پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:42:33 - پنجشنبه 12 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم رابر ۴۵ هزار سی سی خون به یاد شهدای انقلاب اهداکردند
یکصد نفر از مردم نوع دوست رابر همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ۴۵ هزار سی سی از خون خود را به یاد شهدای انقلاب اهداء کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛  همزمان با سالروز ورود امام به ایران و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور یک اکیپ سیار انتقال خون از استان کرمان در مدرسه اباصالح رابر ۱۲۰ نفر از مردم نوع دوست رابر با مراجعه به این پایگاه و ۱۰۰نفر  ۴۵هزار سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

ستار محمدی سلیمانی ضمن تقدیر از حضور مردم نوع دوست رابر جهت اهداء خون خود گفت: از آنجا که در فصل سرد سال معمولاً اهدای خون کاهش می یابد ولی نیاز به خون و فرآورده های خونی جهت بیماران نیازمند مانند(بیماران خاص تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، مجروحین، تصادفات، سوانح، بیماران تحت عمل جراحی، و شیمی درمانی) به این ماده حیاتی به قوت خود باقی است .

وی با اشاره به شعار اهدای خون اهدای زندگی است افزود: با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و اهدای مستمر خون و تامین نیاز بیماران ،جمعی از مردم شریف این شهر در این امر خدا پسندانه شرکت وبخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی همچنین گفت: در معاینه قبل از اهدای خون سطح هموگلوبین افراد بررسی می‌شود و مقدار هموگلوبین هر فرد توسط پزشک مشاور، در پایگاه اهدای خون مشاهده می‌شود لذا هیچ گونه ترس از کم خونی  وجود ندارد

محمدی سلیمانی افزود: امید است با بالا رفتن آمار خون اهدایی برای دفعات بعد هم شاهد حضور پایگاه سیار انتقال خون دراین شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب