پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:52:14 - سه شنبه 8 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معدوم‌سازی ۱۵۳ کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی در رابر
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رابر گفت: ۱۵۳ کیلو‌گرم از فرآورده‌های خام دامی که شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی و … بودند با حکم قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شدند.

به گزارش “صبح رابر”؛ محمدرضا صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دامپزشکی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامت غذایی جامعه دارد و در همین راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی مداوم و مستمر اکیپ‌های بازرسی بهداشتی این شبکه از رستوران‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های مرغ و ماهی به صورت سر زده بازدید به عمل آورده  و نسبت به جمع‌آوری فراورده‌های خام دامی غیر بهداشتی اقدام کرده‌اند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رابر بیان داشت: مقدار ۱۵۳ کیلو‌گرم از فرآورده‌های خام دامی که شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی و … بودند با حکم قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شدند و متخلفین نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد:  همشهریان گرامی  در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۲۴۵۴۹۲۰  به شبکه دامپزشکی شهرستان رابر اطلاع دهند.

خبر از : سیوندی

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب