پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:41:18 - یکشنبه 25 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ولایت فقیه؛مهمترین مسئله ای که کشور را از تمامی توطئه ها نجات داده است / دشمنان در پاسخ به قدرت سپاه مات ماندند
امام جمعه راین به نقش رهبری در خنثی کردن فتنه ۸۸ و  فتنه های اخیر اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین مسئله ای که کشور را از تمامی توطئه ها در این چهل سال نجات داده است؛ مسئله ولایت فقیه است.

به گزارش ” صبح رابر”؛حجت الاسلام علیدادی امام جمعه راین در این رزمایش ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله  الحسین(ع) و شهدای کربلا با اشاره به تحقق شعارهای انقلابی امام راحل اظهارداشت: امروزهر چه ازانقلاب می گذرد در این چهل سال؛ شعارهای امام  تازه تر و بالنده تر تبلور پیدا می کند.

وی با اشاره به یکی از مهمترین  فرمایشات حضرت  امام (ره) که برگرفته از نهضت عاشورا و کربلای معلی است گفت: امام فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد وقتی شما امروز حادثه کربلا را در تاریخ مطالعه می کنید می بینید آدم ها در صحرای  کربلا سه دسته شدند عده ای قهرمان شدند به عشق ولایت جانشان را تقدیم کردند وفقط در رکاب  ولایت قدم برداشتند و عده ای  ازخدا بی خبر، سگ صفت و پست فطرت لحن تاریخ برای آنها تا قیام قیامت هست تخطی  کرده و در برابر ولایت ایستادند وعده ای هم در این ماجرا ترسیدند و سکوت  کردند که در جرم ظالمان شریک هستند.

علی اکبر علیدادی سلیمانی با اشاره به شهدای قهرمان کربلاافزود: اگر می خواهید از گزند حوادث هم در دنیا وآخرت در امان باشید پشتیبان ولایت فقیه باشید امام راحل  بنیانگذار ولایت فقیه است و درخت ولایت را در کشور نهادینه  کرد.

وی با تأکید بر اینکه  پشتیبان ولایت باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد افزود: امام  مصداق  این کلمه طیبه است که مردم را در زیر خیمه ولایت به  سمت ولایت سوق داد و کشور در رکاب ولایت احیا شود.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به نقش ولایت گفت: امام راحل درآن زمان که کشورها دنبال تجاوز  بودند ذره ای از خاک  کشورمان را نداد و کشور را به  دفاع جانانه سوق داد.

وی اضافه کرد: امام کشور را از یک گزنه بزرگ تاریخی نجات داد و دوران هشت ساله دفاع مقدس به فرمان امام شکل گرفت قریب به ۳۰۰هزار شهید که ۳۵۰شهیدآن از شهرستان رابر جانشان را تقدیم این انقلاب کردند تا کشور از این پیچ تاریخی عبور کند و عبور کرد.

امام جمعه راین افزود: خلف صالح امام ، ولی فقیه زمان نیز کشور را از بزرگترین گزند ها نجات دادند و الحمدالله  انقلاب مثل زمان امام (ره) بردریای پر تلاطم به سلامت موج ها را طی می کند.

 وی به نقش رهبری در خنثی کردن فتنه ۸۸ و  فتنه های اخیر اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین مسئله ای که کشور را از تمامی توطئه ها در این چهل سال نجات داده است؛ مسئله ولایت فقیه است. این شعار را باید با آب  طلا درشت در روی ظرف طلا  حک کرد پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به این مملکت آسیبی  نرسد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به  شعار زیبای دیگر امام اشاره کرد و گفت: اگر سپاه نبود مملکت نبود، بعضی ها اینگونه تعبیر می کنند اگر سپاه نبود کشور نبود. امروز نقش قدرتمند بی بدیل  سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی چوبی بر پیکره دشمنان ایجاد کرده است.

وی بااشاره به سخن سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده قدس در پاسخ به رئیس جمهور احمق آمریکا، که من  سرباز ولایت آماده شما هستم من و سپاه قدس برای شما کافی هستیم  گفت:  یک ترسی بر هیمنه دشمن افتاد هنوز در جواب سخنرانی تمام رسانه های غربی به ایراد سخن و صحبت  مات ماندنداین قدرت سپاه است.

امام جمعه راین با اشاره قدرت سپاه درجریان اقلیم کردستان عراق و شلیک ۷ موشک به مقر تروریست‌ها و همچنین درعملیات رمضان که ضربه مهلکی به تروریست ها و داعشی ها زد که  در بیان  تلفات و پاسخگویی شان  هنوز مانده اند گفت: فرمانده  سپاه و فرمانده کل  نیروهای مسلح اعلام کرد اگر اقلیم کردستان  بخواهد از آمریکا خط بگیردآنموقع  موشک های ما  بنیان  کن خواهد بود؛ این نشان قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که الحمدالله رشادت های زیادی در طول تاریخ داشتند.

وی تأکید کرد: امروز فرمایشات  مقام معظم رهبری باید سر لوحه کارمان باشد رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان به حضور  دشمن در کشور از سه لایه اشاره کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی  نفوذ اول را جنگ روانی  دشمن خواند و افزود: جنگ  روانی دشمن اینکه  فشار اقتصادی بر مردم بیاید و مردم بگویند مسئولین اجرا ضعیف هستند و در کشور اغتشاشات صورت گیرد، مردم هوشیار باشند  که دشمن دنبال این جنگ روانی است .

وی با لعنت برکسانی که از بیت الامال سوءاستفاده می کند گفت: امروز  فسادهای اقتصادی مردم  ما را دردورترین نقاط این کشور از لحاظ اقتصادی زمین گیر کرده است با عنایت مقام معظم رهبری و حکم  صادر فرمودند اینها به همین زودی به جزای اعمالشان خواهند رسید.

امام جمعه راین، بابیان اینکه نخبگان و مسئولین  به مردم امید دهند گفت: مردم امیدوار باشند به فضل الهی جنگی  رخ نخواهد داد و دیگر با آمریکا مذاکره ای صورت نخواهد گرفت این از فرمایشات مقام معظم رهبریست .

وی بااشاره به نتیجه مذاکرات که عده ای سود جو و منافق اموال مردم،  دلار و ارز را به غارت بردند ومشکلات  اقتصادی در  کشور ایجاد کردند تصریح کرد: مذاکره با آمریکا تعطیل و جنگی هم رخ  نخواهد داد ان شاء الله  به عنایت الهی از این گذر مهم عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که گذر های مهمی را فتنه ها وعملیات های مختلفی را  پشت سر گذاشتیم از این مسئله هم عبور خواهیم  کردافزود : مردم  امیدواری داشته باشند به ارزشها به دین از این برهه از زمان عبور خواهیم  کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا می خواهد مردم را دلسرد کند گفت: به آمریکا یک مطلب می خواهیم بگوییم شما همین همایش  شیرخوارگان  رابر را به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهید و بگویید آیااین اقتصاد مردم را فلج و زمین  گیر می کند؟ .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب