پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:01:56 - دوشنبه 17 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از راه اندازی ۲۴ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا در رابر تاطرح اقتصاد اسلامی شهید مطهری
گردهمایی بزرگ بسیجیان ولایت همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ گردهمایی بسیجیان ولایت به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی درناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار شد.

در این گردهمایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، ضمن عرض خیر مقدم با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی گفت: امروزه دشمن  بیشتر در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی متمرکز شده که؛ همه ما مکلف هستیم تدابیر مقام معظم رهبری را در این عرصه ها عملی کنیم.

سرگرد امام بخش با تأکیدبرفرمایش مقام معظم رهبری بر جبهه اقتصادی افزود: با خرید کالای ایرانی، همه باید با تعصب از کالای ایرانی حمایت کنیم و به این وظیفه شرعی و انقلابی جامعه عمل بپوشانیم.

صندوق قرض الحسنه اشتغال زا مردمی، راه برون رفت از معضلات اقتصادی است

وی تصریح کرد: خرید کالای ایرانی راه مبازه با قاچاق و ایجاد اشتغال داخلی در حمایت از کالای ایرانی است در جنگ اقتصادی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا؛ را کمک به اقتصادمقاومتی و برون رفت از این معضلات اقتصادی خواند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابراز راه اندازی ۸ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا در سال گذشته و راه اندازی ۱۶ صندوق قرض الحسنه دیگر در سال جاری خبر دادو گفت: تنها راه برون رفت از این  معضلات اقتصادی، صندوق قرض الحسنه محله محور است که توسط  بسیج مردمی صندوق ها شناسنامه دار و به صورت علمی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه آموزش به عهده سپاه و بسیج و مدیریت صندوق ها با خود مردم است عنوان داشت:با همکاری همه جانبه در راه اندازی این صندوق ها؛ بدون پیچ و خم های بانکی،  گره از مسائل بیکاری ومشکلات اقتصادی باز شود وما هم قدمی در راستای اقتصادمقاومتی برداریم.

شهید مطهری درد جامعه ما را فهمیده بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  مقاومت رابرنیز در جمع بسیجیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید مطهری الگوی علمی و عملی در بین همه اقشار به ویژه حوزه و دانشگاه است .

وی شهید مطهری را  اسوه اخلاق و عمل خواند و افزود: محبت به پدر و مادر، رفتار کردن با نهایت عشق و محبت با خانواده و اینکه اهل نماز تهجّد و شب زنده داری؛ استاد مرتضی مطهری  را به درجه بزرگ رساند.

حجت الاسلام محمدی گفت: شهید مطهری دین را عمیقاًفهمید وسعی کرد دین را عمیقاًبه مردم یاد دهد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری درد جامعه را فهمیده بود تصریح کرد: شهید مطهری مرزبان بزرگ اندیشه های دینی بود و شهامت شهید مطهری دین اسلام را گسترش داد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مشکل ما، شیعه اسم نویسی است گفت: « شهید مطهری می‌گوید:‌مردم ما، مردم شیعه جزو قالتاق‌ترین مردم دنیا هستند که ما تا حال دیده‌ایم. یعنی دروغ می‌گویند. ربا می‌خورند.گران می‌فروشند. کلاه هم رو بر می‌دارند.، مدعی‌ترین مردمند، که فکر می‌کنند از همین الان کنار انبیاء‌ در بهشت‌اند. می گوید: این یکی از بیماری‌های مردم شیعه است و منشأش منبرهای ماست. ما یک دین و تشیع دیگری را به مردم آموزش می‌دهیم. می‌گوید: این یک وسوسه شیطانی است، ما اینها را از خدا دور کردیم. از فرمان خدا. بهشون یاد دادیم لازم نیست به اوامر خدا عمل کنید. اسمت که شیعه است کافی است. کاری کردیم، جوری دین رو معرفی کردیم که مردم به این دلخوش کردند که ناممان بین دوستان علی بن ابی طالب است….»

نماینده ولی فقیه در سپاه  رابر از بسیجیان خواست، تفکر شهید مطهری را در جامعه گسترش دهند وخاطر نشان کرد: شهید مطهری در هر زمینه ای مسلط بودند، دنبال گرفتن «طرح اقتصاد اسلامی» بود، دکتر لاریجانی از اواخر حیات شهید مطهری که خیلی درس آموز است نقل می کند که یک روز در کیف استاد یادداشتی دیدم که روی آن نوشته بود «طرح اقتصاد اسلامی»، کنجکاو شدم و پرسیدم که این چیست و شهید مطهری پاسخ داد تب و تاب انقلاب می خوابد و یکی از چیزهای مهمی که ما باید خودمان را برای آن آماده کنیم و مردم از توقع دارند، ایده و برنامه ما برای اداره اقتصادی کشور است.

گفتنی است در این گردهمایی با اهدای لوح تقدیراز زحمات مربیان عقیدتی سیاسی در حوزه ها و پایگاه ها تجلیل شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب