پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:28:58 - دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نخستین جمعه بازار رابر افتتاح نشده تعطیل شد!
علل تعطیل شدن نخستین جمعه بازار رابر چیست؟

به گزارش “صبح رابر”، جمعه بازارها مکان‌هایی هستند که در شهرهای مختلف کشور در مکانی مشخص انواع کالا و اجناس مورد نیاز را به مردم عرضه می‌کنند و شهروندان از این بازارها به دلیل قیمت مناسب و تنوع محصولات استقبال چشمگیری دارند.
فروشندگان از کارکردن در این جمعه بازار به دلیل نپرداختن مالیات، بیمه و نداشتن هزینه‌هایی مانند اجاره‌بها و غیره احساس رضایت میکنند.
جمعه بازار ها جهت عرضه مستقیم میوه و تره‌بار، مواد غذایی، فرآورده های پروتئینی و لبنی و کالاهای بازرگانی و با هدف تامین مایحتاج روزمره و رفاه حال شهروندان در سطح شهرها احداث می‌شود، در حقیقت حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مراکز عمده فروشی با مصرف کنندگان هستند.
کیفیت و قیمت مناسب، حذف واسطه گری‌های غیر ضروری، ایجاد فضای رقابتی، تنوع کالاها، بهبـود ترافـیک شهـری، کاهش آلودگی هوا تنها بخشی از مزایای جمعه بازار ها است. هم اکنون جمعه بازار ها هم در شهرهای کوچک و هم کلان شهرها مشتریان خاص خود را یافته و حتی برخی از این بازارها شهرتی بیش از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ شهر دارند و فرصت مناسبی را برای خرید مردم فراهم می‌آورند.
در شهر رابر نیز مانند سایر شهرهای کشور به کمک امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری با ایجاد جمعه بازار شهر شرایطی برای فعالیت دستفروشان فراهم شد. اما دو هفته نگذشته بود که تعطیل شد!.
جای سؤال است که آیا واقعا تولید کنندگان رابری توان عرضه کالا را نداشت؟
آیا خدماتی که در دیگر جمعه بازارها وجود دارد، این جمعه بازار نداشت؟
آیا نارضایتی مغازداران رابری باعث تعطیلی جمعه بازار شد؟
علل تعطیل شدن جمعه بازار این شهرستان چیست؟

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب