پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:02:00 - دوشنبه 6 فروردین 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کیفیت تولیدات داخلی عامل ترغیب و تشویق خریدکالای ایرانی/استفاده از کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ مطرح شود
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استفاده از کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ مد نظر قرار گیرد.

به گزارش “صبح رابر”، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان در خصوص تبیین شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال های اخیر تکیه شان بیشتر بر مسائل اقتصادی بوده و نامگذاری ها را با این گرایش پی گرفته اند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نامگذاری های سال ها دو دلیل داشته است، ادامه داد:دلیل اول اینکه حقیقتا با چالش مشکلات اقتصادی، چالشی که گره ناگشودنی نیست مواجه هستیم و  به یاری خدا این گره را با تدبیر باز خواهیم کرد.

 

وی افزود:دلیل دوم این است که دشمنان نظام برای از پای درآوردن این نظام از این عرصه وارد شدند و اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا گفت در صد سال اخیر تحریمی به اندازه تحریم ایران سابقه ندارد انگار آنها امید به این عرصه دارند که به انقلاب ضربه بزنند.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به دو دلیل فوق تصریح کرد: بر همین اساس تکیه بر کلام مقام رهبری و نقشه راهبردی ایشان در زمینه اقتصاد مقاومتی  راه حلی به منظور حل مشکلات اقتصادی کشور می باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد:یعنی اقتصادی که در برابر تکان های اقتصادی دنیا نلرزد و یکی از  عناصر اصلی این اقتصاد مقاومتی تولید کالای داخل و تقویت آن از سوی مردم است اگر این عنصر تحقق پیدا کند، اشتغال ایجاد و از رهگذر این اشتغال مشکلات برطرف خواهد شد.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مخاطب این سخن مرم و مسئولین هستند، عنوان کرد: استفاده از کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ مد نظر قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: استفاده از کالای ایرانی دستوری نیست بلکه باید کالای داخلی مرغوب باشد نمی شود کالای نامرغوب باشد و بگوییم ایرانی مصرف کنید به همان اندازه که تاکید می شود که کالای ایرانی مصرف کنید به همان اندازه تاکید می کنیم که تولید کنندگان کالای مرغوب تولید کنند چرا که  به همان صورت تشویق و ترغیب تاثیرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب