پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:47:47 - شنبه 21 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم زادگاه سردار سلیمانی یاد جهاد کبیر شهید صغیر را گرامی داشتند
مانور رسانه‌ای و پویش «ذوالفقار یار خراسانیم» با هدف تکریم شهید «محمدحسین ذوالفقاری» در استانه ۲۲بهمن ماه در رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سازمان بسیج مستضعفین شهید دانش آموز محمد حسین ذوالفقاری را به عنوان شهید شاخص بسیج دانش آموزی با عنوان جهاد کبیر، شهید صغیر معرفی نموده است. این شهید به ندای مقام معظم رهبری که فرمودند اقتدار و جهاد کبیر تنها راه پیشرفت و مقابله با نفوذ است لبیک گفت و با تبعیت  نکردن از دشمن در سن ۱۲ سالگی با ترجیح دادن مکتب شهادت بر کلاس درس، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در جبهه شوش به درجه رفیع شهادت رسید.

امام جمعه رابربا گرامیداشت یاد شهید محمد حسین ذوالفقاری،با بیان پیام شهید و شهادت گفت: درسی برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی که بدانند، بفهمند و ببینند که کوچکترین شخص از لحاظ سنی جانش را برای این نظام و این انقلاب تقدیم کرده که مبادا دست عناصر خارجی به این مملکت و نوامیس دراز شود.
حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه در جهاد کبیر سن مطرح نیست افزود: محمد حسین ذوالفقاری این سرباز ۱۲ ساله ولایت شخصی که در مقابل نفس خود برای جهاد کبیرایستاد.

مردم زادگاه سردار سلیمانی، درآستانه  ۲۲ بهمن ماه به یاد این شهید بزرگوار به  مانور رسانه ای ذوالفقار یار خراسانیم پیوستند و بار دیگر یادآوربرکات این انقلاب اسلامی شدند.

درنظام ولایى و انقلابى، نقش توده ‏هاى مردم بیشتر در تجمعات و راهپیمایى‏ هاى میلیونى متجلى مى‏ گردد و لذا شرکت در راهپیمایى‏ هایى همچون یوم‏ الله ۲۲ بهمن به‏ منزله اصلى‏ ترین پشتوانه مردمى در راه شهدا  براى جریان انقلاب و نظام اسلامى انقلابى بر‏آمده از آن به‏ حساب مى ‏آید.

شعری به یاد شهید محمد حسین ذوالفقاری
با تانک آمد جنگ تن گیرد زما دشمن وطن
پیر و جوان و نوجوان مردان و هم برخی زنان
رفتند پیکار عدو سیلی زنند بروی او
در مکتب عشق وطن گلبوته ای از این چمن
نامش محمد , و حسین شد عاشق پیر خمین
در نام او شد ذوالفقار ملت به او کرد افتخار
همپای گل های وطن در جنگ با این اهرمن
وقتی دوازده ساله شد در بوستان لاله شد
تک غنچه ی باغ ولا عطرش رسید از کربلا
گلچین , گل از گلزار چید شد روز عاشورا شهید
در مدرسه شاگرد ما داده به ما درس وفا
هر دانش آموز و دبیر با یاد او باشد بصیر
شاعر: مهدی پور
مانور رسانه ای #ذوالفقار_یار_خراسانیم

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب