پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:16:51 - پنجشنبه 1 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیریت جهادی راه حل همه جانبه مشکلات اقتصادی است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مشکلات اقتصادی را قابل حل خواند و تأکید کرد: مدیریت جهادی و انقلابی لازمه حل مشکلات اقتصادی امروزی است.

به گزارش “صبح رابر”؛  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در همایش یاوران ولایت در ارزوئیه اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی با سه راهبرد اساسی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت، موضوع تبیین تردیدها و ایجاد شُبهات در بطن جامعه ما را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه عده ای سعی بر دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را دارند افزود: ما باید با بصیرت عمل کنیم و بصیرت را در وجود خود تقویت کرده و دشمن را به خوبی بشناسیم.

سردار ابوحمزه ناکارامدی مدیران را عامل فشارهای اقتصادی دانست و تصریح کرد: بعضی شخصیت های وابسته به غرب تنها راه را مذاکره با آمریکا میدانند؛ بدانند مادرهشت سال دفاع مقدس در برابرآن همه تهاجمات دشمن پیروز وسربلند شدیم امروز هم اگر به جوانان ما اعتماد شود، با پشتکار و امید به سمت جلو حرکت می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بحث اقتصادی عنوان کرد: امروز «نقدینگی» کشور حدود ‌۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان است این پول نقد و ارز در دست مردم است که به فرموده ی مقام معظم رهبری با جهت گیری درست این مبالغ در سه بخش صنعت، کشاورزی و مسکن استفاده شود فرصت خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره بر ۲۴ اصل سیاست های اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: دراین ۲۴اصل تدوین شده؛ راه حل همه ی مشکلات اقتصادی  در آن گنجانده شده است که در بحث ارز، کشاورزی، صنعت، خدمات، نقدینگی وغیره قابل اجراست.

سردار ابوحمزه مشکلات اقتصادی را قابل حل خواند و تأکید کرد: مدیریت جهادی  و انقلابی لازمه حل مشکلات اقتصادی امروزی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر افکار و رفتار ملت جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: بزرگترین جهاد بصیرت افزایی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: در بحث مدیریتی الگوی ما  قرآن و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)است اینکه عده ای مطرح می کنند فرماندهان نظامی را باید مردم انتخاب کنند مگر نه اینکه پیامبر(ص) و امیر المومنین (ع) خود فرماندهان نظامی را انتخاب می کردند و امروز درزمان غیبت حضرت ولی عصر(عج)ولی فقیه عهده دار این امر است.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب