پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:30:58 - جمعه 26 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر دشمنان ایستادند
خطیب جمعه رابربا گرامیداشت امروز ۲۶ مردادماه، آغاز بازگشت آزادگان عزیزمان به میهن اسلامی گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای  جسمی و روحی  دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادندو از شکنجه‏ های مزدوران بعث عراق هراسی به خود راه ندادند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر، در خطبه های دشمن شکن امروز ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با احتکار گران شد و اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری حجت را برای دستگاه‌هاتمام کرد، سریع و عادلانه با احتکارکنندگان برخورد شود که هم عبرتی برای سایرین و مشکلات و دغدغه های مردم را کاهش دهد.

 

وی با گرامیداشت امروز ۲۶ مردادماه، آغاز بازگشت آزادگان عزیزمان به میهن اسلامی گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای  جسمی و روحی  دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادندو از شکنجه‏ های مزدوران بعث عراق هراسی به خود راه ندادند.

خطیب جمعه رابریادآورشد: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه ‏هایی فراخ‏ تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.

حجت الاسلام صادقی به عنوان یک مسئول افزود: همه مسئولین خود را شرمنده در برابر آزادگان،جانبازان و خانواده معظم شهدا بدانندواین آزدگان را می بینند رگ غیرت‌شان به جوش آید.

وی با بیان اینکه اینها همه شهید زنده اند تصریح کرد: اینها یادگاران دفاع مقدسند؛ ای پشت میز نشین و تریبون دار!، حواستان هست در کارهای خود دقت بیشتری داشته باشید.

خطیب جمعه رابرعنوان کرد: ۹۰ نماینده مجلس استیضاح وزیر اقتصاد را خواستنداما یک نماینده از دیار کریمان امضاء کرد؛ شما که وضعیت  کشور رادر این استان پهناور دیار کریمان می بینید؛ یک نفر سؤال از رئیس جمهور!، کجاست آن همت ها و مدرس ها.

وی با اشاره به روزسه شنبه ۲۸ مردادماه مصادف با سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) خواستار شد: مساجد شهرستان رابر یکپارچه  اقامه عزا برپا کنند.

حجت الاسلام صادقی همچنین به روزسه شنبه ۳۰ مردادماه مصادف با روزعرفه گفت: مشکلات موجود با دعا رفع می شود؛ روز عرفه،  یکی از روز های بسیار خوب خدا، روزنیایش است، که یکی از خواسته های شما دلسوختگان دراین روز ازخداوندمتعال تعجیل در فرج امام زمان(عج)باشد.

وی از برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدای گمنام رابرخبرداد و گفت:  حضرت «مسلم بن عقیل » سفیر امام حسین(علیه السلام) در عرفه شهید شد.

خطیب جمعه رابربا تبریک فرارسیدن عید قربان گفت: افرادی که توان قربانی کردن دارند؛ دام خود را تحویل کمیته امداد و بهزیستی بدهند که به دست افراد نیازمند برسانند.

وی همچنین کمک به عید ولایت را و ثبت نام اسامی علی همراه با کپی شناسنامه و مسابقه کتابخوانی سفارش کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب