” ،  اقدامات ناشایست فتنه گران در روزهای اخیر در کشور را محکوم و بر پایبندی به آرمان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای تاکید کردند .

در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در شهر خلخال نوجوانان و جوانان حضوری گسترده داشتند.

راهپیمایی انقلابی مردم استان کهگیلویه و بویر احمد  درپاسخ به آشوبگران

گرچه در روزهای اخیر اعتراض هایی در سطح کشور نسبت به وضعیت اقتصادی، رکود، بیکاری و مسائل اقتصادی شکل گرفت و مردم بر مطالبات اقتصادی تاکید داشتند اما در این میان برخی فرصت طلبان و عناصر خود فروخته از آب گل آلود ماهی گرفتند و این مطالبات مردمی را به اغتشاش و آشوب تبدیل کردند.

خواسته مردم از خواسته آشوبگران جداست

نوع شعارها و خواسته های این آشوبگران، کپی برابر اصل شعارهایی ساختار شکنانه ای بود که در فتنه ۸۸ از سوی برخی بیان می شد و البته مردم عادی با بصیرت همیشگی خود از توطئه جدید عناصر ضد انقلاب و دشمنان در کمین نشسته آگاه شدند و مرزبندی خود را از اغتشاش گران اعلام کردند.

 

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز به عنوان یک بستر مناسب و آزاد به محلی برای جولان عناصر ضدانقلاب تبدیل شد تا بتوانند مردم را به تظاهرات دعوت کرده و خود از این گذر اهداف شومی را عملیاتی کردند و به سرعت درفضای مجازی انتشار می دادند.

کشتار مردم عادی، ارعاب و وحشت در جامعه، دادن شعارهای ساختار شکنانه، توهین به انقلاب و رهبری، آتش زدن حسینیه و تخریب گسترده اموال عمومی تنها بخشی از اقدامات آشوبگران در برخی شهرهای کشور است که همگی از نظر مردم ایران محکوم شد.

در راهپیمایی هایی که از چند روز گذشته در برخی شهرهای کشور برگزار شده است نیز مردم با قدرت وحدت و همبستگی و دفاع از انقلاب را اعلام کردند.

رزمندگان اقوام  و مذاهب مختلف کشوردر طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با کمک یکدیگر به دفاع از کشور در برابر متجاوزان پرداختند و درس بزرگی به استکبار جهانی دادند که تاریخ کمتر چنین اتفاقی را در خود ثبت کرده است.

لر، کرد، ترک، فارس، بلوچ، گیلکی، عرب همه و همه در صحنه

لر، کرد، ترک، فارس، بلوچ، گیلکی، عرب، و هر قومی که در این کشور زندگی می کند به عشق انقلاب، امام ، رهبری و شهدای گرانقدر تا پای جان ایستادگی می کند و هر گاه که خطری از سوی دشمنان ایران اسلامی را تهدید کند به سرعت در صحنه حاضر شده و پاسخ کوبنده ای به جهانخوران عالم خواهند داد.

در روزهای اخیر و در پی هتک حرمت به مقدسات ، قتل مردم بی گناه، تخریب اموال عمومی و ده ها اقدام غیر قانونی و آشوب گرایانه اغتشاش گران در سطح کشور مردم و اقوام ولایی ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام همبستگی بر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرده و خواستار پیگیری مطالبات خود به صورت قانونی از مسئولان شدند.

در برابر توطئه های دشمنان کوتاه نخواهیم آمد

اقوام مختلف کشور این روزها برای نشان دادن خشم خود از توطئه های دشمنان و ابراز انزجار از فتنه گران داخلی و خارجی با مشت های گره کرده به صحنه می آیند تا به فرصت طلبان و آشوبگران این نکته را بفهمانند که این انقلاب ثمره خون هزاران شهید به خون خفته است و هرگز حاضر نیستند در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی ذره ای از آن را به بیگانگان و دشمنان قسم خورده واگذار کنند.

اقوام ایرانی بر این باورند که با هر رنگ، نژاد و عقیده ای که باشند در برابر زیاده خواهی ها و توطئه گری ها مقابله خواهند کرد و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر کوچکترین تعرضی به خطوط قرمز نظام و انقلاب از پای نخواهند نشست و سکوت نمی کنند.

امام جمعه نوشهر: اغتشاشاگران ایرانی نیستند/ ایرانی به پرچم، عزت و استقلال کشور احترام می‌گذارد

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در راهپیمایی عظیم مردم نوشهردر اعلان انزجار از فتنه جدید آمریکایی، صهیونیستی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم ابزار نیستند بلکه به فرموده امام راحل، مردم ولی نعمت هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران از روز نخست به دست توانای مردم همیشه در صحنه و با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

امام جمعه نوشهر به نقش مردم در قیام‌های ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور و راهپیمایی‌های عظیم ۲۲ بهمن، اربعین حسینی و… اشاره کرد و افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ایران، ماهیت مردمی است و بعد از پیروزی انقلاب نیز انتخاب نوع حکومت به عنوان جمهوری اسلامی هم توسط مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته دشمن قائله‌ها و فتنه‌های بسیاری در کشور ما به‌پا کرد، اما این مردم بودند که به تمامی این فتنه‌ها خاتمه دادند.

مشایخ ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب با سناریوهای مختلف اعم از ایجاد اختلاف بین اقوام، اختلاف بین مردم و دولت در دوم خرداد، اسلام طالبانی و انحصارطلبی، مقابله با ولی‌فقیه و.. دشمنی‌های خود را ابراز کردند.

** نگاه مردم ایران به ولایت فقیه، اعتقادی است

وی افزود: دشمنان اسلام نمی‌دانند که نگاه مردم ایران به ولایت فقیه، نگاهی اعتقادی است و ولی‌فقیه را جانشین امام زمان(عج) می‌دانند و این قائله‌ها در اعتقادات مردم تاثیری ندارد و مردم ایران همواره در صحنه هستند.

امام جمعه نوشهر یادآور شد: آشوب‌های دشمنان انقلاب با رمزهای مختلفی همراه بود، در سال ۷۸، رمز آشوب روزنامه سلام بود که آشوب‌ها از ۱۸ تا ۲۳ تیر ادامه داشت و باز هم مردم بودند که به این قائله خاتمه دادند.

وی اضافه کرد: در سال ۸۸ نیز تقلب رمز آشوب بود، که در آن سال تقلب بهانه بود و در واقع دشمنان اصل نظام را هدف قرار دادند و رمز این اغتشاشات اخیر نیز مسائل اقتصادی بود.

مشایخ با تاکید بر اینکه ایران اسلامی تاکنون موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و دشمن از این مسئله به تنگ آمده است، خاطرنشان کرد: نابودی داعش که قرار بود حیات خلوت آمریکا و پشتوانه محکم رژیم صهیونیستی شود، کار بسیار بزرگی بود که امیدهای دشمنان را بر باد داد.

وی تصریح کرد: بعد از نابودی داعش، استکبار جهانی به دنبال ایجاد فتنه جدید در کردستان بود که فتوای مرجعیت شیعه نیز جلوی این اقدام را گرفت و حزب‌الله لبنان نیز با آن‌ها مقابله کرده است و تمامی این شکست‌ها باعث شده است تا در نابودی جمهوری اسلامی مصمم شوند.

امام جمعه نوشهر دلیل اصلی این اقدامات دشمن را مخالفت با نظام اسلامی و حکومت دینی ایران نام برد و گفت: رییس جمهور آمریکا کسی است که در برجام ملت ایران را تروریست نامید و تحریم‌های زیادی علیه ایران را تشدید و تمدید کرد و اکنون از اغتشاشات اخیر ایران حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتراض با اغتشاش متفاوت است، افزود: اعتراض و نقد دلسوزانه باید در چارچوب قانون باشد و مسئولین نیز باید به این اعتراض‌ها گوش دهند و آن‌ها را برطرف کنند.

** اغتشاشاگران ایرانی نیستند/ ایرانی به پرچم، عزت و استقلال کشور احترام می‌گذارد

مشایخ متذکر شد: کسانی که در اغتشاشات اخیر مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند، اسلحه به روی مردم کشیدند و پرچم ایران را آتش زدند، ایرانی نیستند، زیرا یک ایرانی اگر مسلمان هم نباشد به پرچم، استقلال و عزت ایران احترام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه اشغال‌گری تنها اشغال خاک نیست، بلکه توسط فضای مجازی نیز این کار ممکن است، گفت: در اغتشاشات اخیر نحوه برخورد با روحانیت، نیروی انتظامی، حمله به حوزه علمیه و نحوه ساخت بمب را در فضای مجازی آموزش دادند که این کار خود یک‌نوع اشغال از طریق فضای مجازی است.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه اگر هدف اعتراضات بیان مشکلات باشد، حق است و باید گفته شود، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و وهابیت هستند که این اغتشاشگران به نمایندگی از این دشمنان در داخل ایران این اغتشاشات را به وجود آوردند.

** اتحاد و همدلی وظیفه اصلی مردم در برابر اغتشاشات است

وی وظیفه اصلی ملت ایران در برابر این اغتشاشات را اتحاد و همدلی در کشور برشمرد و اظهار کرد: اگر در کشور اغتشاش شود همین امکاناتی که اکنون در داخل کشور داریم را نیز از دست می‌دهیم.

مشایخ خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر سیاست خود را عوض کردند و در شهرهای کوچک آشوب به‌پا کردند اما در شهرهای کوچک اتحاد و همدلی بیشتر است و عده‌ای هم که در این چند روز در این شهرها و حتی نوشهر اغتشاش کردند از مردم آن شهر نبودند.

** مسئولین با پشتوانه مردمی و مدیریت جهادی مشکلات را برطرف کنند

وی با بیان اینکه پیام بزرگ این راهپیمایی محکوم‌کردن اغتشاش و مطرود دانستن اغتشاشگران است، گفت: در این راهپمایی به مسئولین نیز ثابت شد که با این پشتوانه مردمی و مدیریت جهادی باید مشکلات و خواسته‌های مردم را حل کنند.

تظاهرات مردم خراسان شمالی در محکومیت فتنه و اغتشاش برگزار شد

مردم خراسان شمالی همگام با سایر مردم ایران اسلامی امروز چهارشنبه طی یک راهپیمایی پرشور و خروشان اغتشاشات اخیر را محکوم و تمام قد حمایت خود را از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

در بجنورد مرکز استان این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از محل مسجد امام خمینی (ره) به سمت مسجد انقلاب در میدان اصلی شهر برگزار شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی علیه فتنه گران، اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

مردم استان چون دیگر مردم ایران اسلامی به صحنه آمده اند تا حماسه ای دیگری را در ۱۳ دی ماه ۹۶ خلق کنند و برگ زرین دیگری از حماسه در کارنامه آنها ثبت شود.

مردم در این راهپیمایی بی نظیر و پرشور با  حمل بنرهاو دست نوشته ها و سردادن  شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر آل سعود مزدور»، «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «ای رهبر آزاده، اماده ایم، آماده ایم »، «ما همه باهم هستیم، به عشق رهبر هستیم» و «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبرماست» بار دیگر حمایت خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را ثابت و انزجار خود از استکبار جهانی  را اعلام کردند.

 این راهپیمایی ها همچنین در شهرستان های اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه برگزار شد.

مردم اسفراین ، همانند دیگر هم استانی ها در محکومیت فتنه گران و هنجارشکنان طی یک راهپیمایی پرشور، بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی محکومیت و پاسخگویی به هنجارشکنی اخیر استکبار جهانی و دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه در شهر آشخانه برگزار شد.

مردم بصیر ومومن شیروان امروز با حضور گسترده در راهپیمایی اغتشاش و فتنه اخیر با هدایت صهیونیسم بین الملل را محکوم کردند.

انتهای پیام/

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب