پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:57:53 - چهارشنبه 16 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جزئیاتی از دیدار شب گذشته رهبر انقلاب با خانواده شهید “محمد حسین حدادیان”
رهبر معظم انقلاب شب گذشته با خانواده شهید بسیجی اغتشاشات اخیر تهران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد حدادیان پدر شهید محمدحسین حدادیان در گفتگو با تسنیم با اشاره به دیدار دیشب مقام معظم رهبری با خانواده شهید حدادیان گفت: حضرت آقا شب گذشته به صورت سرزده برای عرض تبریک و تسلیت شهادت محمد حسین به منزل ما تشریف فرما شدند.

به گفته وی در این دیدار امام خامنه‌ای در خصوص موضوع شهید و شهادت مطالبی را بیان و تأکید کردند که راه شهادت و شهدا ادامه دار است و در این مسیر مسئولیت خانواده های شهدا سنگین تر است.

پدر شهید حدادیان گفت: ما نیز در این دیدار از خصوصیات محمد حسین و فعالیت‌هایی که او طول حیاتش انجام می‌داد مطالبی را محضر حضرت آقا بیان کردیم و گفتیم که محمد حسین شهیدی ولایی بود و زلفش با اهل بیت و ولایت گره خورده بود.

وی دیدار دیشب را دیداری بسیار خاطره انگیز و زیبا توصیف کرد و گفت: آخرین باری که ما به دیدار حضرت آقا رفتیم ۵ سال پیش بود و محمدحسین آرزو داشت که مجدداً به دیدار حضرت آقا برود و با شهادتش به این آرزو رسید و ما نیز خوشحالیم که حضرت آقا به خانواده های شهدا توجه ویژه‌ای دارند.

پدر شهید حدادیان به جوانان توصیه کرد که محمد حسین ها افراد خاصی نیستند بلکه کسانی هستند که به حرف ولی امر خود گوش دادند و بصیرت خود را بالا برده‌اند و به این مقام رسیدند. من نیز از جوانان می خواهم که قدر جوانی خود را بدانند و با بصیرت دشمن را بشناسند و مطمئن باشند آینده از آن جوانان است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب