پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:44:17 - دوشنبه 11 تیر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امنیت امروز را مرهون مدیریت ولی فقیه زمان هستیم/از تخم مرغ شانسی برجام هیچ در نیامد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:امروز این نشستی که در آرامش داریم، مرهون مدیریت ولی فقیه درعصر غیبت است، کجای  دنیا سراغ دارید یک جنگ؛ هشت سال طول بکشد و بعد از ۸سال بدون رفتن به پای میز مذاکره با صلابت به پیروزی برسیم.

به گزارش “صبح رابر”، عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم تکریم و انتصاب مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر گفت: نامه ۶۹نهج البلاغه فراز نورانی برای روشنایی مسیر راه ما شیعیان خصوصاً سپاهیان، بسیجیان روحانیون انقلابی است که می فرمایند: از گذشته دنیا؛ آینده اش را چراغ راه خود قرار دهید چرا که پاره تاریخ با یکدیگر همانند و در نهایت پایانش به آغازش می پیوندد.

وی افزود: تاریخ را همیشه باید متذکر شد کسی دنیا را وسیله ببیند به آن دل نبند این مایه بصیرت و معرفت اوست و اگر دنیا برایش هدف باشد او را نابینامی کند و وقتی بصیرت و معرفت اش مبهم شد از بین خواهد رفت حال چشم سرداشته یا نداشته باشد لذا بدون شک و تردیدقطعاً به دام  و معرکه دشمنان گرفتار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از فرازهای مهم تاریخ بشریت بخصوص تاریخ شیعه است اگرهمه نهضت های اسلامی و غیر اسلامی حرکت های ملیتی در علایق را بررسی و مورد مطالعه دقیق قرار دهندحتی جریانات به حق مکتبی به  نوعی دچار فراز و نشیب شدند به مقصد نهایی نرسیدند.

وی افزود : هیچ یک از اولیای الهی و انبیاء به اهداف نهایی خودشان نرسیدند حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) پایه گذار یک نظام الهی شدند که بر اساس همین بعثت ایجاد شد؛برانگیخته شدن امتها و بیدار شدن، لکن  انتظار می رفت جامعه بیدار آن روز متصل به جامعه علوی شودتا دوران امام مهدی (علیه السلام) ادامه پیدا کند به دلایل مختلف عبرت نگرفتن بعداز پیغمبر وجریانات آنچه را که نباید؛ اتفاق افتاد و  نظام اسلامی و الهی ۱۸۰درجه به کج راهه رفت وامام علی (علیه السلام) به عنوان ولی جامعه مسلمین خانه نشین شد.

عرب پور تصریح کرد: ما چنین برهه  و برهه هایی را در تاریخ پشت سر داریم که تجارب بسیار ارزنده و ارزشمندیست گرچه تلخ بودند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی این جریان تاریخ سازرا بعد ۱۴۰۰سال و  اندی به دست گرفت وبه دنیا عرضه داشت ما امروز به فضل الهی این بنیاد اساسی و الهی را در سراسر جهان مشاهده می کنیم.

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه خصومت های نظام سلطه و صهیونیست ها در همه عرصه ها برای این است که اسلام مطرح شده؛ قطب تکتاز دنیا را مهار کرده است. یک چنین نظام و حکومتی پنجه به پنجه استکبار می زند و کشتی غول پیکر نظام سلطه را در اقیانوس بیکران ملت ها با ضربه های حقی که جبهه حق به این جریان باطل می زند در حال غرق شدن دارند.

وی با اشاره به جریان همیشگی حق و باطل تا قیام قیامت تأکید کرد: با عبرت گرفتن طرفداران جریان حق، ایستادگی و مقاومت در مسیر حق پیروزی آفرین است واین پیروزی را صدردرصد تضمین می کند هرنقشه، توطئه و هر  مهندسی که براندازی را برای جمهوری اسلامی ایران بریزند محکوم به فنا و فرو پاشی است.

عرب پور گفت: نزدیک به ۱۷مؤسسه و  مرکز اندیشکده بین المللی در آمریکا و اروپا کارشناخت ابعاد شخصیت شناسی و هویت شناسی انقلاب اسلامی که  شاخصه های انقلاب اسلامی است همه به اتفاق یک نظریه دادند وآن اینکه این نظام با این قدرت وصلابت ،با این ولایت قابل فروپاشی نیست. ولی می شود در مسیر موفقیت اش سنگ انداخت.

وی،با اشاره به تغییر ذائقه ها افزود: می گویند: اگر ما بخواهیم موفق باشیم باید در مسیری  که انقلاب اسلامی جاری و ساری است سد درست کنیم اما  غافل از اینکه سدمعنویات انقلاب اسلامی خروشان و وصل به امت است وقتی امت خروشان باشد هر گونه سدی را از جلوی خودش بر می دارد.

عرب پور بااشاره به کتاب یکی از تئوریسین های بزرگ مرکز کینز آمریکا به نام فرانسیس فوکویاما تشریح کرد: در مقاله پایان تاریخ ( بازشناسی هویت شیعه) این آدم تاریخ نگار ژاپنی اصل و تبعه آمریکایی، شیعه را اینگونه معرفی کرده؛« شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد.  یک بال سبز مشهور به مهدویت نشانه پیروزی و صلابت و بال سرخ شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و زرهی بر تن این پرنده است به نام ولایت که این زره  این پرنده تیز بال را مصون بخشیده است و هیچ تیری از تیرهای زهر آلود اردوگاه غرب به آن  اثر نمی کند بعد می گوید: اگر بخواهیدبااین مهندسی معکوس؛ برشیعه پیروز شوید باید با ولایت بجنگید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال ها از سال ۷۲ تاکنون گفت:  از سال ۷۰ تا ۷۲ را طراحی ترویج  فساد اخلاقی ، لاابالی گری و رواج مواد مخدر روانگردان، سالهای ۷۲ تا ۷۴ سال های سکولاریسم در ایران یعنی جدایی دین از سیاست، سال۷۴ تا ۷۶  راعدم دخالت روحانیون در سیاست، در سال های ۷۶ تا ۸۷ تکرار شوروی سابق،سال های ۷۸تا ۸۰تغییر شعار اصلاحات جامعه مدنی با حذف مدیریت دینی ، سال ۸۲ تا ۸۴ را زمان شعار لیبرالیسم به کارگیری افراد لیبرال گرا در درون ملت، حاکمیت اجرایی و مجلس و سال ۸۴ تا ۸۶ را  زمان آمادگی برای نبرد نهایی اعلام می کنند.

وی اضافه کرد: سال ۸۶به این طرف را طراحی سال نفوذ افکار سکولاریزم وافکار ضد دینی در ایران است. فلذا  سند۲۰۳۰، FATF و سه چهار سند دیگر که بخشی از آن را سازمان ملل، مرکز فرهنگی سازمان ملل، یونسکومرکز آموزش و مؤسسات سازمان ملل، آمریکا  و کنگره آمریکا برای تغییر ذائقه ها آموزش می دهندو امروز اردوگاه غرب اردوگاه شیاطین، ساده اندیش ها، لیبرال ها، معاندین و منافقین که به هر قیمتی دنبال ضربه زدن به این ملت و کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عرب پور با اشاره به این خطر و کودتاهای خزنده ی غربی ها که نوشتند وایادی داخلی هم دیکته کردندگفت: تا زمانی تفکر بسیج  و بسیجی در تحت زعامت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  و هماهنگ سازی با روحانیت اصیل انقلابی و جهادی داشته باشیم محال است دشمن به اهداف خودش برسد.

عرب پور افزود: بحرانی را تحت عنوان بحران اقتصاد با تحریم ها ایجاد کردند که متاسفانه درد آور تر از همه این موارد دولتمردان ما ناشیانه تخم‌مرغ های خودشان را  در سبد برجام گذاشته اند چیزی که  هیچ نمودی و اثری نداشت؛زلف  اقتصاد کشور را در مقابل اقتصاد مقاومتی به زلف برجام  بستند.

 

وی با اشاره به ۲۶ قول صریح رئیس جمهور کنونی از سال ۹۲ به مردم ؛که هیچ یک عملیاتی نشده است گفت:  دربرگشت سفر دوم تیم مذاکره کننده ما از آمریکا، بعد از مذاکره ششم طی ۱۵ روز مذاکره که سناریو تنظیم شد و ظریف گزارشی را به رییس جمهور ارائه کرد که در سفر استانی خود به تبریز اعلام کرد: مردم  تحریم ها خداحافظ، مردم سفره ها رنگی، مردم آب فراوان و کشاورزی اما امروز بلبشویی در  عرصه اقتصادی به وجود آمده است که هیچ  کس حتی بازاری ها نمی دانند چکار باید کنندآیا ما این را  از برجام می خواستیم ؟

عرب پوربرجام را بعد دیپلماتیک خواند و افزود: برجام باید تدریجاً کار می شد اما همه چیز را گذاشتیم و  سراغ برجام رفتیم که از این تخم مرغ  شانسی هم هیچ در نیامد.

وی با اشاره به منویات و تدابیر مهم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) افزود: ترامپ تاجر کهنه کار و دائم خمر امریکایی، موجودی که با ایران دست و پنجه نرم می کند ای کاش زلف اقتصاد را به زلف اروپایی ها هم گره نمی زد، مقام معظم رهبری خطاب به تیم مذاکره کننده در اولین نشست مذاکره در قزاقستان فرمودنداعتماد به این جماعت نکنید مخصوصا آمریکایی ها بعد فرمودند: با اقتدار وارد بشوید اگر صلابت و اقتدار نمی توانید نشان بدهیدنرمش قهرمانانه داشته باشید که هیچ کدام از این  سناریوها و عوامل مهم استراتژیک اعمال نشد و آنچه نبایدپیش آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با امیدوار بودن به منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: یقین بدانید که آینده از آن ماست اما به قیمت بسیار گران. چرا که دشمن تیز برای ما درانواع  مختلف نقشه کشیده امروز اصلاح طلب وفردا اصول گرا درست می کند ولی وحدت امت مهمتر از همه اینهاست چون هیچ کدام از اینها برای انقلاب پایه نیست؛ پایه انقلاب ولایت و دین است.

 

وی با اشاره به شروع ایران هراسی  از سال ۷۶در کنفرانس  سران خائن کشورهای اسلامی گفت: در ایران شیعه ایرانی همان جا بماند همان زمان هم تبلیغ تمام نشریات غربی که انقلاب اسلامی مثل همه انقلاب ها در قرن خودش مدفون خواهد شدو نسل اول انقلاب باعث فروپاشی این انقلاب خواهد شد به روش مهندسی معکوس این انقلاب از همانجایی پیروزشده؛ قابل شکست است، که با رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب موفق نشدند.

عرب پور با اشاره به اینکه انقلاب از حوزه های  علمیه با رهبری یک مرجع جامع الشرایط به نام امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) پیروز شدبه اهمیت این جایگاه پرداخت و افزود :می خواستند با سناریو های مختلف نفوذ بر افکار و اندیشه های انقلاب جلوی مسیر این انقلاب را بگیرند که با راهنمایی ها و هدایت های حکیمانه حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) موفق نشدند.

وی نماز جمعه را یکی از سنگر های مهم مانع نفوذ دشمن خواندو گفت: نماز جمعه را به هیچ قیمتی ترک نکند نماز جمعه یک سنگر عبادی وسیاسی است اینقدر دشمن از فشردگی صفوف نماز جمعه می ترسد شاید از پایگاه بسیج نترسد.

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: عموما دشمن از وحدت امت اسلامی هراس بسیار زیاد دارد از فشردگی صفوف مردم ترس و وحشت بسیار بالایی دارد  امروز دشمن ما از موشک هاشاید خیلی هراسی ندارد چون خودش بیشتراز ما دارداینکه می گوید  ایران باید  خلع سلاح شود بهانه است دشمن از انسجام مردم، امت منسجم با امام منسجم می ترسد،فلذا فشار وارد می کنند که ولایت فقیه مانع ارتباط با نظام سلطه است.

وی با اشاره به لوایح دوقلو و اینکه هر یک از دولت های که تا کنون دنبال ایجاد تعامل با غرب هستند گفت: چراغ سبز ها و اشاراتی که از بیرون به اینها داده می شود وجه مشترک همه این دولت ها در یکجا ختم به ولایت فقیه تشریفاتی شود.

عرب پور، یکی از کارکردهای امروز ولایت فقیه را امنیت دنیا دانست و افزود:امروز این نشستی که در آرامش داریم، مرهون مدیریت ولی فقیه درعصر غیبت است، کجای  دنیا سراغ دارید یک جنگ؛ هشت سال طول بکشد و بعد از ۸سال بدون رفتن به پای میز مذاکره با صلابت به پیروزی برسیم.

وی اضافه کرد: همه پادشاهان در هر دوره ای جنگ داشتند همه به یک نوعی بخشی از این خاک کشور اسلامی را از دست دادند بحرین، قفقاز و بخشی از افغانستان جزو خاک ایران بودند همه از دست رفت آخرین قرارداد ننگین جزایره سه گانه ایران را از دست دادند که بحرین یکی از اینها بود.

این مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد: ولایت فقیه در عصر غیبت مانع تجزیه و از هم پاشی ایران، عراق و حتی در کشورسوریه شد این امنیت امروز را مرهون مدیریت ولی فقیه زمان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ولی فقیه گفت: اگر این مرد نبود معلوم نبود جایگاه مان کجا بود این حرف را کارشناس های غرب و اروپا می زند خانم البرایت در اواخر دولت می گوید:کنگره را آرا م کنید ایران به این سادگی نیست از پای در بیاید تا مادامی ولایت فقیه در ایران است، پاسداران، بسیجیان و روحانیون اصیل انقلابی هستند این سنگ شما به سر ایران نمی خورد به دیوار می خورد برگردد.

حجت الاسلام عرب پور افزود: در عرصه موشکی امروز ما آمادگی این تکنولوژی را داریم برد ۳هزار و ۸۰۰کیلومتر را به ۵ هزار کیلومتر درکمتر از دو ساعت برسانیم  اینها مهم است اما ارزشمندتر ازهمه وحدت مردم زیرپرچم ولایت فقیه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی مسئولیت ها همه تکلیفی است گفت: ما شیعان خدمتیم نه تشتگان قدرت، شهید بهشتی بزرگترین ولایتمدار، ولایت محور و عامل  انقلاب در تعالی بخشی بود اگر شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید صدوقی و دیگر شهدا زنده بود چنین بحثی را امروزدر انقلاب نداشتیم.

عرب پور گفت: دشمنان ما اردوگاه  داعش را در سوریه رها و به افغانستان بردند این خیمگاه معاندین و منافقین ،قاچاق فروش ها و وهابی ها هستند تجمع اعضای شیطانی که باید هوشیار و بیدار باشیم.

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به دنیا دل بسته نباشید و نیستید اضافه کرد: هر چه بر روی دوش ما بگذارند رسالت و تکلیف است ما سپاهیان و روحانیون تکلیف مدار و تکلیف محور به امر رهبریم.

وی بااشاره به روحیه جهادی این مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر و فهرج از زحمات حجت‌الاسلام «محمد حسین محمدی» قدردانی و حجت‌الاسلام «حسن شمس الدینی»، را به مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر منصوب کرد.

عرب پور با بیان اینکه وظایف و تکالیف روحانیت در سپاه  مشخص است مرجعیت سیاسی، دینی و اخلاقی برای پاسداران گفت: سپاه حافظ امنیت است که از دستاودهای انقلاب اسلامی در کنار روحانیت می باشدو وظایف روحانیت در سپاه و بسیج صیانت و پاسداری از انقلاب است .

وی با اشاره به نقش مدیریتی فرهنگی واجتماعی روحانیت برای هر دو این بزرگواران آرزوی توفیق و سربلندی کرد وافزود:جابه جایی امری طبیعی است  تا چرخه مسئولیت دست افراد کار آمد بیفتد و با اندوختن تجربه کارایی شان بیشتر شود

در این مراسم حجت الاسلام «محمد حسین محمدی» به ارائه خلاصه گزارش عملکردش در دفتر نمایندگی ولی فقیه رابر پرداخت و حجت الاسلام  «حسن شمس الدینی»نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب