پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:51:45 - پنجشنبه 11 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایستادگی در مقابل دشمن نتیجه ۴۰سال تجربه انقلاب اسلامی است/ کنار هم قرار دادن جبهه حق و باطل یک امر محال است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه رابر گفت: در کنار هم قرار گرفتن دو جبهه متضاد یهودیت با سرپرستی آمریکا و اسلام ناب با نظام جمهوری اسلامی یک امر محال است.

به گزارش “صبح رابر” مراسم افتتاحیه طرح هجرت و اردوهای جهادی دانش آموزی در کانون زینبیه رابر برگزار شد در این مراسم امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن تقدیر از دانش آموزان شرکت کننده اظهار داشت: این حرکت و کار جهادی که توسط شما صورت میگیرد ذخیره ای برای آخرت انسان شود.

وی درباره ضرورت این طرح های جهادی و دشمنی دشمن گفت:در طول تاریخ از ابتدای آمدن انسان روی زمین و حتی قبل از آن، از زمانی که خداوند انسان را خلق کرده؛ همواره دو جبهه وجود داشت جبهه حق و جبهه باطل.

وی با اشاره به دشمنی جبهه باطل از همان ابتدا نسبت به جبهه حق افزود:شیطان انسان را فریب داد و در اثر نافرمانی وخوردن  میوه ممنوعه به کره زمین فرستاده شد وبه نوعی تنبیه شد که مدتی را روی کره زمین زندگی کند و بعد به جایگاه اصلی خود برگردد.

سرگرد امام بخش با اشاره به تاریخ  و درگیری بین فرزندان حضرت آدم (ع)عنوان کرد: هابیلیان پیروان جبهه حق و قابلیان  پیرو شیطان از همان آغاز حرکت تضادشان  ادامه داشت تا حال حاضر؛ تضاد بین جبهه حق و باطل ادامه داشته، دارد و تا قیام قیامت خواهد داشت.

وی با اشاره به شکل این دو جبهه امروزی گفت:  ما امروز اسلام ناب محمدی و آن فرهنگ ناب شیعه را به عنوان پیروان جبهه حق می دانیم و یهود و  آمریکا را به عنوان پیروان جبهه باطل یعنی اسلام از همان اول که شکل گرفت در  وضعیت حال حاضر به این شکل؛ یهودیان همان قابلیان هستند که امروز سردمدار آنها آمریکاست و اسلام ناب ما و فرهنگ شیعه به عنوان جبهه حق.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه رابر تأکید کرد: جبهه حق و باطل به هیچ عنوان  نمی توان در کنار هم قرارگیرد چرا که اینها پیرو دو تفکر متضاد هستند.

وی با بیان اینکه دو رشته سیم برق متضادبه هیچ وجه کنار هم قرار نمیگیرد چرا که جرقه تولید و آتش میگیرد افزود: این همان جریان جبهه حق و باطل است، اینکه بگوییم ما می توانیم آمریکا را کنار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار بدهیم یک امر محالی است  چرا که ما در تفکر و هدف با هم  متفاوتیم .

امام بخش با اشاره دشمنی آمریکا از زمان انقلاب و استناد به آیه قرآن در سوره مائده گفت: خداوند در قرآن  به پیامبر(ص) میفرماید: «وَ لَنْ تَرْضی عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ »؛ «هرگز یهود و نصارا از تو راضی نخواهند شد؛ مگر اینکه بطور کامل تسلیم خواسته های آنان شوی واز نظام آنها تبعیت کنید»! این راهکار را  قرآن به ما آموخته تا زمانی از نظام سلطه تبعیت نکنید و تسلیم نظام سلطه نشوید اینها دشمنی شان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی آمریکا بااسلام ناب محمدی است افزود:اسلام ناب محمدی  برگرفته از تفکر حضرت ابا عبد الله الحسین(علیه السلام ) است  خیلی از کشورهامسلمان در تبعیت محض آمریکا قرار دارند ولی دشمنی با اسلام نابی که بر گرفته از تفکر سید الشهداست، اسلامی که میگوید باید از مظلوم دفاع کنید، باید در مقابل ظلم بایستیدو نباید تسلیم شد؛ حتی اگرمثل امام حسین (ع) مجبور شوید خود و خاندانت را به صحرای کربلا ببروید باید در مقابل ظلم  بایستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابراضافه کرد: دشمن با نظام ایستادگی و نظام اسلام ناب مخالف است وگرنه برای آمریکا و یهود چه اسلامی بهتر از اسلام داعشی است آن هم داعیه دار اسلام است بر اساس آیات قرآن، به جنگ کافران میروند اما در تشخیص دچار اشتباه می شود بر اساس اسلام داعشی، کافران را تنها شیعیان می دانند.

وی با اشاره به اسلامی که حضرت امام از آن به اسلام آمریکایی یاد کرد افزود: در کنار هم قرار گرفتن دو جبهه متضاد یهودیت با سرپرستی آمریکا و اسلام ناب با نظام جمهوری اسلامی یک امر محال است .

سرگرد امام بخش با اشاره به دشمنی نظام سلطه با ما تصریح کرد: چه کارهایی که نکرد؛ در طول انقلاب از جنگ هشت ساله گرفته تا  جنگ نرم، تحریم بین المللی و تهدیدها بین المللی بر علیه ما،اینکه هر کاری می توانستند کردند فقط  نظام جمهوری اسلامی ایران مجبور به تسلیم شودسخت ترین تحریم ها را بر علیه هیچ کشوری به کار نبردند اینها را بر علیه نظام ما به کار بردندکه فقط ما را تسلیم کند این هم ادامه دارد .

وی افزود: آیا مااز هسته ای کوتاه بیاییم دشمن با ما کنار می آید؟، مدتی کوتاه آمدیم نتیجه مذاکرات چی شد؟، آیا تحریم ها برداشته شد؟،  آیا مشکلات ما حل شد؛ نه دشمن بحث موشک و حقوق بشرآن چیزی که آنها می خواهند اجرایی کنند.

سرگرد امام بخش تصریح کرد: در بحث هسته ای ایران مطرح می کنند ایران چه نیاز به انرژی  هسته ای، ایران که روی نفت خوابیده است، ولی آیا نفت همیشگی است، کارشناسان می گویند: ۵۰ سال دیگر نفت هم نداریم برای ۵۰ سال آینده باید چکار کرد؟.

وی اضافه کرد: ۲۰ هزار مگابایت برق نیاز کشورمان در چندسال آینده است این برق با انرژی فسیلی ویا سد های آبی  تولید شود ما در بحران آب قرار داریم نفتمان هم تمام می شود به سمت انرژی هسته ای هم نرویم  جواب نسل آینده را چه می خواهید بدهید؟.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر با اشاره به علت ایستادگی ما در  این قضایا گفت: دشمن ما؛ دشمن قسم خورده ایست یک دشمن معمولی و عادی نیست که به این  راحتی با ما کنار بیاید.

وی در بخش دیگر سخنان خود اصلی ترین دلیل شکل گیری گروه های جهادی را بحث اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان مردم در سازندگی  کشور خواندو افزود: دشمن به هر نحوی می خواهد ما را تسلیم کند، ایستادگی در مقابل  دشمن نتیجه ۴۰سال تجربه انقلاب اسلامی است اینکه هرکجا ایستادگی کردیم دشمن کوتاه می آید و هر کجا کوتاه آمدیم دشمن جلوترآمد.

سرگرد امام بخش با تأکید بر تکیه بر توان داخلی؛ راهکار اصلی رفع مشکلات امروز کشور گفت: فشارهای اقتصادی آیا ناشی از تحریم است؛ به گفته کارشناسان ماحدود ۲۵تا۳۰درصدفشارهای اقتصادی که متوجه ماست در اثر تحریم و ۷۰درصد این مشکلات ونابسامانی های اقتصای از بی مدیریتی و بی تدبیری مسؤولان کشور است آقایانی که کشور را رها  و دل به غرب بسته بودند علارغم اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها تأکید کردند که  حل مشکلات کشور باید در داخل خود کشور حل شود.

وی، ۷۰درصد مشکلات را ناشی ازبی برنامگی مسوولان خواند و افزود: اگربرنامه ریزی و مدیریت کنند مشکلات ما حل می شود در طول انقلاب سختی ها را  کشیده ایم و اکنون هم  متحمل می شویم تا بتوانیم به هدف و راه خودمان ادامه دهیم.

این فرمانده ناحیه مقاومت با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: چندین ساله که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی؛ بومی کردن اقتصاد؛ مقاومتی کردن اقتصاد و استفاده از  توان مردم در اقتصادتأکید دارند اگر این امر تحقق یابد مشکلات ما حل خواهد شود.

وی یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی و سازندگی استفاده از توان مردم دانست و افزود:  امروز در سازمان بسیج سازندگی سپاه این حرکت اردوهای جهادی  بیش از ۲۰ سال شکل  گرفته واز توان افراد دلسوز و مسئولیت پذیر در قالب مختلف اردوهای جهادی استفاده می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت رابر بیان کرد: در تیم های مختلف؛ از تخصص افراد متفاوتی سازماندهی و در مناطق محروم کشور خدمت رسانی می کنند دختران، زنان، دانش آموزان، دانشجویان به سهم خودشان هر کدام درعرصه های که می تواند سازماندهی و  کار انجام می‌دهند تا یک  گوشه ای از آن احساس مسئولیتی که نسبت به جامعه و نظامشان دارند انجام گیرد.

وی با اشاره به ساخت چندین خانه توسط تیم های جهادی شهرستان رابربرای محرومیت زدایی گفت:  ۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد رابردر چند روز آینده  توسط خود بسیجی ها، افرادی بی مزد و منت با کمک کمیته امداد، قرارگاه  سازندگی خاتم الانبیاء و سپاه شروع می شود.

سرگرد امام بخش از ساخت  ۹واحد مسکونی مددجویان  کمیته امداد رابر در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: مزیت  این حرکت جهادی شماعلاوه برکار خیر و سپری کردن اوقات فراغت در کنار دوستان استفاده از دانش آموزان و مشارکت شان در بازسازی  کشور است.

وی افزود:  این حرکت جهادی؛ حس مسئولیت پذیری را در هر شخصی بالا می برد و می توان الگویی برای بقیه شود و در سازندگی  کشور کمک کنند .

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب