پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:50:25 - دوشنبه 14 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد واریز می شود
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی عدم واریز حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد با پیگیری‌های انجام شده و طی قول مساعد ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد دوشنبه واریز می‌شود.

به گزارش“صبح رابر”؛  محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با کرمان۱۴۰۰ اظهار داشت: در پی عدم واریز حقوق بازنشستگان فولاد و اعتراض شدید این قشر زحمتکش، با پیگیری‌های انجام شده  و طی نشست با ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همان جلسه طی تماس با کانون بازنشستگان صنعت فولاد «زغال سنگ» استان کرمان تماس حاصل کرد و قول مساعد داد که تا فردا دوشنبه حقوق بازنشستگان واریز می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کانون بازنشستگان صنعت فولاد «زغال‌سنگ» قول داد که پیگیر حقوق اسفند و عیدی بازنشستگان این قشر زحمتکش هستیم.

کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان نیز از زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از اینکه شرایطی را فراهم آورد تا برای اولین‌بار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و مشکلات بازنشستگان به شخص وزیر بازگو شود، تشکر کرد.

انتهای پیام/م

  1. حج غلام   اسفند ۱۶, ۱۳۹۶  

    امروز ۱۶ اسفند ۹۶ و ما هیچ حقوقی دریافت نکردیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب