پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:14:46 - جمعه 1 تیر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امضاکنندگان نامه ی مذاکره با آمریکا؛مواجب بگیران آمریکایی و خائنین به نظامند/مسئولین قضاو شورای امنیت ملی ورود کنند
خطیب جمعه رابر با اشاره به نامه خیانت آمیز یکسری افراد آفتابه به دست، لگن فروش ،افرادمفلوک و فراری و خائنین به این نظام که به نفع سران کاخ سفید آتش تهیه ریخته و آنان را تشویق به پیشروی برای دستیابی به اهداف پلیدشان می‏ کنند گفت: بدانید اینهایی که حرف مذاکره دوباره با آمریکا را می زنند نونخورو مواجب بگیر آمریکایی در ایران هستند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، درباره جایگاه عفو گذشت از دیدگاه اسلام گفت: خداوند هم در قرآن خود را بر این خصلت ستوده است:خداوند در عین قدرت کامل، اهل گذشت و اغماض است عفو در جایی معنا و مفهوم پیدا می کند که فرد قادر بر انتقام باشد، اما اغماض و گذشت کند.

وی افزود: حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام می فرمایند:کسی که زشتی های دیگران را ببخشد، به همه فضیلت ها دست یافته است یعنی خصلت اغماض و گذشت، خصلتی اخلاقی است که بسیاری از ملکات اخلاقی در آن نهفته است؛ عفو، زیباترین چهره انسان وسرلوحه همه کرامت های اخلاقی است.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: اگر افراد جامعه دارای چنین خصلتی شوند، اگر کسی هم در حق آنها بدی کرد؛ چه در مقام عمل و چه در مقام قول و زبان، اغماض و گذشت می کنند در این صورت نتایج بسیار مطلوبی حاصل خواهد شد؛ در چنین جامعه ای ریشه همه بدی ها کنده می شود، در عوض صفا، پاکی، مهربانی و مودت حاکم می شود.

حجت الاسلام صادقی عمل به قرآن و اهل بیت(علیه السلام) راامتیاز دانست و گفت: روحیه انتقام گیری را از خودتان دور کنیدخداوند در جای دیگرکمک تان خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی  با اشاره به کنفرانس خبری رئیس جمهور آمریکادر چندین هفته پیش که بعدازدیداربا رهبر کره شمالی داشت گفت:  بدون اشاره به خروج آمریکا از برجام نسبت به آنچه بازگشت ایران به پای میز مذاکره ابراز امیدواری کرده بود.

وی افزود: وقتی ترامپ این  دلال سیاسی که هیچ سنخیتی با بحث سیاست ندارد بعد از کسب اطمینان از اروپا برای ادامه برجام، از آن خارج شد، برخی از مشاوران او این سؤال را پیش کشیدند که چرا با خروج از برجام فرصت ادامه مذاکره با ایران و کسب امتیازات بیشتر را از دست داده است و ترامپ با اطمینان گفت: «من واقعاً معتقدم که ایرانی‏ها دریک مقطع زمانی دیگربازمی‏ گردندومی‏ گویندکه می‏خواهندبرای یک توافق دیگرمذاکره کنند»!

خطیب جمعه رابر بیان کرد: انتظارترامپ برای بازگشت ایران به میزمذاکره باآمریکاکه عمیقاوبااطمینان به آن دل بسته بود و انتظار می ‏کشیدنه فقط برآورده نشدبلکه بامواضع سرسختانه وقاطع جمهوری اسلامی ایران نیزروبه‏ روشدتاآنجاکه رئیس جمهور مذاکره باآمریکارادیوانگی نامید.

حجت الاسلام صادقی گفت: ترامپ با خروج از برجام،فرصت‏های بسیاری راازدست داده بودوبازگشت ایران به میزمذاکره تنها امیدش بود تا آنجا که در سفر اخیر خود به سنگاپور هم بار دیگر در پاسخ به سؤال خبرنگار فاکس ‏نیوز،خواسته ‏ای که انتظارش رامی‏ کشیددوباره تکرارکردوگفت: هنوزهم اطمینان داردکه ایران برای مذاکره بازمی‏گردد! اما،این خواسته استراتژیک ترامپ که درآرزوی آن ازبرجام خارج شده بود بر زمین مانده است.

وی با اشاره به نامه خیانت آمیز یکسری افراد آفتابه به دست، لگن فروش ،افرادمفلوک و فراری و خائنین به این نظام که به نفع سران کاخ سفید آتش تهیه ریخته و آنان را تشویق به پیشروی برای دستیابی به اهداف پلیدشان می‏ کنند گفت: بدانید اینهایی که حرف مذاکره دوباره با آمریکا را می زنند نونخورو مواجب بگیر آمریکایی در ایران هستند.

خطیب جمعه رابرنیز خواستارپیگیری و برخورد مسئولین قضای، شورای امنیت ملی با این افراد بی دین و خائن نظام که مواضع شان ثابت شده؛را شدند.

وی به سوابق برخی امضا کنندگان این نامه خیانت آمیز اشاره کرد و گفت: افرادی نظیر؛ غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی که در ‏سالهای ۶۸ تا ۷۷ سابقه شهرداری تهران و فتنه گر سال ۸۸، احمد منتظری، فرزند مرحوم آیت‏ الله منتظری،در یکی از نامه های توهین آمیزش علیه حاج احمد خمینی گفته که خودش لایق این توهین هاست، حسین کروبی فرزند مهدی کروبی از سران فتنه ۸۸ است، ابوالفضل بازرگان برادرزاده مهندس بازرگان رئیس دولت موقت در ابتدای انقلاب است، جلال جلالی ‏زاده نماینده اصلاح طلب مجلس ششم بود،جمیله کدیورنماینده اصلاح طلب مجلس ششم و همسر عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاددولت اصلاحات که ازامضاکنندگان نامه۱۲۷ نفری نمایندگان مجلس ششم خطاب به رهبر معظم انقلاب درباره نوشیدن جام زهر مذاکره با آمریکا است،صدیقه وسمقی از چهره‏ های سیاسی سابق اصلاح طلب است که سخنگوی شورای شهرتهران در دورهاولاین شورابودکه درنهایت به دلیل اختلافات سیاسی اعضامنحل شد وی ازجمله نویسندگانی است که دیدگاه‏ هایی او در مورد حجاب و پوشش زنان و برخی مسایل فقهی دیگر در تعرض به آراء علمای مسلمان است، بسیاری افراد دیگرو روحانی نما از حامیان فتنه ۸۸ از جمله امضاء‌کنندگان این نامه هستند.درواقع اینها آبروی اصلاح طلب ها را هم بردند اینها اصلاح طلب نیستند،اینها افراد بی دین وکاسه لیس سران غربی اند.

وی با بیان نظراتی در خصوص وضعیت اقتصادی جامعه که خواست رئیس جهور است گفت: در بحث اقتصادی مگر جمعیت ایران چقدر است ؟۸۰میلیون نفر آیا جلسات اقتصاد مقاومتی فرمالیته است؟؛ اگر برخورد جدی با قاچاق چیان وحمایت از سرمایه گذاران و کارخانه داران شود خیلی از مشکلات اقتصادی جامعه حل خواهد شد.

خطیب جمعه رابر عامل بسیاری از فسادها،‌ دزدی ها، افزایش قاچاق وطلاق را بیکاری خواند و بیان کرد: مسئولین عالی رتبه یکسری به شهرک های صنعتی بزنید مثل شهرهای جنگ زده و ویرانکده شدند

وی با اشاره به تعطیلی سد صفارود وبیکاری ۳۰۰خانوارافزود: ایا این خانواده ها هزینه ندارند، وام ،دانشجو یامستاجرنیستند ،۸۰میلیاردتومان بدهکارند.

حجت الاسلام صادقی همچنین با اشاره به کلنگ زنی استخر شنا رابر، از عدم حمایت مسئولین از سرمایه گذار این استخر گلایه کردو گفت: جوانان رابری یک استخر شنا ندارند باید به بافت بروند با توجه به مشکلات جاده آیا حتما باید یک قربانی بدهیم تا حمایت آنچنانی داشته باشیم.

انتهایپام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب