پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:11:58 - پنجشنبه 12 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلنگ‌ کارخانه پیشرفته آسفالت ۱۲۰ تنی و هتل پلاس رابر به زمین زده شد
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در سفر یکروزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرستان رابر، کلنگ احداث کارخانه پیشرفته آسفالت ۱۲۰ تنی و هتل پلاس به زمین زده شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر خود به شهرستان رابر، کلنگ احداث هتل پلاس با سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد تومانی بخش خصوصی در چشمه عروس رابر و کلنگ کارخانه پیشرفته آسفالت ۱۲۰تنی درابراهیم آباد به زمین زده شد.

وزیر علوم وتحقیقات در مجتمع مدارس زندگی هنزاء گفت: قدردان تلاش های سردار سلیمانی هستیم و توجه ویژه به شهرستان زادگاهشان خواهیم داشت

فرماندار رابر با بیان اینکه ساخت هتل پلاسی در این منطقه می‌تواند به جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند گفت:۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی برای احداث کارخانه آسفالت هزینه می‌شود که تجهیزات آن خریداری شده و قرار است طی یک ماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: تامین آسفالت مورد نیاز شهرستان رابر برای آسفالت معابر و کاهش هزینه نقل و انتقال این ماده از سایر نقاط از مهمترین دلایل ایجاد این واحد صنعتی است.

علیدادی، اولویت های اصلی شهرستان را جاده مستقیم رابر به کرمان و  جاده کندرتیل رابر در۸کیلومتر با۵۰ نقطه حادثه خیز که نیازمند ۳۰میلیارد تومان اعتبار برشمرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب