پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:29:06 - جمعه 15 تیر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طنین دعای ندبه در گلزار شهدای نمونه کشوری گنجان همزمان با سی و پنجمین سالروز شهادت احمد افروغ
مراسم زمزمه دعای روح‌بخش ندبه؛ صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالروز شهادت احمد افروغ؛ و سیزدهمین سالروز عرج دخترش زهرا و گرامیداشت یاد و خاطره سرهنگ پاسدار احمد احمدی رزمنده مدافع حرم با حضور مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای روستای نمونه کشوری گنجان برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛زائران و منتظران رابری صبح امروز با زمزمه دعای روح‌بخش ندبه، به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالروز شهادت احمد افروغ؛ و سیزدهمین سالروز عرج دخترش زهرا و گرامیداشت یاد و خاطرسرهنگ پاسدار احمد احمدی رزمنده مدافع حرم در گلزار شهدای روستای نمونه کشوری گنجان گرد هم جمع شدند و عاشفانه با طواف بر مزار شهدا با نوای دلنشین حاج امین مهدی پور دعای ندبه رانجوا کرده و به منظور تجدید میثاق و توسل به ائمه اطهارو این شهدای گلگون کفن ظهور منجی عالم بشریت را خواستار شدند.

قسمتی از وصیت نامه شهید احمد افروغ :
وصیت من به ملت شریف ایران که دست از رهبر و ولایت فقیه برنداشته و او را تنها مگذارید و نعمتی را (جمهوری اسلامی) که خداوند به ما عطا کرده قدر آن را بدانیم. از قرآن و دعا فاصله نگیرید نقل از فرزند شهید مرحومه زهرا افروغ (روحش شاد) ما فرزندان شهدا تا آخرین قطره خون خود دست از خط ولایت رهبری بر نمی داریم و همیشه در کنار رهبر مظلوممان خواهیم بود و او را تنها نمی گذاریم و همیشه آن خاطره مظلومانه شهادت پدرانمان را فراموش نمی کنیم که چطور مظلومانه به شهادت رسیدند در آن گرمای جنوب و سرمای غرب و تأکید می کنم به دیگر دوستان و فرزندان شهداء که گول این زرق و برق دنیا را نخورند. مال دنیا را با بهشت جاودان و خون پاک و مطهر پدرانمان را با آن معاوضه نکنیم و به وصیت پدرانمان عمل نمائیم. صبر در تمام مصائب را سرلوحه خود قرار دهیم.والسلام

امروز آسایش و آبادانی ملت پر افتخار ایران اسلامی در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان با اخلاص در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده و همه ما بایستی قدردان پایمردی های آن انسان های خداجو باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب