پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:20:58 - سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح نمایشگاه کتاب با ۴هزار جلد در رابر
رئیس اداره آموزش و پرورش رابر گفت:  در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان، نمایشگاه کتاب با عرضه ۴ هزار جلد کتاب در رابربا موضوعات مختلف خانواده، کودک و نوجوان، مذهبی، ادبی، تاریخی، رمان، کتاب‌های کمک درسی و… در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

به گزارش “صبح رابر”؛ حسین سلیمانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان رابر اظهارداشت: این نمایشگاه به منظور ایجاد علاقه‌مندی به کتاب و کتاب‌خوانی در بین شهروندان برگزار شده و تا نیمه شعبان  ادامه دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رابر افزود: نمایشگاه کتاب با ۱۵ الی ۲۰ درصد تخفیف در مدرسه شبانه‌روزی تاج‌الدینی رابر گشایش یافت.

وی گفت: در این نمایشگاه حدود ۴ هزار جلد با موضوعات مختلف خانواده، کودک و نوجوان، مذهبی، ادبی، تاریخی، رمان، کتاب‌های کمک درسی و… در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

سلیمانی با اشاره به اینکه بازدید و خرید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، عنوان کرد: بازدید از نمایشگاه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ساعت  ۱۵ الی ۱۹ برای همه علاقه‌مندان و بازدید‌کنندگان آزاد است.

وی درپایان با قدردانی از همت خیر رابری گفت: کتابخانه مدرسه رسالت رابر با اهدای ۶۰۰ جلد کتاب از سوی این خیر تجهیز و دایر شد.

 

عکس از : سیوندی پور

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب