پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:03:04 - جمعه 4 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم از ارکان انقلاب هستند / بعضی مسؤولان با تبعیت از شیطان جایگاه و هدف اصلی انقلاب اسلامی را فراموش کردند
امام جمعه موقت رابر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را ازتداوم انقلاب خواند و تاکید کرد:مردم از ارکان انقلاب  است ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رای  دادند؛ اسلامی باید باشید یعنی دستورات اسلام به رعایت حجاب ، نماز، امنیت بدون تضعیف قانون و  گوش به فرمان رهبری بدون هیچ کم و کاستی پذیرفتن است.

به گزارش صبح رابر؛حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر در خطبه های دشمن شکن این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی،با اشاره به خصوصیات انسان های با تقوا   گفت: انسانهای با تقوا در صدقه، پرداخت زکات، کمک به نیازمندان از همدیگر سبقت میگیرند و بهشت از آن این انسانهای با تقواست .

وی افزود: در حدیثی از دختر پیغمبر (ص) است  که سه چیز؛ نگاه به چهره پدر، تلاوت قرآن و انفاق در نزد وی محبوبیت دارد .

امام جمعه موقت رابر اضافه کرد : در  روز قیامت فقرا شاکر هستند و ثروتمندان هم  بابت ثروت و مال و اموال خود و عدم توجه به نیازمندان  باید جوابگو باشد.

 

وی با اشاره به حکمت ۱۳۵ نهج البلاغه تصریح کرد : بهشت  در برابر عمل است ،همه بد بختی ها ، فراموش کردن مرگ، خشک شدن چشم ، سنگدلی ،دست نیازمند را ندیدن و زیادی آرزو به خاطر حب دنیاست.

حجت الاسلام سمیعی گفت: با معصیت و گناه شیطان را خوشحال نکنیم .

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روز شنبه ۵اسفند برابر با ۷جمادی الثانی مصادف با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و همچنین  روز مهندس، ضمن تبریک این روز به  جامعه مهندسان پر تلاش گفت : روز سه شنبه ۸اسفند برابر با ۱۰ جمادی الثانی مصادف با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و همچنین روز بزرگداشت حکیم حاج ملا  هادی سبزواری است .

حجت الاسلام سمیعی با اشاره به سوره مبارکه شمس که حدود ۱۱قسم را یاد می کند یاد آورشد: همه این قسم ها و رمز اینها تزکیه نفس، تقویت نفس است.

وی افزود:  تزکیه نفس با تربیت اخلاق در چارچوب خانواده جامعه و پست  هایی که داریم اخلاق خوب در رفتار با مردم بیشتر شودو مواظب باشید گرفتار هوای نفس نشوید .

وی اضافه کرد:  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در صحیفه جلد ۱۵صفحه۴۴۶فرمودند: ما از سر رضا خان و محمد رضا خان خلاص شدیم، لکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق  به این زودی ها نجات پیدا نمی کنیم  اینها برپا دارندگان سلطه ابر قدرت ها هستندو سر سپردگانی هستند با هیچ منطقی خلع سلاح نمی شوند و هم اکنون با تمام ورشکستگی دست از توطئه علیه جمهوری اسلامی و شکستن این سد عظیم ایران  بر نمی دارند .

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر  افزود: بعضی از این سرو صدا ها  هدف خاصی ندارند جز جلب  توجه که دیگران هم خوششان  می آید  تشویق می کنند،  این تشویق ها از جای دیگر است وگرنه خودشان را کسی تحویل نمی گیرد.

حجت اسلام سمیعی گفت : در ادیان و برنامه های مختلف آنقدر هزینه می کندتمام فشارها و بدبختی ها به سمت مملکت ایران است ،  تمام بی میلی ها به خاطر مردم ایران است جهان به آمریکا و اسرائیل دهن کجی می کند چون دیگر ایران تحویلشان نمی خواهد بگیرد؛ وقتی ما تحویلشان نمی گیریم همین است دیگر، در ادیان و برنامه های مختلف در هر زمینه ای اینها هزینه می کنند.

 

وی افزود: دراین اغتشاشات شیطان رانده شده است ماشیطان را  بیرون کردیم هر چندجایگاهی برای خودش داشته ، خلاف کرد با خلافی که انجام داد رانده شد، شماشیطان پرستان چرا این کار را می کنید.

امام جمعه موقت اضافه کرد: بعضی مسؤولین هم با تبعیت از شیطان، جایگاه خودش و هدف اصلی انقلاب را فراموش کرده وباعث می شود اینها رانده  و مورد تنفر واقع شوند

وی، ریشه تمام بدبختی هارا  در تکبر و خود خواهی دانست و افزود: تمام بد بختی ها در تکبر است شیطان هم تکبر کرد مسئولین دقت داشته باشند.

حجت الاسلام سمیعی با بیان اینکه هر چه قدر عبادت  هم کنید به اندازه شیطان نمی توانید داشته باشید اما رانده شده کار بعضی هاهم  مثل همین شیطان است و عنوان کرد: چقدرکوتاه   فکر بودن؛  کسانی که فکر می کردند با تکیه به آمریکا و این برجام مملکت را می توانند نجات دهند خیر سرتون اگر خدمت نمی توانید بکنید حداقل چوب لای چرخ نگذارید .

وی در ادامه گفت : قیافه خیر خواهانه گرفتید شیطان هم برای پدر و مادر شما قسم خیر خواهانه خورد این شد بعد از رانده شدن؛ شیطان برای ما هم قسم خورد همه را  گمراه می کند الا مخلصین .

امام جمعه موقت رابر. افزود : امام  راحل فرمود: بدانید آمریکا شیطان بزرگ است از عاقبت تلخ و وسوسه های شیطان عبرت بگیرید .

وی با بیان اینکه در عصر خلقت ما مشکل نداشتیم گفت:  علت همه مشکلات ضعف در  ایمان٬ و فاصله گرفتن از عبادت، قرآن ، خداشناسی برشمرد.

حجت الاسلام سمیعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان غربی گفت: مسؤولان توجه به مردم و جوانان را جدی بگیرند.مردم از ارکان انقلاب هستند  در نماز اگر یک رکن  چه عمداو سهوا فراموش شود نماز باطل است.

وی افزود : مسؤولین! اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرید، به زبان اکتفا نکنند؛ اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه نمی سازد ،با ضعف تولید نمی سازد ، تولید داخلی را قوی کنند . ادارات حکومتی و دولتی محصول داخلی را بر محصول خار جی ترجیح دهند .

امام جمعه موقت رابر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را ازتداوم انقلاب خواند و افزود:مردم از ارکان انقلاب  است ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رای  دادند؛ اسلامی باید باشید دستورات اسلام به رعایت حجاب ، نماز، امنیت بدون تضعیف قانون و  گوش به فرمان رهبری بدون هیچ کم و کاستی پذیرفتن است.

وی با اشاره به هشدار مکرر رهبری درباره اعتماد به دشمن  گفت : به هیچ وجه به آمریکا اعتماد نکنید زیرا آنها منتظر فرصت هستند تا ضربه خود را وارد کنند.

حجت الاسلام با یاد آوری  توصیه همیشگی انقلاب به ما ، اعتماد نکردن به آمریکا بوده است خاطر نشان کرد :  ما در جمهوری اسلامی ایران ، هر گاه این توصیه را رعایت کردیم سود بردیم و هر گاه به فراموشی سپردیم ، ضرر کردیم .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب