پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:49:59 - سه شنبه 13 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی گردانهای بیت المقدس در شهرستان رابر / مردم پشتوانه اصلی این نظام هستند /مشکلات اقتصادی ریشه دربی مدیریتی دارد نه تحریمهای دشمن
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی گردانهای بیت المقدس بسیج با نام سپاهیان محمد رسول الله (ص) در شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش در جمع اصحاب رسانه با اشاره به طرح ریزی های دشمنان قسم خورده ی این نظام برای ایجاد یاس و نا امیدی در دل مردم نسبت به آینده نظام و انقلاب و اینکه دشمن هر بار برای به بار نشستن آرزوی خود نقطه ای را هدف قرار می دهد گفت: دشمنان ما در این برهه از زمان دست روی مشکلات اقتصادی ما گذاشته اند و می خواهند از این بستر و با ایجاد نارضایتی در دل مردم آنها را نسبت به عملکرد نظام اسلامی دلسرد نمایند و نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر افزود: مشکلات اقتصادی که امروزه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند مسائلی نیست که دولتمردان نتوانند از پس آن بر بیایند .برای نظامی که ۴۰ سال است با انواع دشمنی های دشمن روبرو بوده و گردنه های سختی چون جنگ تحمیلی، فتنه ها، تحریمها، غائله ها را پشت سر گذاشته است آیا حل این مشکلات خیلی سخت است ؟ اندکی اراده مسئولین و دولتمردان و مدیریت صحیح می تواند ما را از این مسائل عبور دهد.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش با اشاره به اثر تحریمهای دشمن بر اقتصاد ایران خاطر نشان کرد: به اذعان کارشناسان اقتصادی، تحریمهای دشمن حداکثر ۲۵ تا ۳۰ درصد باعث مشکلات فعلی اقتصادی ماست ،اما ۷۰ تا ۷۵ درصد این مشکلات ناشی از سوء مدیریت و بی تدبیری مسئولین امر است، اگر مسئولین تدابیر حضرت آقا را اجرایی کنند ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت، اینکه مقام معظم رهبری سالهاست بر امر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند ، اینکه ایشان مدام بر حمایت از تولیدات داخلی و مصرف تولیدات داخلی تاکید دارند، اینکه ایشان بر لزوم مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی اصرار دارند ، چرا متصدیان امر به وظیفه خود درست عمل نمی کنند . چرا برخی مسئولین حل مشکلات را در تعامل با دشمن می بینند.

وی اضافه کرد: هدف دشمن ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم است، مردم پشتوانه اصلی این نظام و انقلاب هستند و عبور از همه بحرانها در طول عمر انقلاب به واسطه حضور و حمایت مردم از انقلاب و رهبری بوده است و ان شاالله این بار هم با حمایت مردم از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرعنوان کرد: رزمایش گردانهای بیت المقدس شهرستان رابر همزمان با سراسر استان کرمان در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه سال جاری در منطقه اردوگاه شهید احمد سلیمانی شهرستان با نام سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار می شود.

وی افزود:در این رزمایش اجرای برنامه تجمع بزرگ بسیجیان، ستون کشی، رزم شبانه و تجلیل از مقام شامخ شهدا از برنامه های شاخص این رزمایش می باشد. این رزمایش به منظور نشان دادن حفظ و انسجام و اتحاد و آمادگی بسیجیان برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در راستای رزمایش کشوری گردانهای بسیج در سراسر کشور است که از ۹ شهریور شروع شده و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر، هم چنین از اعزام همزمان ۷ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به نقاط مختلف شهرستان در راستای رزمایش خبر دادو افزود: هدف از برگزاری این رزمایش‌ها با نشان دادن صلابت بسیجیان اولا اعلام به دشمنان این نظام است که بدانند مردم و بسیجیان ایران اسلامی همواره پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و هستند و نخواهند گذاشت خواب آشفته شما تعبیر بشود و ثانیا امیدواری به مردم عزیز خودمان است که تا وقتی که ما متحد باشیم و با صبر و استقامت و مهمتر از آن با هوشیاری خود نقشه های دشمن را خنثی کنیم در حرکت این نظام خللی به وجود نخواهد آمد و ان شاالله این مشکلات به زودی حل خواهد شد و بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این مردم افزوده خواهد شد که به دشمن نشان دادند که مشکلات معیشتی باعث نخواهد شد ما بگذاریم خون شهدایمان پایمال بشود و این انقلاب را که امانت آنها در دست ما هست با چنگ و دندان حفظ خواهیم کرد.

امام بخش در پایان خاطر نشان کرد: امیداست با توجه به شرایط امروز جامعه برنامه های رزمایش از نظر کیفیت و اثرگذاری به بهترین نحو در شهرستان رابر با تلاش اصحاب رسانه انعکاس ویژه ای به خود گیرد

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب