پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:34:42 - یکشنبه 15 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمپین مانور رسانه ای ذوالفقار یار خراسانیم در رابر برگزار شد
همزمان با سراسر کشور مانور رسانه ای ذوالفقاریارخراسانیم در رابر به یاد شهید محمد حسین ذولفقاری “جهادکبیر-شهید صغیر”برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ همزمان با سراسر کشور مانور رسانه ای ذوالفقاریارخراسانیم در شهرستان رابر نیز  برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با  پیوست به این مانور رسانه ای  با  گرامی داشتن یاد شهید دانش آموز شهید محمد حسین ذوالفقاری گفت: در مورد شهید ذوالفقاری زندگی نامه و وصیت نامه این شهید بزرگوارکامل و گویاست.

وی افزود: ای کاش همه ما از این کودک دانش آموز درس بگیریم و به دنیای فانی دل بسته نشویم و بتوانیم هر وقت که دین ما و ولی ما نیاز به حمایت داشته باشد از خودمان و از متعلقات دنیوی بگذریم.

سرهنگ امام بخش عنوان کرد: ای کاش همه دشمن شناس باشیم و به موقع دشمن و دشمنی اش را تشخیص بدهیم ، بتوانیم به موقع حق را از باطل تمیز دهیم و برای دفاع از جریان حق تعلل نکنیم.

وی بیان کرد: ای کاش بدانیم که ما امانت دار امانتی گرانبها هستیم که سی و نه سال قبل در چنین ایامی با خون دلهای امام راحل برای ما به بار نشست و برای حفظ آن عزیز ترین جوانان ما خون خود و جان خود را نثار کردند تا امروز ما در آرامش و آسایش و در سایه اسلام و قرآن زندگی کنیم.

مصطفی امام بخش یادآور شد: به برکت خون چنین عزیزانی است که امروز ایران اسلامی در منطقه ای که سراسر جنگ و آتش و خون ریزی است در بالاترین درجه امنیت قرار دارد .

گزیده ای از زندگی نامه  نوجوانترین شهید دوران دفاع مقدس

 «محمدحسین ذوالفقاری» ۱۰ فروردین ۱۳۴۸ در روستای شهیدیه از توابع شهرستان میبد به دنیا آمد. تولد و شهادت این شهید بزرگوار همزمان با عاشورای حسینی بود. او۱۶سال از علیرضا برادرشهیدش کوچکتر بود.با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با کسب رضایت والدین برای گذراندن دوره آموزش نظامی به پادگان رفت. محمدحسین با اصرار زیاد در ۲۳ مهرماه ۱۳۶۰ به جبهه اعزام شد و ۱۸ آذرماه خبر شهادت برادرش در منطقه لاله‌زار بستان را شنید. محمدحسین، تک تیرانداز گردان عاشورا بود که ۲۸ دی ماه سال ۱۳۶۰، وقتی  فقط ۱۲ سالش بود به دلیل اصابت ترکش، به شهادت رسید.

به گفته دوستان محمد حسین آنگونه نماز می خواند که گویی عارفی پیر در برابر خداوند ایستاده و مناجات می کند و در آخرین سجده،آخر هم مزد مردانگی اش را گرفت و پر کشید.

دانش آموزان و مسوولان رابری باپیوستن به کمپین مانور رسانه ای #ذوالفقار_یار_خراسانیم نشان می دهندکه همواره با ایستادگی و ایثار درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه کوتاه نیامده و با حضور پررنگ در تمامی صحنه‌ها در راستای مبارزه با دشمنان و در رأس آنها استکبار جهانی و صهیونیست ها گام برداشته و این راه شهید محمد حسین ذوالفقاری همچنان ادامه دارد.

 

 انتهای پیام 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب