پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:26:22 - پنجشنبه 4 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمان حرم رضوی و حاملان پرچم امـــام حسیـن(ع) در رابر
جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)،با حضور عاشقان اهل بیت (علیه السلام)و خادمان حرم رضوی در رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ در سالروز خجسته میلاد حضرت علی‌بن‌موسی ‌الرضا (ع) رابر رنگ و بویی دیگر گرفت  حضور  کاروان «زیر سایه خورشید» خادمان حرم رضوی و در دست داشتن پرچم گنبد امام رضا(ع) و پرچم متبرک امام حسین (علیه السلام)  در مراسم جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) زیارت از راه دور امام رضا (ع) را برای مردم فراهم کرده و آرامشی برای دل‌های بی قرار و دلداده  داد.

در این آیین ارادتمندان امامت و ولایت با ذکر صلوات و یا علی بن موسی رضا (ع) ضمن شادمانی میلاد هشتمین پیشوای شیعیان از کاروان زیر سایه خورشید در ورودی شهر رابر استقبال کردند.

هئیت بیت الاحزان رابر، افتخار میزبانی زائران و خادمان حرم رضوی در مهدیه بهشت فاطمیه را داشت و شیفتگان علی بن موسی رضا (ع) در این جشن در فضایی آکنده از عشق و معرفت به شادی و سرور پرداختند.

جشن ولادت امام رضا (ع) رابر امسال با حضور خادمان حرم رضوی با پـرچـم متبـرکـ امام رضا(ع) و امـــام حسیـن(ع) در روز زیارتی سلطان سریر ارتضا، به سلام‌ها و زمزمه‌ها عطر و جنس دیگری بخشید. دل‌های شکسته‌ای که جامانده زائر بارگاه منور رضوی  و کربلا از راه دور شدند.

همچنین مراسم جشنی دیگر در کمیته امداد رابر با حضور شیفتگان این امام همام برگزار شد و حجت الاسلام شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر  در این مراسم به سیره زندگی امام رضا (ع) پرداخت ونیاز جامعه امروز ما را عمل به قرآن و سخنان اهل بیت (ع) دانست.

جمعی از بازاریان رابرنیز به مناسبت میلاد امام رضا (علیه السلام ) آش نذری برپا کردند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب