پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:57:21 - پنجشنبه 10 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در رابر برگزار شد/تصاویر
مراسم جشن خجسته‌زاد روز ولادت دومین پیشوای شیعیان حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد الرضا رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ نیمه ماه مبارک رمضان، روز میلاد مسعود امام حسن مجتبى(ع) سبط اکبر رسول خدا(ص) و سرور جوانان اهل بهشت است به همین مناسبت مراسم جشن خجسته‌زاد روز ولادت دومین ستاره آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) در مسجدالرضا رابر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام باقری امام جماعت مسجد ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع) به  بارزترین ویژگی امام مجتبی علیه السلام پرداخت و گفت: بخشندگی، سخاوت و دستگیری از دیگران  از خصوصیات بارز آن حضرت است که این :  که بهترین سرمشق برای دوستداران او است،  است.

وی افزود:  امام حسن مجتبی(ع) در زندگی خود مظلوم بود و با مظلومیت هم در خانه خود به شهادت رسید.

امام جماعت مسجد الرضا رابر،  با بیان اینکه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، نمونه برجسته ای از انسان دوستی و ضعیف نوازی به شمار می رفتندافزود: پیشوای دوم شیعیان، در بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان، سر آمد روزگار خویش و آرام بخش دل های دردمند و نقطه امید درماندگان بود.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: با تأملى در زندگانى و روایات نقل شده از سیره آن حضرت، خود را هرچه بیشتر به آن حضرت نزدیک و شبیه نموده و به‏خصوص با پیروى از خصلت بارز کرامت و بخشندگى ایشان، ایتام و مستمندان را در این ماه ضیافت الهى یارى رسانید.

وی گفت امید است که شیعیان و پیروان آن حضرت با الگو قرار دادن سجایاى اخلاقى و فضائل ایشان، هرچه بیشتر به آن امام بزرگوار خود را نزدیک‏تر و شبیه‏تر نمایند تا در دنیا از نعمت ولایت و در آخرت از شفاعتشان بهره‏مند شوند.

این مراسم با شکوه  با اجرای برنامه‌های سخنرانی، مولودی خوانی، اهدای جوایز به ۱۰ نفر از نام های حسن و افطاری ساده برگزار شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب