پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:01:03 - چهارشنبه 18 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت امام جمعه و فرمانده سپاه رابربه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
امام جمعه شهرستان رابر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان رابر رابه حضوری گسترده در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲بهمن دعوت کردند.

به گزارش “صبح رابر” حجت الاسلام صادقی  امام جمعه رابرضمن دعوت به حضورحداکثری مردم ولایتمدار و  با بصیرت  شهرستان رابرگفت:  با توجه به  فتنه دشمنان داخلی و خارجی در چند هفته اخیر که می خواستند مردم را نسبت به این نظام و انقلاب دلسرد نمایند لذا حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی مخصوصا داخلی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، ضمن دعوت از همه مردم ولایت مدار شهرستان رابر و فراخوان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه یاد آور حرکت عظیم مردم به رهبری امام خمینی (ره) و به بار نشستن انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است .

وی افزود: انقلابی که ثمره خون هزاران شهید در به وجود آوردن آن و خون ده ها هزار شهید برای حفظ آن است.

سرهنگ امام بخش با تأکید بر اینکه انقلابی که رژیم نوکر و دست نشانده شاهنشاهی را از این کشور بیرون راند، رژیمی را که شاه آن افتخار می کرد که ژاندارم آمریکا در منطقه است تصریح کرد: رژیمی که اعتقاد داشت هر چه مردم در فقر علمی و فقر سواد قرار داشته باشد راحت تر میتوان بر آنان حکومت کرد. رژیمی که با دیکتاتوری محض بر مردم حکومت می کرد و بویی از رای و اراده مردم در تعیین سرنوشتشان نبود .

وی گفت: به برکت این انقلاب کشور ایران که زمانی در اوج حقارت قرار داشت امروز به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است که خار چشم جهانخواران و امید و الگوی آزادی خواهان جهان شده است .

مصطفی امام بخش افزود: دشمن قسم خورده ما که برای از پا در آوردن این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در طول این سی و نه سال از عمر انقلاب لحظه ای نبوده که دست از دشمنی با انقلاب و مردم بر دارد .

وی بیان کرد: دشمن در فتنه اخیر می خواهد از بستر نگرانی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی سوء استفاده و موج سواری نموده و به خیال خام خود انقلابی دیگر در ایران به وجود بیاورد . اما غافل از این است که مردم ایران اسلامی برای حفظ این دستاورد تا آخرین نفس ایستاده اند و وقتی پای انقلاب در میان باشد از همه چیز خود خواهند گذشت و ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده و دشمن شکن و با شکوه تر از هر سال دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که تا پای جان پشت انقلاب خود و ولایت فقیه ایستاده اند و این حرکتهای دشمن و اوضاع نابسامان اقتصادی ذره ای در عزم و اراده آنان خلل وارد نخواهد کرد. و یک بار دیگر امید دشمنان داخلی و خارجی را به یاس تبدیل خواهند کرد .

سرهنگ امام بخش خاطر نشان کرد: بر مسئولین نظام نیز لازم است که با عمل به تدابیر مقام عظمای ولایت و با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند تا دستمایه ای برای دشمن باقی نماند .

 

شایان ذکر است؛ مسیر راهپیمایی  ساعت ۹ صبح از بلوار شهردای به سمت حسینیه جامع با سخنران مهندس  بختیاری نماینده مردم شهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس برگزا خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب