پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:54:00 - سه شنبه 17 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره برداری و کلنگ زنی چهار طرح عمرانی، کشاورزی وآبرسانی در شهرستان رابر
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، مجتمع آبرسانی روستاهای جواران و سید مرتضی با بهره مندی ۱۵۰۰نفر با اعتبار۲میلیاردو ۷۵۰میلیون تومان افتتاح و کلنگ ساختمان اداره آب و فاضلاب روستایی شهر رابر با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال به زمین خورد و قنات روستای قنات ملک بطول ۳۴۰متر به بهره برداری رسید.

به گزارش “صبح رابر”؛ همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان و جمعی از مسؤولان محلی دو مجتمع آبرسانی روستاهای جواران و سیدمرتضی با بهره‌مندی یک‌هزار و  ۵۰۰ نفر با اعتبار۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ ساختمان اداره آب و فاضلاب روستایی شهر رابر با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال به زمین خورد.

علی رشیدی مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: مجتمع آبرسانی به روستاهای جواراران و باب‌گلوئیه شامل یک مخزن ۱۰۰ مکعبی، یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ با لوله‌گذاری ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر، هشت عددحوضچه و بهره‌مندی یک‌هزار و ۱۰۰ نفر با اعتبار یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: همچنین مجتمع آبرسانی به روستاهای سیدمرتضی،کاووس‌آباد، جلال‌آباد، اشکفتوئیه  و دره‌کیل با یک مخزن ۲۰۰ مترمکعبی، یک مخزن ۶۰ مترمکعبی، ۱۶ عددحوضچه و  بهره‌مندی ۴۰۰ نفر و اعتبار یک‌میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان عنوان کرد: کلنگ ساختمان اداری با زیربنای یک‌هزار مترمربع و اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال به زمین زده شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: همچنین قنات روستای قنات‌ملک رابر به‌طول ۳۴۰ متر با اعتبار هزینه شده ۱۳۰ میلیون ریال و اشتتغالزایی دو نفر به‌طور مستقیم و سه نفر به‌طور غیرمستقیم با سطح زیر کشت ۲۲۰ هکتار مرمت، لایه‌روبی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب