پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:42:12 - پنجشنبه 10 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آخرین خبر از سرنوشت کودک گمشده منوجانی/ جستجو برای یافتن کودک مفقود شده در منوجان پایان یافت
کودک ۸ ساله منوجانی که به همراه ۲ دوستش در اطراف روستایی در منوجان گم شده بود، پس از تلاش برای نجات دو کودک دیگر، خود مفقود شد و با وجود سه روز جستجوی تیم‌های امدادی، محلی و سگ‌های زنده یاب هنوز از سرنوشت امیرحسین خبری نیست.

به گزارش “صبح رابر“، به نقل از  راه آرمانروستای پاتک روستایی واقع در کوهستان از توابع شهرستان منوجان است، سه کودک هشت تا ۹ ساله اهل این روستا صبح روز یکشنبه هفته جاری برای تفریح و بازی به کوه می‌روند که متاسفانه از مسیر خود دور شده و توان بازگشت به خانه را نداشته و گم می‌شوند تا اینکه به تاریکی می‌خورند.
هوای این شهرستان بسیار گرم و این سه کودک یک روز کامل را در بیابان و کوه‌ها بودند یکی از بچه‌ها دچار ضعف‌زدگی می‌شود که امیرحسین وی را در محلی از بیابان قرار می‌دهد تا بتواند دوست دیگرش را که صابر نام دارد به آبادی برساند و خود برای کمک به آن دوستش بازگردد.
امیرحسین، صابر را در تاریکی به چراغ‌های روشن آبادی می‌رساند و خود برای کمک به دوستش که دچار ضعف‌زدگی شده بود باز می‌گردد که متاسفانه به‌خاطر تاریکی هوا مسیر بازگشت به دوستش را گم می‌کند که این موجب گم شدن خود امیرحسین می‌شود.
صابر که چراغ‌های روشن آبادی را دنبال می‌کند خود را به روستا می‌رساند و برای اهالی این روستا موضوع را بازگو می‌کند و مردم محلی نیز برای پیدا کردن امیرحسین و دوستش به بیابان می‌روند که فقط می‌توانند دوست امیرحسین که ضعف کرده بود را پیدا کنند و نشانی از خود امیر حسین پیدا نمی‌کنند.
مردم تلاش‌های خود را آن شب برای پیدا کردن امیرحسین قطع نمی‌کنند اما خبری از امیرحسین پیدا نمی‌شود تا صبح روز دوشنبه که به هلال‌احمر خبر می‌دهند.

 

احمد طاهری رئیس جمعیت هلال‌احمر منوجان اظهار داشت: به محض تماس مردم آن محله تیم هلال‌احمر به محل اعزام شد و با همکاری نیروی بسیج، مردم آن محله و سگ‌های زنده‌یاب در پی گشتن به دنبال امیرحسین ۸ ساله پرداختیم.
طاهری افزود: بعد از سه روز گشتن به دنبال امیرحسین متاسفانه هیچ رد یا نشانه‌ای از وی پیدا نشد و دو دوستش نیز نتوانسته‌اند کمکی برای پیدا کردن وی به نیروهای امداد بکنند.
وی ادامه ‌داد: امروز روز چهارم از ساعت چهار صبح به دنبال امیرحسین هستیم که اگر امروز نتوانیم نشانی از آن پیدا کنیم باید کار را به نیروهای امنیتی شهرستان واگذار کنیم تا اقدامات پلیسی انجام شود.

جستجو برای یافتن کودک مفقود شده در منوجان پایان یافت
احمد طاهری مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان گفت:عملیات جستجوی کودک مفقود شده منوجانی پس از ۹۶ ساعت پایان یافت و عملیات پیگیری به نیروهای امنیتی واگذار شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب