پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:06:23 - دوشنبه 25 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بدهی ۲۷۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء/با تامین اعتبار، روند اجرای پروژه هاسرعت بیشتری می گیرد
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مسئولیت تامین اعتبار پروژه هایی که قرارگاه خاتم در شهر کرمان اجرا می کند به عهده شورای شهر و شهرداری است و میزان بدهی دستگاه ها به قرارگاه خاتم مبلغ بسیار بالایی است و تا آخرین اطلاعی که من از این میزان بدهی دارم مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان است .

به گزارش “صبح رابر”سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص قرارگاه خاتم الانبیاء و نسبت دادن تاخیر در پروژه های شهر کرمان به این قرارگاه اظهار کرد: مسئولیت تامین اعتبار پروژه هایی که قرارگاه خاتم در شهر کرمان اجرا می کند به عهده شورای شهر و شهرداری است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: میزان بدهی دستگاه ها به قرارگاه خاتم مبلغ بسیار بالایی است و تا آخرین اطلاعی که من از این میزان بدهی دارم مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان است .

 

ابوحمزه در ادامه عنوان کرد: تا کنون حدود ۴۲ میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء واگذار شده است و بخشی هم زمین واگذار شده که این زمین ها هم به خود شهرداری برگردانده شده و زمانی که این اعتبار تامین شود روند اجرایی پروژه ها سرعت بیشتری پیدا می کند.

 

شهرداری نتوانسته بدهی خود را به قرارگاه خاتم بپردازد

 

سید مهران عالم‌ زاده شهردار کرمان نیز روز گذشته در جلسه روز گذشته شورای شهر این شایعه را رد کرد و گفت: اینکه که قرارگاه خاتم به دنبال پروژه بوده است به هیچ عنوان حقیقت ندارد.

 

شهردار کرمان افزود: قرارگاه به اصرار استاندار و وساطت سردار سلیمانی به کرمان آمد و شهرداری هم تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده و بدهی خود را به قرارگاه خاتم نپرداخته است زیرا توان مالی آن را نداشته است.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب