پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:21:42 - شنبه 21 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فردا همه درخلق حماسه بیست و دوم بهمن تماشایی می آییم
فردا؛ حماسه حضور مردم رابر همزمان در جشن ملی سراسر کشور،علاوه بر نمایش اقتدار انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را به حیرت وا می دارد.

به گزارش “صبح رابر”؛ دردهه‏ ى فجر کنونى انقلاب اسلامى در حالى به آخرین سالهاى دهه‏ى چهارم انقلاب اسلامى وارد مى‏شویم که دشمنان با استفاده‏ ى همه ‏جانبه از رسانه‏ هاى جدید و فضاى مجازى تلاش دارند روح امید را در میان مردم خفه کنند. در حالى که انقلاب اسلامى در مقایسه با همه‏ى کشورهاى پیرامونى خود نشان داده است که راه موفقیت و بهروزى را بهتر از همه پیموده و در برابر فشارهاى دشمن و کارشکنى‏هاى مختلف توانسته راه خود را به فرداى بهتر ملت ایران باز کند به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.

فرماندار شهرستان رابرگفت: دهه فجر یاد آور حماسه ملت غیوری است که سالهای سال طعم تلخ زورگویی و بی عدالتی حکومت های فاسد شاهنشاهی را چشیده و به ندای حق طلبی امام خمینی (ره) لبیک گفته، باجانفشانی و تقدیم شهدای ارزشمند ، انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.
وی افزود: لذا در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ودر زمانی که اسلام در رویارویی با فرقه های ضد اسلامی گوناگون(داعش و وهابیت) که بحمدالله به دست فرزندی از دل شهرستان رابر ،سردار عشق،سردار سلیمانی نابود گردیدند.
علیدادی عنوان کرد: اینک که دولتهای استعمارگر با اعمال تحریم های گوناگون قصد تزلزل و از هم گسیختگی عزم راسخ ملت را دارند از ملت پور شور و البته هوشیار و فهیم شهرستان رابر یکبار دیگر برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیعت مجدد خود با مقام‌‌ عظمای ولایت و میثاق با امام راحل دعوت بعمل می آید.

راهپیمایی ۲۲بهمن، حضور میلیونی یک ضلع مثلث اقتدار و پیروزی کشور است، مردم انقلابی و ولایتمدار رابر همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در جشن چهل سالگی انقلاب به لطف الهی، ۲۲ بهمن تماشایی خلق خواهند کرد.

مسیر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در رابر ساعت ۹صبح از بلوار شهرداری تا حسینیه جامع و در هنزاء ساعت ۹:۳۰صبح از گلزار شهدای شهر هنزا به سمت مسجد جامع می باشد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب