پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:30:35 - چهارشنبه 6 تیر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک های مردمی۳۵درصددر سال جاری رشد داشت/مجلس باید انقلابی عمل کند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)رابر با اشاره به برخی شیطنت ها از سوی برخی شبکه های ضد انقلاب در جهت تخریب کمیته امداد گفت: مردم فهیم ایران همواره خودشان را در مواقع حساس نشان دادند، مردم ماخود خدمات را می بینندوشیطنت هاراهم تشخیص می دهندکه خوشبختانه کمک های مردمی امسال ۳۵درصدرشدداشت.

جواد سلندری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)رابر در گفت و گو با خبرنگار “صبح رابر”؛ در خصوص  افزایش اعتماد عمومی نسبت به هزینه کرد مناسب کمک های خیرین و مردم اظهار داشت: هرانسانی که از درآمد ودسترنج خود به منظور عمل به آموزه های دینی وجهی را جهت امورات خیر تخصیص می دهد حق قانونی وی هست که بفهمد وجه وی آیا درست وسر جای خودش خرج می شود یا نه؟.

وی افزود:اگر این اعتماد سازی انجام شدآن دستگاه کمک شونده قطعا موفق تر خواهد بود کمیته امداد در همین راستا سالی دوبار در نمازجمعه در رسانه ها اطلاع رسانی شفاف داردوضمن اینکه اکثر مبالغ کلان با نظارت خود خیر هزینه می شود.

 

سلندری، با اشاره به برخی شیطنت ها از سوی برخی شبکه های ضد انقلاب در جهت تخریب کمیته امداد گفت: مردم فهیم ایران همواره خودشان را در مواقع حساس نشان دادند، مردم ماخود خدمات را می بینندوشیطنت هاراهم تشخیص می دهندکه خوشبختانه کمک های مردمی امسال ۳۵درصدرشدداشت.

 

وی با بیان دستاوردهای کمیته امداد رابر در راستای حمایت از شعار سال عنوان کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰شبانه روز در مرکز استان برگزار شد که دوتا ازغرفه های آن سهم مددجویان کمیته امداد رابر بود تا بتوانند محصولات خودرا بفروش برسانند.

سلندری اضافه کرد: این نمایشگاه هرشب از طریق سیمای استان با اجرای برنامه به  همشهریان معرفی می شد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید انقلابی عمل کند امروز نجات کشور در همه ارکان نظام ؛ جهادی و انقلابی عمل کردن است وگرنه هرکس کوتاهی کند جوابگوی خون شهدا خواهد بود.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب