پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:38:02 - جمعه 20 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت دهه فجر در رابر برگزار شد
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور پرشور مردم و مسئولین امروز دررابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، صبح امروزهمایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه باحضور مسئولین استانی و شهرستانی از چهارراه کمیته امداد تا زمین چمن مصنوعی فوتبال جنب اداره ورزش وجوانان شهرستان رابر همراه باورزش صبحگاهی وانجام حرکات ورزشی وشوکاران شهرستان رابر با مربیگری استاد داراب خواجه حسنی برگزار شد.

سرانه  فضای ورزشی در شهرستان رابر ۱۴ سانتی متر است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر ضمن تشکر ازحضور مسئولین و خانواده در این همایش گفت: سرانه ورزش همگانی  بسیار پایین است این سرانه  فضای ورزشی در سطح  شهرستان  رابر به ازای هر نفر ۱۴ سانتی متر است که  با ورزش همگانی قابل  جبران است.

وی با بیان اینکه نیم ساعت از وقت خود را به ورزش اختصاص دهید افزود: ورزش؛  بهترین عامل در مواجهه با آسیب های اجتماعی است ان شاءالله با همکاری مسئولین شهرستان برنامه هایی به بهانه های مختلف انجام دهیم.

فتاح حاجیزاده همچنین ضمن دعوت  همگانی  از برگزاری کوهپیمایی جمعه آینده ازمسیر اداره ورزش و جوانان به سمت قلعه سنگ خبر داد.

راز سلامتی و نشاط در ورزش است

فرماندار رابر در این همایش نیز ضمن خیر مقدم اظهارداشت: راز سلامتی و نشاط در ورزش است.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این ورزش همگانی افزود: در ورزش همگانی اقشار مختلفی می تواننداستفاده کنند و هزینه پیشگیری به مراتب از درمان کمتر است چرا که  با ورزش از بیماریها دور می مانید.

علیدادی گفت: شهرستان رابر با تمدن ۷هزارساله سرزمین انسان های پرورش یافته  گرانقدری است که در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی بعنوان نگینی درخشان در قلب شهرستان، استان و کشور می درخشد.

وی با بیان اینکه امسال درجشنواره خوارزمی رتبه نخست را کسب کردیم  که نشاندهنده استعدادهای بسیارمردمان این دیاراست افزود: باشناسایی این استعدادهای بالقوه و فراهم کردن زمینه، شاهد شکوفایی جهانی آنها  بیشتر از این باشیم.

ودرپایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

hdr

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب