پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:13:54 - سه شنبه 1 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقامه عزای مردم رابر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها/تصاویر
عزاداران فاطمی و شیفتگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شب گذشته و امروز با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه این شهرستان در غم این مصیبت با سر و سینه زدن به عزاداری پرداختند.

به گزارش “صبح رابر”؛ امروز گوشه گوشه شهرستان رابر همزمان با سراسر کشور در سوگ دختر نبی خدا غرق ماتم بودو خیل عظیم سوگواران فاطمی  با تجمع در اماکن مقدس و مذهبی در سوگ شهادت مادر سادات اقامه عزا کردند. در آستان مقدس امامزاده سید مرتضی رابر  پس از عرض ادب به ساحت مقدس صاحب آستان در عزای حضرت فاطمه (س) به سوگواری پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در جمع عزاداران فاطمی در صحن امامزاده سیدمرتضی (ع) رابردر رابطه با سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: زندگی امیرالمومنین وفاطمه نمونه برجسته زندگی اسلامی است.

وی افزود: زن ومرد دوضلع یک زاویه اند

حجت الاسلام صادقی در جمع عزاداران فاطمی بیت الاحزان رابر  با اشاره به بزرگی و  شخصیت بی بی دو عالم و اثر شگفت نماز استغاثه به حضرت زهرا(سلام الله علیها)گفت: هرگاه حاجتى داشتید و سختی ها و مشکلات دست شما را از همه جا کوتاه کرد و از همه جا نا امید شدید نماز توسل و استغاثه به حضرت زهرا (س) را اقامه کنید.

وی با اشاره به روایتى از امام صادق(ع) افزود: دو رکعت نماز استغاثه بخوان و پس از نماز، سه بار تکبیر و سپس تسبیح حضرت زهرا(س) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو: «یا مَوْلاتى فاطِمَهُ اَغیثینى» سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را چهارصد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً ۴۱۰بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد. (و حضرت زهراى مرضیّه(س) ان شاءاللّه در پیشگاه خداوند براى برآمدن آن حاجت، شفاعت خواهد نمود).

امام جمعه رابر امروز را روز اشک و آه خواند و عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) اعتقادتو را می خواهد با توسل به این حضرت غصه ها از بین می رود و آرامش پیدا می کنید.

وی همچنین حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)  را پل ارتباطی بین پیغمبر و خداوند دانست و افزود: تمام موجودات به برکت حضرت زهراست، از عنایت ویژه این بانوی بزرگوار بهره مند شوید.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب